Espresso

27 czerwca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.06.2005

Objętość i energia od wewnątrz

„To udowodnione! 75% więcej objętości” - zachwala właściwości najnowszego szamponu Garnier Fructis Objętość & Energia spot przygotowany przez agencję Publicis. Reklama jest elementem kampanii wprowadzającej nowy produkt na rynek. Można ją oglądać od dziś w wybranych stacjach telewizyjnych. Od lipca będzie widoczna także w prasie. Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni, którzy przywiązują wagę do utrzymania dobrego wyglądu włosów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.06.2005

TEQUILAPolska i SALES LINK dla Knorra

Od 6 maja pod hasłem „Jaki jest Twój przepizz?” w sieciach hipermarketów w całej Polsce trwa akcja promocyjna dla linii produktów marki Knorr: Zestawy do Dań – nowej propozycji dań półgotowych od Unilever Polska. Za kreację akcji BTL i jej przeprowadzenie odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, a realizacją zajmuje się SALES LINK. Celem prowadzonych działań jest wsparcie wprowadzenia na rynek nowego produktu: Knorr Pizza, Kebab i Lasagne.

24 czerwca 2005

Poprzednie Następne