Espresso

30 czerwca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2005

Otwarcie wystawy „Odminować Chorwację”

Wystawa „Odminować Chorwację” to zbiór prac wykonanych przez chorwackich artystów i studentów Akademii Sztuk Pięknych. Wystawa jest wynikiem przystąpienia Indesit Company w 2004 r. do projektu „Zaadoptuj pole minowe”, którego celem jest odminowanie pól w Tenii w Chorwacji. Akcja zainspirowała młodych artystów, którzy uznali ją za symbol odrodzenia Chorwacji po długim i wyczerpującym okresie wojny. Wystawę będzie można zwiedzać do 7-go lipca.

29 czerwca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2005

Mocne wejście Albedo Marketing

W ciągu ostatnich dwóch tygodni poznańska agencja Albedo Marketing aż dwukrotnie triumfowała na prestiżowych konkursach marketingu bezpośredniego. W ramach “Boomerangu” organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (którego niedawno została członkiem) zdobyła wyróżnienie w kategorii Promocja Sprzedaży B2B za kampanię „Aż chce się skakać” dla marki Indesit. Zaledwie tydzień później agencja została nagrodzona Złotą Strzałą w kategorii Promocja Sprzedaży B2C za kampanię „Masz 10 powodów, aby wybrać pralkę Ariston” w IX edycji konkursu marketingu bezpośredniego organizowanego przez VFP Communications – wydawcę tygodnika "Media & Marketing".

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2005

Rusza letnia akcja samplingowa Karmi Poema di Caffè

Pod koniec czerwca ruszyła wakacyjna akcja promocyjna Karmi Poema di Caffè, która obejmie swoim zasięgiem dwadzieścia turystycznych miejscowości nadbałtyckich – od Helu po Świnoujście. Lotne Brygady KARMI, rozpoznawalne dzięki charakterystycznym strojom nawiązującym do kolorystyki Poema di Caffè, obecne będą na plażach, deptakach i w miejscach masowo odwiedzanych przez letników. Akcja będzie trwać do końca wakacji w dni powszednie i weekendy.

Poprzednie Następne