0 1 0 0 0 14.06.2005Nowa odsłona JutrzenkiBadania wykazały, że Polacy najchętniej sięgają po Familijne. Właśnie ten fakt kreatywnie wykorzystuje nowa reklama TV wafli familijnych przygotowana przez Agencję Reklamową GPD dla Jutrzenki.
0 1 0 0 0 14.06.2005Kampania Prezydencka w OS3Trwa internetowa kampania lokaty terminowej Dominet Banku oferowanej w okresie przedwyborczym. Kampania skupia się wokół serwisu www.prezydencka.pl poświęconego internetowym działaniom promocyjnym, w tym konkursom i badaniom opinii publicznej na temat kandydatów na prezydenta RP. Autorem kreacji oraz strony www jest agencja interaktywna OS3 multimedia.
0 1 0 0 0 14.06.2005Kampanie Euro RSCG Warsaw oraz Euro RSCG 4D dla Delicji SzampańskichZ początkiem czerwca ruszyła kampania Delicji Szampańskich przygotowana przez agencję EURO RSCG Warsaw dla LU Polska, a wraz z nią promocja konsumencka przygotowana przez agencję Euro RSCG 4D.
0 1 0 0 0 14.06.2005ECCO Walkathon – międzynarodowa impreza charytatywna w PolsceNieprzerwanie od 7 lat tysiące Duńczyków maszerują w dobroczynnej imprezie organizowanej w Kopenhadze przez firmę ECCO. 24 września br. po raz pierwszy ECCO Walkathon odbędzie się w Polsce na warszawskiej Agrykoli.
0 1 0 0 0 13.06.2005Zielona Budka wśród 10 najsilniejszych polskich marekZielona Budka zajęła 7 pozycję w rankingu najsilniejszych polskich marek, przygotowanym przez „Rzeczpospolitą” we współpracy z firmą Ernst&Young.
0 1 0 0 0 13.06.2005Centralwings – bez opłat lotniskowychOd najbliższego poniedziałku Centralwings wyręczy pasażerów w płaceniu opłat lotniskowych. Promocja dotyczy podróży rozpoczynających się w Polsce i obejmuje wszystkie połączenia.
0 1 0 0 0 13.06.2005Infor.pl najlepszy wśród wortali informacyjnychWortal prawno-gospodarczy Infor.pl zwyciężył w finale piątej edycji ogólnopolskiego konkursu „Teraz Internet” w kategorii wortale informacyjne. Gala wręczenia nagród odbyła się 9 czerwca w Warszawie.
0 1 0 0 0 13.06.2005Nowa Nokia 6822 w rękach członków Club Nokia50 członków Club Nokia ma szansę przetestować i otrzymać na własność nowy, innowacyjny telefon biznesowy Nokia 6822.
0 1 0 0 0 13.06.2005On Board Public Relations dla Esselte Polska1. czerwca b.r. firma On Board PR podpisała umowę z Esselte Polska, jednym z wiodących producentów artykułów biurowych.
0 1 0 0 0 13.06.2005Sklep muzyczny Pepsi"Twój Wybór Twoja Muza" pod tym hasłem ruszyła akcja organizowana przez Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. Kampania została wykreowana z myślą o młodych ludziach, tematycznie powiązana jest z kluczową częścią ich życia – muzyką. Akcja potrwa do końca września 2005 r. Partnerem akcji jest portal Wirtualna Polska.