Espresso

17 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2005

Po raz pierwszy w mediach

W majowym numerze branżowego miesięcznika Auto Moto Serwis ukazał się pierwszy artykuł z nowatorskiego cyklu „Lokalny marketing warsztatu”. Przez rok opublikowanych zostanie 12 tekstów przeznaczonych dla: właścicieli serwisów motoryzacyjnych, kadry zarządzającej serwisami oraz szefów warsztatów, osób zajmujących się marketingiem w firmach serwisujących samochody, pracowników przedsiębiorstw organizujących sprzedaż części zamiennych i usług we własnych sieciach warsztatów (są to producenci samochodów i importerzy części zamiennych).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2005

„Drzewko za butelkę” po raz trzeci

„Drzewko za butelkę”, to nazwa akcji, która z okazji Światowego Dnia Ochrony Środowiska odbywa się w maju i czerwcu w wielu miejscowościach Polski. W dziesiątkach szkół i przedszkoli, po raz trzeci odbywa się konkurs na zebranie jak największej ilości plastikowych butelek „PET”, za sprzedaż których zostaną zakupione i posadzone drzewka. Zwycięzcy zabawy ekologicznej pojadą na wycieczki ufundowane przez realizatorów.

16 maja 2005

Poprzednie Następne