0 1 0 3.11.2005Chiński Kubek onlineWe wrześniu agencja interaktywna full service FFCreation.com zakończyła prace nad stroną www.chinskikubek.pl dla Nestle S.A.
0 1 0 3.11.2005Max Arpp wchodzi w Durexa…Rozpoczęła się prasowa kampania reklamowa nowych prezerwatyw Durex „Easy–on”. Kreację przygotowała Agencja Marketingu Zintegrowanego Max Arpp.
0 1 0 3.11.2005Świeży powiew znad TamizyBrand Masters, partner angielskiej firmy Semiotic Solutions, stworzył jako pierwszy w Polsce alternatywę dla badań ilościowych i jakościowych. Kluczem, którym posługuje się firma Brand Masters a który otwiera dotychczas zamknięte drzwi do pełniejszego rozumienia marki, znajdowania jej sensu i nadawania właściwego znaczenia jest semiotyka komercyjna, sprawdzona w ciągu ostatnich 20 lat na rynkach światowych przez nieformalną sieć partnerskich firm semiotycznych.
0 1 0 3.11.2005News Outdoor Poland patronem medialnym kampanii „Hospicjum – to też życie”News Outdoor Poland dołączył do grona patronów medialnych II Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Hospicjum – to też życie”. Jej celem jest podniesienie świadomości odnośnie istniejącej w Polsce potrzeby rozwijania opieki hospicyjnej w regionach, w których jej najbardziej brakuje.
0 1 0 3.11.2005EventLab poszerza swoją działalnośćŚwiatowe gwiazdy muzyki klubowej odwiedzą Polskę dzięki agencji EventLab.
0 1 0 3.11.2005„Brief” i Onet.pl na rzecz rozwoju przedsiębiorczośćPierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży „Brief” oraz największy polski portal internetowy Onet.pl rozpoczęły współpracę. W jej ramach partnerzy zamierzają aktywnie propagować wiedzę o rozwiązaniach w zakresie wykorzystania internetu jako efektywnego medium wspomagającego działalność małych i średnich firm oraz przedsiębiorców regionalnych.
0 1 0 3.11.2005Sinea Group kolejny raz dla kanału National GeographicAgencja reklamowa Sinea Group odpowiedzialna jest za kreację spotów zachęcających do obejrzenia filmu „7 lipca, atak na Londyn”. Film będzie można zobaczyć już 6 listopada na kanale National Geographic – stacji adresowanej przede wszystkim do widowi zafascynowanej odkrywaniem tajemnic. Spoty wyemitowane zostaną na antenie Programu III Polskiego Radia kilka dni przed premierą.
0 1 1 3.11.2005Muchy Opinionu na śmieciarkach w centrum WarszawyWielkie pomarańczowe śmieciarki ozdobione wizerunkami much pokazały się na ulicach Warszawy wzbudzając ogromne zainteresowanie przechodniów. Każda spośród 14 grafik jest inna. Duże i absurdalne muchy mają różne wcielenia, a wśród nich jest choćby owad Brudny Harry, mucha anarchistka i filozofka, przeciętna zjadaczka chleba, bogata i głupia anorektyczka.
0 1 0 3.11.2005Polskie Książki Telefoniczne w portalu Hoga.plOd 11 października br. Polskie Książki Telefoniczne udostępniają na portalu Hoga.pl wyszukiwarkę umożliwiającą przeszukiwanie największej bazy firm w Polsce.
0 1 0 3.11.2005Harnaś – piwo z górskiej półki3 listopada rusza nowa kampania reklamowa piwa Harnaś, jednego z najważniejszych produktów Carlsberg Polska. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki – jako piwa z góralskim rodowodem, mocnym charakterem, utożsamianego z charyzmatyczną postacią Harnasia.