Espresso

8 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2005

Nowa oferta Sami Swoi – minuta rozmowy w cenie SMS-a

Najtańsze na rynku połączenia w sieci i na telefony stacjonarne, cena połączenia w cenie SMS-a, jednolita stawka na SMS-y w sieci i poza siecią, najtańszy zestaw startowy na rynku, szeroka dostępność produktów Sami Swoi w dodatkowych kanałach sprzedaży – to nowe atrybuty prostej i niezawodnej telefonii komórkowej Sami Swoi, działającej od czerwca 2004 r. w systemie przedpłaconym jako marka Polkomtel S.A.

7 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2005

Turystyka w internecie

Lipiec to miesiąc najwyższej oglądalności internetowych serwisów turystycznych, jednak niewiele mniejszą średnią liczbę użytkowników odnotowano na tych witrynach pod koniec roku, w grudniu - wynika z raportu „Turystyka w internecie. Jesień–Zima 2004” opracowanego przez Gemius SA. Celem liczącego ponad 60 stron opracowania jest analiza oglądalności i profilu społecznego widowni witryn o tematyce turystycznej funkcjonujących w polskim internecie w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Analiza zawiera m. in. rankingi najpopularniejszych witryn według zasięgu, średniej liczby sesji na użytkownika, czasu spędzanego w serwisie. W raporcie uwzględniono m. in. wyniki badań gemiusTraffic oraz Megapanel PBI/Gemius.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2005

Wodzi na pokuszenie-Srebrna loteria promocyjna Coca-Cola Light

Warszawa, 7 marca 2005 r. – Jest już pierwszy zwycięzca nagrody głównej, srebrnego Renault Mégane, w loterii promocyjnej wspierającej napój Coca-Cola Light. Loterię pod hasłem „Wozi na pokuszenie” prowadzi od końca stycznia br. Coca-Cola HBC Polska. Można w niej wygrać pięć samochodów Renault Mégane oraz 100 kuponów o wartości 400 zł uprawniających do skorzystania z zabiegów kosmetycznych w ramach „Dnia Urody”, organizowanego przez Instytut dr Ireny Eris. Promocję wspiera intensywna kampania telewizyjna oraz materiały POS. Główną grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20-39 lat, którzy pragnąc czuć się dobrze, dbają o siebie, nie rezygnując z autentycznego smaku napoju Coca-Cola.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
7.03.2005

Jak wiosna to tylko w E-stylu

Na www.Estyl.pl są już dostępne wiosenne kolekcje firm: Happy Chic (Isa Dora); Color Explosion (ArtDeco); Blooming Colors (PUPA). Dopełnieniem wiosennej porcji urody są kosmetyki profesjonalne do włosów firm: BioSilk Hair Care oraz Alfaparf – zupełne nowości! Zanim wiosna weźmie świat we władanie, rozejrzyjmy się dookoła i zaopatrzmy w kosmetyki, które pomogą nam poczuć wiosnę a może nawet spowodować, iż przyjdzie wcześniej, śmielej, pełniej?

Poprzednie Następne