Espresso

7 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2005

Jak bronić się przed produktami podobnymi?

W styczniu 2005r. ukazała się kolejna – 14, publikacja Biblioteki Stowarzyszenia ProMarka, pt. „Jak bronić się przed produktami podobnymi?”. Jest ona kontynuacją serii wydawniczej ProMarki związanej z problemem ochrony marki. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż została w niej omówiona praktyczna strona walki z problemem imitowania produktów. Podkreślono dlaczego należy walczyć z tym problemem i opisano rzeczywiste przykłady film, które zmierzyły się nieuczciwymi producentami

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2005

TESTA PR z TVN Meteo

Agencja TESTA Public Relations przygotowała kampanię promocyjną dla stacji TVN Meteo. Akcja skierowana jest do osób spędzających urlop zimą w górach. Przy kolejkach linowych i wyciągach, w najbardziej popularnych ośrodkach narciarskich w Polsce, pojawiło się 110 tablic reklamujących aktualne serwisy narciarskie TVN Meteo. Prócz tego, w kilkudziesięciu hotelach - od Karpacza przez Szczyrk, Zakopane po Krynicę - podłączony został sygnał telewizyjny TVN Meteo. Dodatkowo w każdym z hoteli znajdują się materiały BTL wspierające kampanię - również przygotowane przez agencję TESTA PR.

Poprzednie Następne