0 1 0 0 0 21.06.2005Czy konsumenci lubią infolinię?Researcher by Call Center Poland prowadzi stałe badanie przy użyciu systemu IVR kilkudziesięciu numerów infolinii obsługiwanych przez CCP.
0 1 0 0 0 21.06.2005Drzewko za butelkę 2005W tegorocznej, trzeciej edycji ogólnopolskiej akcji ekologiczno-edukacyjnej „Drzewko za butelkę”, padł rekord. W ciągu kilkunastu majowych i czerwcowych dni dzieci zebrały w swoich środowiskach 687.303 szt. butelek, otrzymując w zamian 871 drzewek do posadzenia.
0 1 0 0 0 21.06.2005Biesiady KasztelańskieSierpecki Browar rozpoczyna cykl letnich aktywności plenerowych.
0 1 0 0 0 21.06.2005Pomoc dla szkół budowlanychWydawca Internetowych Serwisów Budowlanych e-dach.pl, e-izolacje.pl oraz e-instalacje.pl rozpoczął akcję pomocy szkołom budowlanym. Do akcji zaproszone zostały firmy branży budowlanej. Przekazywane przez nie materiały dydaktyczne: programy komputerowe, tablice edukacyjne, narzędzia staną się wyposażeniem szkolnych pracowni technicznych.
0 1 0 0 0 21.06.2005Ogólnopolska akcja eventowa dla REYMIX-UWłaśnie rozpoczęła się wakacyjna akcja eventowa promująca mieszankę cementową REYMIX produkowaną przez Cementownię Rejowiec (Grupa Ożarów). W ramach akcji zostanie przeprowadzonych kilkadziesiąt pokazów murarskich w najważniejszych miastach w Polsce. Ta letnia akcja została przygotowana przez lubelską agencję Cumulus.
0 1 0 0 0 21.06.2005Zwyczaje Polaków związane z dokonywaniem płatnościW dniach 18-22 kwietnia br. na zlecenie Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych (PWPW S.A.) firma IQS and Quant Group przeprowadziła badanie dotyczące zwyczajów Polaków związanych z dokonywaniem płatności. Zrealizowano je za pomocą standardowych wywiadów kwestionariuszowych na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 400 osób posiadających konta bankowe.
0 1 0 0 0 21.06.2005Magazyn HOT zmienia domenę na bardziej przyjazną internautomHOT to pierwszy „flyers” jaki ukazał się na rynku polskim. Magazyn skierowany jest do wszystkich, którzy lubią aktywnie spędzać czas i chcą być zawsze dobrze poinformowani odnośnie aktualnych wydarzeń w mieście.
0 1 0 0 0 21.06.2005Harnaś na plaży„Pikne to nase moze, ale z morskich najbardziej lubie Morskie Oko” – konkluduje Harnaś w najnowszym, letnim spocie reklamowym.
0 1 0 0 0 21.06.2005Ipsos uruchomił program badań konsumenta w miejscu sprzedażyIpsos uruchomił program badań marketingowych konsumenta w miejscu sprzedaży. Program ten skierowany jest przede wszystkim do producentów dóbr szybkozbywalnych i sieci detalicznych. Jest podzielony na etapy zapewniające systemowe podejście do wszelkiego rodzaju działań w miejscu sprzedaży.
0 1 0 0 0 21.06.2005Heyah najlepszą marką III RzeczpospolitejHeyah i Era wśród 10 najwyżej notowanych marek ostatnich 15 lat.