0 1 0 0 0 7.06.2005Reserved Wet_SeasonReserved Wet_Season to tytuł kampanii reklamowej promującej letnią kolekcję RESERVED.
0 1 0 0 0 7.06.2005Laur dla Zasada RoweryRowery wieluńskiego producenta Zasada – Rowery uhonorowane zostały brązowym godłem Laur Konsumenta 2005. Wyróżnienie przyznawane jest najpopularniejszym produktom wyłonionym w trakcie badań konsumenckich. Rowery wieluńskiego producenta zostały wyróżnione przez Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej brązowym godłem Laur Konsumenta 2005.
0 1 0 0 0 7.06.2005Kampania telewizji cyfrowej AsterASTER, jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczął kampanię promocyjną nowego pakietu telewizji cyfrowej – BasicPLUS.
0 1 0 0 0 7.06.2005Międzynarodowy sukces polskich agencji PRDwie polskie agencje public relations zdobyły prestiżowe nagrody SABRE Awards w międzynarodowym konkursie na najlepsze kampanie PR. Partner of Promotion zdobyła główną nagrodę w kategorii tematycznej „Zarządzanie kryzysowe”, zaś Sigma International (Poland) w kategorii geograficznej „Europa Środkowa i Wschodnia”.
0 1 0 0 0 7.06.2005Przejrzeć telewidzaJak poznać zwyczaje konsumenckie polskich telewidzów, a jednocześnie przeprowadzić badanie oglądalności? Można tego dokonać za pomocą TV SCAD - nowego projektu TNS OBOP, który pozwala na szczegółową analizę zwyczajów i zachowań konsumentów, przeprowadzoną w ramach badania telemetrycznego.
0 1 0 0 0 7.06.2005Seria map turystycznych Polski w „Gazecie Prawnej”„Gazeta Prawna” – dziennik o gospodarce i prawie, proponuje swoim czytelnikom w czerwcu najlepsze miejsca do wypoczynku. W kolejne środy i czwartki razem z „Gazetą Prawną” będą się ukazywać mapy turystyczne Polski.
0 1 0 0 0 7.06.2005TicTac Lemon Mint na plakatachKampania nowego smaku TicTac o nazwie Lemon Mint poszerza się o działania outdoorowe. Od strony mediów zaplanował ją dom mediowy Optimedia. W ramach kampanii w 8 największych miastach Polski przy wiatach przystankowych i na wolnostojących nośnikach reklamy zewnętrznej pojawią się plakaty reklamujące nowy smak Tic Tac. Zobaczymy je także w okolicach warszawskiego metra.
0 1 0 0 0 7.06.2005GPD dla Carlo Rossi7 czerwca ruszyła kampania sponsoringowa informująca o organizowanym konkursie ukrytych talentów "Carlo Rossi, Kobiety i Śpiew”. Konkurs - sponsorowany przez markę Carlo Rossi odbędzie się 23 września w warszawskim klubie Starlight Cafe.
0 1 0 0 0 7.06.2005Współpraca Polskiej Telefonii Cyfrowej i AmRestPolska Telefonia Cyfrowa (PTC) i AmRest, sieć restauracji szybkiej obsługi, rozpoczęły współpracę partnerską. W jej wyniku w restauracjach KFC oraz Pizza Hut uruchomione zostaną punkty bezprzewodowego dostępu do Internetu hot spot sieci Era. Dzięki temu, goście restauracji będą mogli swobodnie korzystać z Internetu przy pomocy szerokopasmowej technologii W-LAN.
0 1 0 0 0 7.06.2005Time Warner i Janmedia Interactive promują nowe usługiWrocławski i waszyngtoński oddział Janmedia Interactive wspólnie pracują nad multimedialną prezentacją dla największego koncernu medialnego na świecie - Time Warner.