0 1 0 0 0 7.06.2005TicTac Lemon Mint na plakatachKampania nowego smaku TicTac o nazwie Lemon Mint poszerza się o działania outdoorowe. Od strony mediów zaplanował ją dom mediowy Optimedia. W ramach kampanii w 8 największych miastach Polski przy wiatach przystankowych i na wolnostojących nośnikach reklamy zewnętrznej pojawią się plakaty reklamujące nowy smak Tic Tac. Zobaczymy je także w okolicach warszawskiego metra.
0 1 0 0 0 7.06.2005GPD dla Carlo Rossi7 czerwca ruszyła kampania sponsoringowa informująca o organizowanym konkursie ukrytych talentów "Carlo Rossi, Kobiety i Śpiew”. Konkurs - sponsorowany przez markę Carlo Rossi odbędzie się 23 września w warszawskim klubie Starlight Cafe.
0 1 0 0 0 7.06.2005Współpraca Polskiej Telefonii Cyfrowej i AmRestPolska Telefonia Cyfrowa (PTC) i AmRest, sieć restauracji szybkiej obsługi, rozpoczęły współpracę partnerską. W jej wyniku w restauracjach KFC oraz Pizza Hut uruchomione zostaną punkty bezprzewodowego dostępu do Internetu hot spot sieci Era. Dzięki temu, goście restauracji będą mogli swobodnie korzystać z Internetu przy pomocy szerokopasmowej technologii W-LAN.
0 1 0 0 0 7.06.2005Time Warner i Janmedia Interactive promują nowe usługiWrocławski i waszyngtoński oddział Janmedia Interactive wspólnie pracują nad multimedialną prezentacją dla największego koncernu medialnego na świecie - Time Warner.
0 1 0 0 0 7.06.2005FFCreation dla Danone, czyli metoda na Głodka1 czerwca ruszyła strona internetowa www.serekdanio.pl przygotowana przez agencję interaktywną FFCreation. Atrakcyjna i kolorowa wizualizacja, zabawne rysunki komiksowe oraz specjalna interaktywna zabawka – „Wydaj polecenie Małemu Głodkowi” to przepis, aby dotrzeć do szerokiej grupy internautów. Witryna serka Danio to pierwszy efekt rozpoczętej współpracy z firmą Danone.
0 1 0 0 0 6.06.2005Euro RSCG Marketing House dla marki KnorrAgencja marketing services rozpoczęła obsługę dwóch promocji konsumenckich dla marki Knorr.
0 1 0 0 0 6.06.2005Fanatycy zdrowia czy hipochondrycy?Zmiany w stylu życia i rosnąca świadomość Polaków odnośnie kultury zdrowotnej sprawiają, że coraz chętniej sięgają oni po informacje czy różnego rodzaju preparaty mające zapewnić piękne sylwetki oraz dobre samopoczucie. Acxiom Polska odpowiada na pytanie - kto tak naprawdę interesuje się i konsumuje poszczególne medykamenty.
0 1 0 0 0 6.06.2005Kampania Publicis dla urządzeń wielofunkcyjnych HPHP Color LaserJet 2800 to nowe, kolorowe, wielofunkcyjne urządzenie laserowe, dla którego kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Publicis. Celem działań reklamowych jest poinformowanie o nowym produkcie, jak również o promocyjnej ofercie pozostałych urządzeń wielofunkcyjnych HP, zarówno atramentowych jak i laserowych. Grupę docelową kampanii stanowią przede wszystkim właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 6.06.2005Bezpieczne wakacje z Suzuki„BEZPIECZNE WAKACJE” to już trzecia kampania przygotowana przez agencję Wizard dla Suzuki w czerwcu. Kampania obejmuje 6 tytułów ogólnopolskich w tym branżową prasę motoryzacyjną oraz prasę regionalną. Grupa docelowa to posiadacze aut i motocykli Suzuki.
0 1 0 0 0 6.06.2005Janmedia dla Polskiego Stowarzyszenia Public RelationsAgencja interaktywna Janmedia zajęła się obsługą interaktywną 10-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Stowarzyszenie swoją dekadę działalności świętować będzie 21 czerwca w Warszawie.