0 1 0 0 0 6.07.2005casusBTL zrealizuje kampanię w dziedzinie diabetologiiAgencja casusBTL event&direct marketing wygrała przetarg na kompleksową realizację kampanii i strategii komunikacyjnej dla grupy sanofi-aventis w dziedzinie diabetologii.
0 1 0 0 0 6.07.2005IMPartner twórcą serwisu WWW dla BPH Leasing S.A.Na zlecenie BPH Leasing S.A. agencja interaktywna IMPartner wykonała serwis WWW przeznaczony dla klientów i partnerów handlowych BPH Leasing. W serwisie użytkownicy znajdą wszelkie niezbędne informacje na temat spółki, oferty produktowej (leasing pojazdów, maszyn i urządzeń, sprzętu biurowego, sprzętu medycznego, nieruchomości oraz zarządzanie flotą), a także bogatą ofertę sprzętu poleasingowego. Specjalnie dla partnerów handlowych został przygotowany osobny, obszerny dział z ograniczonym dostępem (konieczność logowania się).
0 1 0 0 0 6.07.2005„Gazeta” dla wielbicieli U2We wtorek, 5 lipca, tuż po zakończeniu koncertu irlandzkiej grupy U2, zgromadzeni na stadionie fani mogli przeczytać o występie w specjalnym bezpłatnym wydaniu "Gazety". Wielbiciele U2 z przejęciem oglądali zdjęcia z koncertu i czytali relacje z wydarzeń, w których sami niedawno brali udział. "Gazeta" rozeszła się błyskawicznie.
0 1 0 0 0 5.07.2005Fantazjujesz, ile chcesz5 lipca br. rusza nowa promocja w restauracjach Pizza Hut. Tym razem, na okres letni, Pizza Hut przygotowała dla swoich klientów promocję pod hasłem „Fantazjujesz ile chcesz”. Oferta obejmuje bar sałatkowy oraz Pepsi.
0 1 0 0 0 5.07.2005Słodki merchandisingAgencja PARTNER ASM od czerwca br. odpowiada za realizację akcji merchindisingowych dla firmy Leaf Poland Sp.zo.o. Akcje merchandisingowe dla produktów: lizaki Chupa Chups, Chałwa Królewska, Sezamki Aha i Cukierki Hops realizowane są na terenach marketów Tesco na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 5.07.2005Złoty Laur dla marki MetylanKlej do tapet Metylan, jedna z flagowych marek firmy Henkel Polska, otrzymał tytuł najlepszego produktu w kategorii kleje do tapet w ogólnopolskim plebiscycie "Laur Konsumenta 2005". Nagrody dla najbardziej cenionych przez Polaków marek przyznane zostały przez „Przegląd Gospodarczy”, dodatek do „Gazety Prawnej”.
0 1 0 0 0 5.07.2005MM Communications kolejny raz organizuje MercedesTrophyMM Communications, firma Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny, wspólnie z DaimlerChrysler Automotive Polska organizuje turniej golfowy MercedesTrophy 2005.
0 1 0 0 0 5.07.2005Wirtualna Polska dla kobiet, ale nie tylkoArtykuły, ciekawostki ze świata mody i porady specjalistów znajdą Internautki w najnowszych serwisach Wirtualnej Polski przygotowanych wspólnie z Wydawnictwami Edipresse. Tuż po uruchomieniu internetowego wydania miesięcznika VIVA! na stronach WP ruszyły internetowe wydania „Urody”, „Przyjaciółki”, „Mamo To ja” oraz „Twoje Dziecko”.
0 1 0 0 0 5.07.2005Jeden grosz w pociągachOd początku lipca trwa kampania plakatowa PTK Centertel w pociągach pospiesznych, kursujących do miejscowości nadmorskich i górskich. Operator reklamuje ofertę – 1 Grosz za SMS-a. Kampanie realizuje agencja Begimo, specjalizująca się w działaniach reklamowych z wykorzystaniem kolei.
0 1 0 0 0 5.07.2005Wyszukiwarka NetSprint w serwisach TVP.pl i Rzeczpospolita On LineSpółka NetSprint.pl wdrożyła własną wyszukiwarkę internetową w serwisach TVP.pl i Rzeczpospolita On Line (www.rp.pl). Umieszczenie wyszukiwarki miało na celu zwiększenie funkcjonalności i oglądalności serwisów.