0 1 0 0 0 27.06.2005Objętość i energia od wewnątrz„To udowodnione! 75% więcej objętości” - zachwala właściwości najnowszego szamponu Garnier Fructis Objętość & Energia spot przygotowany przez agencję Publicis. Reklama jest elementem kampanii wprowadzającej nowy produkt na rynek. Można ją oglądać od dziś w wybranych stacjach telewizyjnych. Od lipca będzie widoczna także w prasie. Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni, którzy przywiązują wagę do utrzymania dobrego wyglądu włosów.
0 1 0 0 0 27.06.2005Polska premiera najnowszej kolekcji ABSOLUT LABEL24 czerwca 2005 r. w Warszawie odbył się pokaz najnowszej kolekcji ABSOLUT LABEL, Famous Collection. Kolekcję torebek stworzoną przez dziesięciu utalentowanych młodych projektantów z całego świata zaprezentowali modele, a jedną z toreb jej autorzy - rodzeństwo Siereks. Pokaz poprowadziła Odeta Moro-Figurska.
0 1 0 0 0 27.06.2005DATA SOLUTIONS dla Imperial TobaccoDATA SOLUTIONS podpisała umowę z Imperial Tobacco Polska S.A. na zarządzanie oraz administrację konsumenckiej bazy danych Imperial Tobacco Polska S.A.
0 1 0 0 0 27.06.2005Mather Communications dla Hortex Holding S.A.Kusząca wiśnia, Elektryczna pomarańcza, Rajski kokos, Zakazane jabłko - to cztery smaki z nowej linii napojów Hortex Party. Wprowadzenie nowej linii napojów wsparte jest kampanią telewizyjną, która ruszyła na początku czerwca i potrwa do końca lipca. Przygotowała ją agencja Mather Communications.
0 1 0 0 0 27.06.2005TEQUILAPolska i SALES LINK dla KnorraOd 6 maja pod hasłem „Jaki jest Twój przepizz?” w sieciach hipermarketów w całej Polsce trwa akcja promocyjna dla linii produktów marki Knorr: Zestawy do Dań – nowej propozycji dań półgotowych od Unilever Polska. Za kreację akcji BTL i jej przeprowadzenie odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, a realizacją zajmuje się SALES LINK. Celem prowadzonych działań jest wsparcie wprowadzenia na rynek nowego produktu: Knorr Pizza, Kebab i Lasagne.
0 1 0 0 0 27.06.2005AdOcean w sieci Ad.netSieć reklamy internetowej Ad.net zakończyła wdrażanie nowego systemu adserwerowego – AdOcean, dostarczanego przez polską firmę o tej samej nazwie. Oprogramowanie to służy do zarządzania realizacją kampanii reklamowych w internecie. AdOcean zastąpił system DART 5.0 firmy DoubleClick, poprzednio używany przez sieć.
0 1 0 0 0 27.06.2005OUTDOOR MEDIA już na rynkuBUSINESS MEDIA - wydawca ogólnopolskich magazynów branżowych BUSINESS MEDIA oraz PBS journal, wprowadza na rynek kolejny tytuł. W czerwcu ukazał się numer zerowy OUTDOOR MEDIA - magazynu poświęconego rynkowi reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 1 27.06.2005Traveliada.pl poleca: karty SIM ŚwiatPo raz pierwszy w Polsce na www.traveliada.pl można kupić prepaidowe karty SIM z niemal całego świata.
0 1 0 0 0 27.06.2005Happy EventsLot za motorówką ze spadochronem, żegluga katamaranem, czy nocny aerobik czekają na tych, którzy latem wybiorą się nad polskie morze. To tylko część atrakcji dostępnych dla wszystkich w ramach Happy Events, cyklu imprez sportowych promujących czynny odpoczynek nad Bałtykiem.
0 1 0 0 0 24.06.2005TBWA demaskuje „24 godziny z życia świnki”Agencja TBWA kontynuuje ogólnopolską kampanię przeciwko nadużyciom związanym z wielkoprzemysłowym chowem zwierząt „Kwik rozpaczy”. Kolejna edycja realizowana przez organizację VIVA! Akcja dla zwierząt potrwa od lipca do grudnia br.