0 1 0 0 0 22.06.2005Psst! Just dla WARKIPsst! Charakterystyczny dźwięk otwierania butelki „kapslem o kapsel” oraz towarzyszący temu gest jest nową ikoną marki Warka. Jest to jednocześnie motyw przewodni kampanii reklamowej przygotowanej przez Just.
0 1 0 0 0 21.06.2005Dwie Złote Strzały dla agencji Data SolutionsAgencja Data Solutions zdobyła 2 Złote Strzały w konkursie marketingu bezpośredniego „Złota Strzała” organizowanym przez VFP Communications – wydawcę magazynu „Media i Marketing Polska”.
0 1 0 0 0 21.06.2005Opakowanie szyte na miaręDN Pre-Creation to nowatorska na polskim rynku metoda pracy wdrożona w Studio DN Design Group, jednej z wiodących i najstarszych firm zajmujących się wizualną tożsamością marki. Dzięki DN Pre-Creation projekt opakowania powstaje w oparciu o wiarygodne informacje otrzymane nie tylko z raportów agencji badawczej, ale przede wszystkim bezpośrednio od konsumentów.
0 1 0 0 0 21.06.2005Wieczór filmowy w KoneserzeA1 Agencja Reklamowa przygotowuje dla Nokia imprezę w Warszawskiej Wytwórni Wódek 'Koneser', której celem jest promocja telefonu komórkowego Nokia N90 - najnowszego produktu z nowej linii produktów Nokia – N series. Impreza ta odbędzie się 29 czerwca.
0 1 0 0 0 21.06.2005Czy konsumenci lubią infolinię?Researcher by Call Center Poland prowadzi stałe badanie przy użyciu systemu IVR kilkudziesięciu numerów infolinii obsługiwanych przez CCP.
0 1 0 0 0 21.06.2005Drzewko za butelkę 2005W tegorocznej, trzeciej edycji ogólnopolskiej akcji ekologiczno-edukacyjnej „Drzewko za butelkę”, padł rekord. W ciągu kilkunastu majowych i czerwcowych dni dzieci zebrały w swoich środowiskach 687.303 szt. butelek, otrzymując w zamian 871 drzewek do posadzenia.
0 1 0 0 0 21.06.2005Biesiady KasztelańskieSierpecki Browar rozpoczyna cykl letnich aktywności plenerowych.
0 1 0 0 0 21.06.2005Pomoc dla szkół budowlanychWydawca Internetowych Serwisów Budowlanych e-dach.pl, e-izolacje.pl oraz e-instalacje.pl rozpoczął akcję pomocy szkołom budowlanym. Do akcji zaproszone zostały firmy branży budowlanej. Przekazywane przez nie materiały dydaktyczne: programy komputerowe, tablice edukacyjne, narzędzia staną się wyposażeniem szkolnych pracowni technicznych.
0 1 0 0 0 21.06.2005Ogólnopolska akcja eventowa dla REYMIX-UWłaśnie rozpoczęła się wakacyjna akcja eventowa promująca mieszankę cementową REYMIX produkowaną przez Cementownię Rejowiec (Grupa Ożarów). W ramach akcji zostanie przeprowadzonych kilkadziesiąt pokazów murarskich w najważniejszych miastach w Polsce. Ta letnia akcja została przygotowana przez lubelską agencję Cumulus.
0 1 0 0 0 21.06.2005Zwyczaje Polaków związane z dokonywaniem płatnościW dniach 18-22 kwietnia br. na zlecenie Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych (PWPW S.A.) firma IQS and Quant Group przeprowadziła badanie dotyczące zwyczajów Polaków związanych z dokonywaniem płatności. Zrealizowano je za pomocą standardowych wywiadów kwestionariuszowych na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 400 osób posiadających konta bankowe.