0 2 0 0 0 7.06.2019Ikea przeniosła swój katalog na PinterestIkea zintegrowała swój drukowany katalog z serwisem społecznościowym Pinterest. Wypełniła go zdjęciami produktów i aranżacji, spersonalizowanymi na podstawie ankiet wypełnianych przez internautów.
0 3 0 0 0 7.06.2019Rosną wydatki biur podróży na reklamę radiową – pokazuje raport AdBranch KBRPonad 34,6 mln zł – tyle wydały w ubiegłym roku biura podróży na reklamę radiową. Stanowi to ponad 14 proc. ich budżetów reklamowych. Udział radia w wydatkach reklamowych sektora turystycznego rośnie każdego roku – pokazuje AdBranch Komitetu Badań Radiowych.
1 1 0 0 0 7.06.2019Kolejna odsłona kampanii Providenta „Mam plan”Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan”, która promuje Prostą pożyczkę Providenta. W spocie ponownie wykorzystano utwór wylansowany w 2000 r. przez Rocha Poliszczuka.
1 1 0 0 0 7.06.2019Ronaldinho wylądował na planecie WarkaBrazylijski piłkarz Ronaldinho został w tym roku twarzą kampanii piwa Warka. Od 7 czerwca oglądać można spot telewizyjny z jego udziałem. Akcja reklamy toczy się na planecie Warka, gdzie ląduje słynny sportowiec.
0 0 0 0 0 7.06.2019BP Europa może przejąć część mienia spółki TomsolUOKiK wydał zgodę na nabycie przez BP Europa części mienia spółki Tomsol. W tej sprawie istniało ryzyko ograniczenia konkurencji, jednak szczegółowa analiza wykluczyła takie zagrożenie.
0 1 0 0 0 6.06.2019„Wyślij pocztówkę do Babci” – mural Up To Date Festivalu„Sami przed sobą zgrywamy wiecznie zabieganych i zajętych, przez co zapominamy o tym, co zbyt często uznajemy za niewarte zapomnienia. Czasem dotyczy to naszych najbliższych, czasem po prostu nas samych. Dbaj o bliskich, pamiętaj. To proste :)”. Tak brzmią słowa z muralu, który stanowi ciąg dalszy działań społecznych białostockiego Up To Date Festivalu oraz akcji „Wyślij pocztówkę do Babci”.
0 2 0 0 0 6.06.2019Programy lojalnościowe B2B oczami uczestników. Wyniki badaniaDziewięciu na dziesięciu uczestników programów lojalnościowych B2B ma o nich dobre zdanie i chętnie bierze w nich udział. Głównym czynnikiem zachęcającym do korzystania z konkretnego programu są nagrody oraz możliwość podjęcia wyzwania w codziennej pracy. Takie są wnioski z pierwszej edycji ogólnopolskiego badania „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość”, przeprowadzonego przez IRCenter na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
0 6 0 0 0 6.06.2019Siatki reklamowe Spotify promują ofertę dla studentówW Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu pojawiły się siatki reklamowe promujące ofertę Spotify dla studentów. Autorką projektów jest polska ilustratorka Beata Śliwińska tworząca pod pseudonimem Barrakuz.
1 0 0 0 0 6.06.2019Agencja reklamowa tworzy pierwszy żeński manekin do resuscytacji krążeniowo-oddechowejNowojorska agencja reklamowa Joan stworzyła pierwszy żeński manekin do ćwiczenia resuscytacji krążeniowo-oddechowej. Powstał on po publikacji wyników badań* pokazujących, że kobiety, które doznają zatrzymania akcji serca, są o 27% mniej chętnie reanimowane niż mężczyźni.
0 3 0 0 0 6.06.2019Niemal 261 mld zł strat co roku w UE z powodu podrabiania produktów – raport EUIPOWedług nowych danych szacunkowych Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) bezpośrednie roczne straty z powodu podrabiania i piractwa w 11 kluczowych sektorach gospodarki UE to 261 mld zł. W Polsce jest to 9,5 mld zł.