0 1 0 0 0 8.03.2005TNS umacnia pozycję w Ameryce ŁacińskiejTNS, jedna z największych na świecie firm dostarczających kompleksowej informacji marketingowej, do której w Polsce należy TNS OBOP, przejął większościowe udziały w jednej z największych brazylijskich firm badawczych -Interscience Informacao e Tecnologia Aplicada Ltda. Dzięki inwestycji TNS znacznie umocni swoją pozycję w strategicznym rejonie Ameryki Łacińskiej.
0 1 0 0 0 8.03.2005Nowa oferta Sami Swoi – minuta rozmowy w cenie SMS-aNajtańsze na rynku połączenia w sieci i na telefony stacjonarne, cena połączenia w cenie SMS-a, jednolita stawka na SMS-y w sieci i poza siecią, najtańszy zestaw startowy na rynku, szeroka dostępność produktów Sami Swoi w dodatkowych kanałach sprzedaży – to nowe atrybuty prostej i niezawodnej telefonii komórkowej Sami Swoi, działającej od czerwca 2004 r. w systemie przedpłaconym jako marka Polkomtel S.A.
0 1 0 0 2 7.03.2005Być kobietą, być kobietą…Kury domowe czy ambitne businesswomen? Stereotypy na swój temat rozwiewają same zainteresowane – obraz Polek na podstawie Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług Acxiom Polska.
0 1 0 0 0 7.03.2005Turystyka w internecieLipiec to miesiąc najwyższej oglądalności internetowych serwisów turystycznych, jednak niewiele mniejszą średnią liczbę użytkowników odnotowano na tych witrynach pod koniec roku, w grudniu - wynika z raportu „Turystyka w internecie. Jesień–Zima 2004” opracowanego przez Gemius SA. Celem liczącego ponad 60 stron opracowania jest analiza oglądalności i profilu społecznego widowni witryn o tematyce turystycznej funkcjonujących w polskim internecie w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Analiza zawiera m. in. rankingi najpopularniejszych witryn według zasięgu, średniej liczby sesji na użytkownika, czasu spędzanego w serwisie. W raporcie uwzględniono m. in. wyniki badań gemiusTraffic oraz Megapanel PBI/Gemius.
0 1 0 0 0 7.03.2005ESTMAGE PR dla PańDziś jest wyjątkowy dzień – według kalendarza to zwykły wtorek oznaczony cyfrą 8 łamaną przez 3. Jednak kalendarze Estimage PR dodają do tego zaznaczenia wykrzykniki symbolizujące najwyższy priorytet. Święto KOBIET, które są dla nas wszystkim co najpiękniejsze, najwartościowsze i najcenniejsze spośród wszelkiego dobra na całym globie.
0 1 0 0 0 7.03.2005Wodzi na pokuszenie-Srebrna loteria promocyjna Coca-Cola LightWarszawa, 7 marca 2005 r. – Jest już pierwszy zwycięzca nagrody głównej, srebrnego Renault Mégane, w loterii promocyjnej wspierającej napój Coca-Cola Light. Loterię pod hasłem „Wozi na pokuszenie” prowadzi od końca stycznia br. Coca-Cola HBC Polska. Można w niej wygrać pięć samochodów Renault Mégane oraz 100 kuponów o wartości 400 zł uprawniających do skorzystania z zabiegów kosmetycznych w ramach „Dnia Urody”, organizowanego przez Instytut dr Ireny Eris. Promocję wspiera intensywna kampania telewizyjna oraz materiały POS. Główną grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20-39 lat, którzy pragnąc czuć się dobrze, dbają o siebie, nie rezygnując z autentycznego smaku napoju Coca-Cola.
0 1 0 0 0 7.03.2005Nowa struktura organizacyjna domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.Wraz z dniem 01.03.2005 w życie wchodzą zmiany organizacyjne wewnątrz ARBOmedia Polska, rozpoczęte na początku roku. Zmiany wynikają z bardzo dynamicznego rozwoju spółki oraz ciągłego poszerzania portfolio reprezentowanych podmiotów.
0 1 0 0 0 7.03.2005Sukces Magicznej podróży z ToffifeePrzygotowana przez Euro RSCG 4D promocja konsumencka dla Toffifee (Storck),której celem było zwiększenie sprzedaży iwzrost zainteresowania produktem wśród konsumentów zakończyła się pełnym sukcesem, a liczba zgłoszeń konsumenckich wyniosła ponad 90 tysięcy
0 1 0 0 0 7.03.2005„Rodzynki dla rodzinki” z PEPPERMINT3 marca pod hasłem „Rodzynki dla rodzinki” w całej Polsce ruszył II etap kampanii dla marki TUI. Za przygotowanie i realizację odpowiedzialna jest Agencja PEPPERMINT. Celem prowadzonych działań jest sprzedaż oferty dla rodzin na lato w 2005.
0 1 0 0 1 7.03.2005Jak wiosna to tylko w E-styluNa www.Estyl.pl są już dostępne wiosenne kolekcje firm: Happy Chic (Isa Dora); Color Explosion (ArtDeco); Blooming Colors (PUPA). Dopełnieniem wiosennej porcji urody są kosmetyki profesjonalne do włosów firm: BioSilk Hair Care oraz Alfaparf – zupełne nowości! Zanim wiosna weźmie świat we władanie, rozejrzyjmy się dookoła i zaopatrzmy w kosmetyki, które pomogą nam poczuć wiosnę a może nawet spowodować, iż przyjdzie wcześniej, śmielej, pełniej?