0 1 0 0 0 10.06.2005Era sukcesów trwaPolska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, sponsor strategiczny drużyny piłkarskiej „Wisła” Kraków, jest dumna ze zdobycia przez klub kolejnego, dziesiątego tytułu Mistrza Polski. Jest to już drugi z rzędu wspólnie zdobyty tytuł.
0 1 0 0 0 10.06.2005Nordic Walking z GwiazdamiImpreza promująca nową dyscyplinę sportu – Nordic Walking odbędzie się 14 czerwca 2005 roku na głównym dziedzińcu Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.
0 1 0 0 0 9.06.2005Agro… Segment coraz bardziej wymagający komunikacyjnieAgencja Martis na zlecenie Cargill Animal Nutrition przygotowała kolejną kampanię skierowaną do agro-segmentu. Po sukcesie kampanii „Apaczka” kreacja i tej kampanii kolejny raz łamie stereotyp myślenia o komunikacji dla tzw. "segmentów wiejskich".
0 1 0 0 0 9.06.2005Muzyczne lato z Coca-ColaPółtora miliona konsumentów otrzyma nagrody w letniej akcji promocyjnej pod nazwą „Odkryj świat muzyki”. 10 czerwca rozpoczyna się wydawanie tych nagród w 230 punktach na terenie całego kraju. Promocja dotyczy napojów orzeźwiających produkowanych przez Coca-Colę. Wspiera ją kampania reklamowa realizowana w telewizji (TVN, TVN7, TV4, Polsat, MTV), radiu, kinach oraz w internecie.
0 1 0 0 0 9.06.2005Skil i San Markos – nie możesz się oprzećPołączenie elektronarzędzi z humorem, czyli kampanię produktów marki Skil można zobaczyć do połowy czerwca na billboardach w całej Polsce. Kampanię przygotowała Republika Dobrej Marki San Markos.
0 1 0 0 0 9.06.2005KFC po meksykańskuPo kuchni dalekowschodniej sieć restauracji KFC proponuje swoim gościom podróż kulinarną do Meksyku. W nowym, promocyjnym menu klienci znajdą i będą mogli skosztować kukurydzianego taco owiniętego w tortillę, stanowiącą podstawę wielu dań meksykańskich, wypełnioną soczystym stripsem, sałatą i pomidorem. Całość polana jest sosem serowym Cheddar, który również występuje pomiędzy taco a tortillą. Nowe danie nosi nazwę TacoQura.
0 1 0 0 0 9.06.2005K2 tworzy interaktywny dom mediowyACR S.A. to samodzielna spółka zajmująca się planowaniem i zakupem mediów, zarówno na rzecz klientów K2, jak i klientów bezpośrednich czy współpracujących z innymi agencjami interaktywnymi.
0 1 0 0 0 9.06.2005Czy Polska jest światową potęgą bankowości internetowej?Z informacji podawanych przez rodzime banki wynika, że nasz kraj należy do światowych liderów pod względem nasycenia bankowością internetową. Co więcej - patrząc na dynamikę wzrostu deklarowanej liczby użytkowników, może się wkrótce zdarzyć, że takich osób będzie nawet więcej niż samych internautów! Brzmi nieprawdopodobnie? A jednak – tak wyglądałaby rzeczywistość gdyby przyjąć bezkrytycznie wszystkie informacje napływające z instytucji finansowych.
0 1 0 0 0 9.06.2005Timex – Oficjalnym Sponsorem Pomiaru Czasu 27. Maratonu WarszawskiegoTIMEX otrzymał tytuł Oficjalnego Sponsora Pomiaru Czasu 27. Maratonu Warszawskiego oraz Partnera Warszawskiego Festiwalu Biegowego, który odbędzie się 16-18 września br. w Warszawie. TIMEX jest również Partnerem ogólnopolskiej akcji promującej bieganie „Biegniesz czy kibicujesz?”.
0 1 0 0 0 9.06.2005Generacja Gadu-Gadu rośnieUważam, że Generacja Gadu-Gadu to świetny pomysł. Można nawiązać nowe, ciekawe znajomości. Sama założyłam jedną grupę i cieszy się ona niemałą popularnością – to tylko jedna z wielu nadesłanych opinii użytkowników Generacji Gadu-Gadu, portalu społeczności internetowej, który został uruchomiony miesiąc temu.