2 1 0 29.10.2021„No Easy Wins” – kampania IAB Europe w obronie reklamy targetowanejRuszyła kampania „No Easy Wins”. IAB Europe, organizacja zrzeszająca podmioty europejskiego ekosystemu reklamy cyfrowej wskazuje w niej, że zakaz reklamy ukierunkowanej niesie za sobą wyraźnie przewidywalne, negatywne konsekwencje dla konsumentów, małych firm i wydawców.
1 3 0 29.10.2021„Róż się do lekarza” – kampania firmy Galderma dotycząca trądziku różowategoWystartowała kampania „Róż się do lekarza” firmy farmaceutycznej Galderma. Jej celem jest zachęcenie do umówienia się na wizytę do dermatologa osób, które mogą borykać się z problemem trądziku różowatego.
1 2 0 29.10.2021Robert Lewandowski w kampanii promującej smartfon Huawei Nova 9Huawei startuje z kampanią 360 stopni, promującą najnowszy smartfon w portfolio marki – Nova 9. Od 1 listopada w telewizji emitowany będzie spot z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki. Kampania będzie także widoczna na nośnikach outdoorowych w największych miastach Polski, w kanałach internetowych marki i w działaniach PR.
0 1 0 29.10.2021Allegro liderem segmentu marketplace, Amazon daleko w tyle. Raport Inquiry o rozwoju platform zakupowych w PolscePolacy polubili zakupy online. Tegoroczna edycja badania „Allegro, Amazon i rozwój marketplace” przeprowadzonego przez agencję Inquiry potwierdza, że konsumenci coraz chętniej decydują się na internetowe transakcje. Mają też jednak coraz większe wymagania. Do cyfrowego koszyka najczęściej wpadają dziś odzież i bielizna, obuwie oraz kosmetyki i perfumy. Dla rozwoju branży e-commerce kluczowa była jednak nie tylko zmiana nawyków wywołana przez pandemię, ale również długo oczekiwane wejście na rynek polskiej strony Amazona w marcu tego roku.
0 1 0 29.10.2021„(Nie)bezpieczne pasy” – rusza 22. konkurs Galerii Plakatu AMSZadaniem uczestników tegorocznego, 22. konkursu Galerii Plakatu AMS jest zaprojektowanie plakatu wskazującego niebezpieczeństwa, jakie grożą pieszym na pasach oraz zasady odpowiedzialnego zachowania się na nich kierowców i pieszych. Partnerem głównym tej edycji konkursu jest Škoda.
1 15 2 29.10.2021Facebook zmienia nazwę na MetaW czwartek 28 października podczas konferencji Connect 2021 Mark Zuckerberg ogłosił rebranding firmy. Od tej pory jej nazwa będzie brzmieć Meta. Ma lepiej oddawać istniejące i planowane działania firmy. CEO zapowiedział też tworzenie metaverse.
0 1 0 28.10.2021PKO Bank Polski ogłosił przetarg na agencję PRPKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór agencji świadczącej kompleksowe usługi PR. W grę wchodzi opracowywanie i realizacja działań komunikacyjnych w zakresie bieżącej działalności PKO Banku Polskiego i spółek Grupy kapitałowej, zaangażowanie w projekty o charakterze wizerunkowym oraz employer branding. Oferty można składać do 8 listopada 2021 r.
0 1 0 28.10.2021Dyrektorzy ds. marketingu w 2022 r. staną się liderami biznesu – prognozuje ForresterRosnąca presja, otoczenie polityczne czy pandemia wywołały spore turbulencje dla biznesu w zbliżającym się ku końcowi 2021 r. Wielu zetknęło się z nowymi modelami dostaw, doświadczeniami marki i strategiami komunikacyjnymi, które miały pomóc w radzeniu sobie z lockdownem i niestabilnością. Badanie przeprowadzone przez firmę Forrester w tym trudnym czasie pokazało, że 92% dyrektorów marketingu B2C w USA wierzy, że ich CEO w pełni wspierają funkcję marketingową.
1 1 0 28.10.2021Terranova Polska rusza z pierwszą kampanią telewizyjnąRuszyła kampania reklamowa suplementów Terranova Polska. Marka przedstawia siebie jako jedną z niewielu firm suplementów żywieniowych na świecie, które mogą poszczycić się naturalnym składem produktów.
0 1 0 28.10.2021IAB Polska przygotował przewodnik po influencer marketinguInfluencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu. Nielsen prognozuje, że globalna wartość tego rynku w 2022 r. wyniesie 15 mld dol. Jednocześnie rozwój influencer marketingu rodzi zagrożenia, na które podatne są zarówno marki, agencje, jak i sami influencerzy, a także ich fani będący końcowymi odbiorcami treści. Grupa robocza influencer marketing IAB Polska przygotowała przewodnik po tym obszarze. Kieruje go do marek, agencji i samych influencerów.