0 1 0 0 0 8.06.2005„Dni włoskie” w Carrefour PolskaDla smakoszy i wielbicieli tradycyjnej kuchni włoskiej Carrefour Polska przygotował kulinarną niespodziankę. W czerwcu na terenie hipermarków Carrefour oraz supermarketów Champion i Globi odbywają się tematyczne promocje konsumenckie pt: „Dni włoskie”. Celem przedsięwzięcia jest zaprezentowanie różnorodności włoskich produktów oraz przybliżenie polskim konsumentom bogatej kultury kulinarnej rodem ze „słonecznej Italii”.
0 1 0 0 0 8.06.2005Letni „Przewodnik po Polsce”We wtorek, 14 czerwca, rusza nowa seria bezpłatnych dodatków Gazety Wyborczej - Przewodnik po Polsce.
0 1 0 0 0 8.06.2005PEPPERMINT dla Benzy-Nowej Skody Octavia4 czerwca ruszyła w całej Polsce kampania Nowej Skody Octavia i stacji BP pod hasłem „Więcej mocy, mniej spalania”. Do wygrania jest Nowa Skoda Octavia z silnikiem benzynowym 2.0 FSI, kursy jazdy Szkoła Auto oraz bony na paliwo BP Ultimate. Za koncepcję kampanii, przygotowanie i realizację odpowiedzialna jest Agencja PEPPERMINT.
0 1 0 0 0 8.06.2005Bezpłatna Panorama do samochodu na stacjach StatoilJuż teraz warszawscy kierowcy mają do dyspozycji nowy poręczny katalog "Panorama Do Samochodu”. Katalog przeznaczony jest dla kierowców.
0 1 0 0 0 8.06.2005Carrefour Polska sponsorem meczu Polska-Francja na rzecz dzieci11 czerwca o godz. 15.00 na stadionie Legii w Warszawie rozpocznie się charytatywny mecz Polska-Francja, w którym zagrają największe gwiazdy współczesnego futbolu – m.in. Michel Platini i Zbigniew Boniek, pod wodzą trenerską Antoniego Piechniczka i Jean Djorkaeffa. Cały dochód ze spotkania przeznaczony zostanie na walkę z dystrofią mięśniową dzieci. Carrefour Polska jest oficjalnym sponsorem wydarzenia.
0 1 0 0 0 8.06.2005Onet.pl najsilniejszą polską markąNajsilniejszą marką w rankingu dziennika Rzeczpospolita został największy polski portal internetowy Onet.pl, który wyprzedził lidera ubiegłorocznego zestawienia – Wedla. Onet.pl, marka największego i najpopularniejszego polskiego portalu, cieszy się również największą lojalnością użytkowników.
0 1 0 0 0 8.06.2005Maratony Kajakowe 2005Maratony Kajakowe 2005 to największy cykl zawodów kajakowych dla amatorów i profesjonalistów. Maratony odbędą się 18 czerwca w Iławie, 16 lipca w Czaplinku oraz 3 września w Chojnicach. Sponsorem zawodów jest Bergson.
0 1 0 0 0 8.06.2005Autobusem do krainy SmerfówSmerfy powróciły. W maju dzięki TVP na ekrany powrócił jeden z najpopularniejszych filmów animowanych na świecie. CAM Media zrealizowało kolejną kampanię autobusową dla TVP.
0 1 0 0 0 8.06.2005IQ Marketing (Poland) agencją BTL roku 2005Agencja IQ Marketing otrzymała tytuł agencji BTL roku 2005. Tytuł ten został przyznany przez tygodnik Media i Marketing Polska, który w ten sposób co roku nagradza agencje osiągające sukcesy i wyróżniające się swoją działalnością na rynku polskim.
0 1 0 0 0 8.06.2005Just wykręca numer z Weissem"Zero osiemset jeden, trzy dwa jeden, trzy dwa jeden", od takich słów zaczynają się 45 sekundowe spoty radiowe z udziałem Janusza Weissa, stworzone przez Just.