0 1 0 0 4 2.06.2005Cafe wspiera młodych projektantówMagazyn Cafe wspiera nowy program Heyah - „Młodzi projektanci poszukiwani!” i uczestniczy w nim nie tylko jako patron medialny, ale również doradca z zakresu mody.
0 1 0 0 0 2.06.2005Przetargi w maju 2005Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała kolejny raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie i dostawy ogłoszone w Polsce, w maju 2005 r.
0 1 0 0 0 2.06.200540. kongres FIBEPInstytut Monitorowania Mediów wziął udział w 40. kongresie firm monitorujących media - FIBEP, jaki odbył się w dniach 25-29 maja w Dubrowniku w Chorwacji. Spotkanie było okazją do zacieśnienia współpracy z firmami zrzeszonymi w FIBEP i sformułowania prognozy rozwoju branży monitoringu mediów.
0 1 0 0 0 2.06.2005Polinak – męska decyzjaRozpoczęła się przygotowana przez DEMO Effective Launching telewizyjna kampania reklamowa śnieżnobiałej farby emulsyjnej do ścian i sufitów Polinak, kluczowego produktu marki Dekoral. Działania reklamowe są prowadzone pod hasłem: „Dekoral - raz na długi czas!”.
0 1 0 0 0 1.06.2005Ogólnopolska akcja promocyjna Pool-SpaPool-Spa, producent wanien z hydromasażem, zorganizował ogólnopolską akcję promocyjną "Montaż Gratis". Jej celem jest promocja marki Pool-Spa, a także edukacja klientów w zakresie montażu wanien z hydromasażem. Akcję wspiera kampania reklamowa w tytułach branżowych oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 1.06.2005HYPERmedia w największej globalnej sieci interaktywnej ISOBARAgencja interaktywna HYPERmedia, lider polskiego rynku interaktywnego, przystąpiła do największej globalnej sieci interaktywnej Isobar, należącej do Aegis Media, której częścią są domy mediowe Carat i Vizeum, oraz Posterscope i firma badawcza Synovate.
0 1 0 0 0 1.06.2005Sensors PR dla marki After EightSensors Public Relations rozpoczęła realizację projektu wizerunkowego dla marki AFTER EIGHT (Nestlé Polska). Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację otwartego konkursu fotograficznego CITY AFTER EIGHT, którego tematem jest życie miasta „po godzinie ósmej wieczorem”.
0 1 0 0 0 1.06.2005Kampania reklamowa nowych produktów DIALOGu1 czerwca 2005 roku rozpoczyna się nowa regionalna kampania reklamowa Telefonii DIALOG skierowana do rynku indywidualnego.
0 1 0 0 0 1.06.2005Tu przeczytasz dobrą prasęPoint Press rozpoczyna kampanię brandingu punktów, do których dostarcza prasę. Już kilkadziesiąt miejsc w Warszawie oznakowanych jest naklejką z hasłem „Tu przeczytasz dobrą prasę”.
0 1 0 0 0 1.06.2005Euro RSCG Warsaw dla nowej marki Peugeot 1007Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wprowadzającej na rynek Peugeot 1007 – pod hasłem „LEKKOŚĆ BYCIA”. Nowatorska w formie kampania reklamowa przedstawia dwa światy – realny i abstrakcyjny. Bohaterem filmów jest niezależny, żyjący w wielkim mieście 30-letni mężczyzna, dla którego nic nie stanowi przeszkody na drodze do życia pełnego wygód i ułatwień.