1 2 0 0 0 9.11.2020„Clean Art” – wodne murale Innogy Polska, które pokażą, czym oddycha WarszawaInnogy Polska zainicjowało projekt „Clean Art”. Tworząc wodne murale na zabrudzonych smogiem ścianach budynków, pokazuje, jak zanieczyszczenia powietrza niszczą nie tylko budynki, ale przede wszystkim płuca warszawiaków. W ramach akcji Fundacja Innogy wesprze działania antysmogowe, w tym profilaktyczne badania płuc mieszkańców stolicy.
0 1 0 0 0 9.11.2020„Jaką formę okrucieństwa wspieracie najbardziej?” – pyta Poznań we wpisie inaugurującym kampanię przeciw obojętności na przemoc i zagrożeniaPytanie o wspieraną formę okrucieństwa zadał internautom administrator facebookowego profilu Miasto Poznań. Wzbudził tym spore kontrowersje. Jak się okazuje, to element kampanii przeciw obojętności.
0 1 0 0 0 9.11.2020Dostępna jest Biała księga brandinguUdostępniono Białą księgę brandingu. Zawiera ona usystematyzowane standardy przetargowe i współpracy, ukształtowane w toku dialogu branżowego przez reprezentantów reklamodawców i agencji.
0 1 0 0 0 9.11.202054 nominacje w konkursie Kreatura 2020W 24. edycji konkursu Kreatura jury oceniało 132 zgłoszone prace. Szanse na nagrody mają 54 z nich.
0 3 0 0 0 9.11.2020Play namaluje mural promujący grę „Cyberpunk 2077” według projektu fanaPlay i CD Projekt Red rozpoczęły współpracę. Nadchodzącej premierze gry „Cyberpunk 2077” będą towarzyszyć atrakcje przygotowane przez operatora. Pierwszą z nich jest konkurs, w którym wygrać można własny mural na jednej z warszawskich kamienic.
0 7 0 0 0 9.11.2020Wyniki badania Mediapanel za październik 2020Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za październik 2020 r.
0 1 0 0 0 9.11.2020Nationale-Nederlanden przedłuża współpracę z Clear Communication GroupPrzetarg na obsługę Nationale-Nederlanden ponownie wygrała Clear Communication Group. Agencja będzie odpowiadać m.in. za kontakty z mediami, bieżące działania public relations, szczególnie dotyczące komunikacji produktowej oraz korporacyjnej i CSR.
0 1 0 0 0 9.11.2020W tym roku święta będą oszczędne – wynika z Barometru ProvidentaChoć do świąt Bożego Narodzenia zostały jeszcze niecałe dwa miesiące, to na początku listopada często zaczynamy robić już pierwsze gwiazdkowe plany. Zaledwie co dziesiąty Polak nie wie jeszcze, z czego sfinansuje świąteczne wydatki. Pewne jest natomiast, że w porównaniu z ubiegłorocznymi świętami te będą dużo oszczędniejsze – wynika z Barometru Providenta.
2 1 0 0 0 6.11.2020Nowy format „Orange Challenge” w świątecznej kampanii operatora6 listopada wystartowała kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”. Promuje ofertę świąteczną i wprowadza nowy format komunikacji: „Orange Challenge”.
1 1 0 0 0 6.11.2020Historia podopiecznego SOS Wiosek Dziecięcych rysowana przez Andrzeja TylkowskiegoSOS Wioski Dziecięce zaprezentowały animowany film ukazujący historię jednego z podopiecznych. Narysował ją Andrzej Tylkowski.