1 0 0 0 0 23.07.2019Visa z kampanią promującą płatności zbliżeniowe kartą i mobilneVisa rozpoczęła kampanię zachęcającą do płatności zbliżeniowych. W spocie zaprezentowano płatności kartą, mobilnie – smartfonem lub zegarkiem – i online za pośrednictwem aplikacji w telefonie.
0 3 0 0 0 22.07.2019Chatbot dla bezdomnych – produkt kanadyjskiego start-upuW Toronto powstał bot o nazwie Chalmers. Ma za zadanie pomagać bezdomnym. Podpowie m.in., gdzie zjeść posiłek czy znaleźć nocleg.
0 0 0 0 0 22.07.2019PSPR uruchamia ekspercki Klub Public AffairsZ początkiem sierpnia w ramach Polskiego Stowarzyszenia Public Relations rozpocznie działalność wewnętrzny Klub Public Affairs. Jego głównym celem jest gromadzenie ekspertów z obszaru public affairs i budowanie platformy wymiany wiedzy w tym zakresie. Będzie to już piąty klub ekspercki powołany przez PSPR.
0 1 0 0 0 22.07.2019Inicjatywa Polska zbiera podpisy pod petycją o zaprzestanie finansowania reklam w tygodniku „Gazeta Polska”Inicjatywa Polska – nowa partia na rodzimej scenie politycznej – rozpoczęła zbiórkę podpisów pod petycją w sprawie zaprzestania finansowania reklam w tygodniku „Gazeta Polska”. Ma to związek z planowaną akcją dołączania do gazety naklejek z hasłem: „Strefa wolna od LGBT”.
0 2 0 0 0 22.07.201923 tony ubrań zebrano dotąd w ramach akcji Biedronki i Vanisha27 czerwca wystartowała akcja „Daj swoim ubraniom drugie życie”. W jej ramach do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritasu. Do tej pory zebrano 23 tony ubrań.
0 1 0 0 0 22.07.2019Reklamy w serwisach premium osiągają lepsze wyniki. Analiza firmy MoatKampanie reklamowe prowadzone w zaufanym środowisku redakcyjnym przynoszą znacząco lepsze efekty, jeśli chodzi o zaangażowanie uwagi konsumentów i viewability. Takie wyniki przyniosło badanie firmy Moat. W III kwartale 2018 r. internetowe media premium osiągały lepsze wyniki o 13–144% niż średnia dla branży.
1 1 0 0 0 22.07.2019Obraz Justyny Stoszek animowany światłem na nośniku AMSW przestrzeni miejskiej zobaczyć można pracę artystki Justyny Stoszek. Dzięki wykorzystaniu światła obraz sprawia wrażenie ruchomego.
0 1 0 0 0 22.07.2019Soraya i Dermika pod opieką kreatywną Warsaw CreativesKoncern Orkla Care nawiązał współpracę z agencją Warsaw Creatives. Będzie ona odpowiadać za strategię komunikacji 360 stopni marek kosmetycznych Dermika i Soraya.
0 4 0 0 0 22.07.2019„Twój sposób na najlepszą podróż” – Kayak.pl z nową odsłoną kampanii telewizyjnejWyszukiwarka Kayak.pl zaprezentowała nową odsłonę kampanii reklamowej. 17 lipca w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych rozpoczęła się emisja spotów.
0 8 0 0 0 19.07.2019„Kradzież to prawdziwa sztuka” – ambient Netflixa na Rynku w Krakowie za 274 zł bruttoNetflix w Krakowie promuje trzeci sezon serialu „Dom z papieru”. Powstał mural, na słupach reklamowych pojawiły się listy gończe. Największą uwagę wzbudza jednak ambient na krakowskim rynku. Obok popularnej rzeźby Igora Mitoraja pojawiła się ogromna maska Salvadora Dalego – jeden z kluczowych rekwizytów w filmie.