0 1 0 0 0 7.02.2005TBWA wspiera Fundację SynapsisW niedzielę 6 lutego br. w hotelu Sheraton w Warszawie odbył się bal charytatywny zorganizowany przez Fundację Synapsis.
0 1 0 0 0 7.02.2005Rozpoczyna się ekspozycja prac II edycji konkursu Galerii Plakatu AMSW dniu 8 lutego 2005 r. rozpoczyna się ekspozycja plakatów nagrodzonych w II edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, zorganizowanego pod hasłem „Popatrz w chmury, zostaw mury!”. Tematem tej edycji konkursu było wezwanie do powstrzymania wandalizmu i degradacji przestrzeni miejskiej. Nagrodę główną zdobyła Małgorzata Medowska z Gdańska za pracę „Moje miasto”. Druga edycja konkursu cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród młodych grafików. Napłynęło ponad 300 prac. W konkursie wzięło udział 11 pracowni ASP, w których studenci przygotowywali prace konkursowe pod opieką nauczycieli.
0 1 0 0 0 7.02.2005Dziecko bezpieczne w Sieci? Tylko z przewodnikiem-Sieciakiem!8 lutego po raz pierwszy w Polsce będzie obchodzony Dzień Bezpiecznego Internetu (Safer Internet Day). Z tej okazji Firma IMPartner na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje przygotowała unikalną w Polsce witrynę internetową, konkurs oraz desktopowe aplikacje adresowane do dzieci i ich rodziców, poświęcone bezpiecznemu surfowaniu w Internecie. Celem projektu jest pokazanie najmłodszym Internautom w sposób interesujący i skuteczny, jak omijać zagrożenia mogące pojawiać się podczas korzystania z witryn WWW, czatów, komunikatorów czy poczty e-mail. Firma IMPartner jest odpowiedzialna nie tylko za stworzenie koncepcji Sieciaków, ale także całkowitą realizację witryny www.sieciaki.pl.
0 1 0 0 0 7.02.2005Nowy serwis www.amplicolife.plRuszyła nowa strona internetowa firmy ubezpieczeniowej Amplico Life. W porównaniu do poprzedniego serwisu, witryna jest łatwiejsza w nawigacji oraz wzbogacona o nowe elementy multimedialne. Nowy serwis internetowy jest w pełni spójny z identyfikacją wizualną Amplico Life – wizerunek Roberta Korzeniowskiego, który od kilku lat promuje medialnie firmę oraz korporacyjny niebieski kolor mają wspierać świadomość marki również w Internecie.
0 1 0 0 0 7.02.2005Polska w sieciObecnie co trzeci Polak ma dostęp do Internetu, zaś co czwarty jest internautą – wynika z badania TNS Interbus, realizowanego przez TNS OBOP. Wyniki tego badania obrazują, jak Internet staje się medium powszechnie wykorzystywanym przez Polaków.
0 1 0 0 0 4.02.2005Media PRO rosną w siłęWydatki na reklamę w mediach PRO (prasa, radio, outdoor i inne media nietelewizyjne) stanowiły w 2004 roku 42 proc. tortu reklamowego, co oznacza 4 proc. wzrostu w stosunku do 2003 roku. Trend wzrostowy mediów PRO kosztem telewizji w 2005 roku i kolejnych latach jeszcze bardziej się nasili – to wnioski z raportu PRO Media House podsumowującego 2004 rok dla mediów PRO.
0 1 0 0 0 4.02.2005Bosch – SuperMarka AGDMarka Bosch uzyskała status SuperMarki - oznacza to, że konsumenci uznali ją za najbardziej lubianą, cenioną i pożądaną markę AGD w Polsce. Jej silną pozycję i pozytywny wizerunek wśród polskich konsumentów udowodnił projekt badawczy SuperMarka, przeprowadzony z inicjatywy instytutu badawczego Target Group oraz wydawcy Magazyny Marketingu i Sprzedaży Brief.
0 1 0 0 0 4.02.2005Bądźcie gotowi – Quiksilver Quikride Tour już wystartował!Od listopada 2004 do kwietnia 2005 pięciogwiazdkowy autobus Quiksilver’a krąży po Europie w poszukiwaniu najlepszych „miejscówek” do jazdy na desce – niezależnie czy jest to deska snowboardowa, surfingowa czy deskorolka.
0 1 0 0 0 4.02.2005Młodzież na celowniku City YoungAcxiom Polska przeprowadził analizę i selekcję sieci nośników typu Citylight dla nowego produktu Clear Channel Poland - dedykowanej młodzieży sieci City Young.
0 1 0 0 0 4.02.2005Ni pies ni wydra, czyli cała prawda o WarszawiePodczas uroczystej Gali w Warszawskim Centrum Badań Jakościowych zaprezentowano wyniki II etapu badania „Co dalej z Warszawą…?”, zrealizowanego przez TNS OBOP. Z bezpośrednich rozmów z respondentami podczas badań focusowych wyłania się ciekawy obraz stolicy i jej mieszkańców.