0 2 0 0 0 2.03.2021Ruszył polski Amazon2 marca pojawiła się polska wersja serwisu Amazon. Oferuje produkty z ponad 30 kategorii takich jak książki, elektronika użytkowa, sport i rekreacja, narzędzia i artykuły gospodarstwa domowego, zabawki i produkty dla dzieci. Towary pochodzą od tysięcy europejskich i polskich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 2.03.2021Przygotuj się, nawet jeśli (jeszcze) nie wiesz na co. FOB publikuje analizę tematyczną o aktywizmie korporacyjnymCo firmy mają wspólnego z aktywizmem? Jakie tematy cieszą się zainteresowaniem opinii publicznej? Czy warto zabierać głos w sprawach będących przedmiotem sporów? Odpowiedzi na te pytania zawiera analiza tematyczna Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Publikacja prezentuje wyniki badań oraz komentarze ekspertów i ekspertek w obszarze CSR i komunikacji.
1 1 0 0 0 2.03.2021Polska Agencja Kosmiczna ma nowe logo1 marca Polska Agencja Kosmiczna POLSA zmieniła identyfikację wizualną. Ma być to znak kolejnych zachodzących zmian oraz wyzwań, jakie stoją przed agencją w najbliższych latach.
0 1 0 0 3 1.03.2021McDonald’s skarży Gdańsk za uchwałę krajobrazową22 lutego 2018 r. Gdańsk przyjął uchwałę krajobrazową. Od momentu jej uchwalenia do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku wpłynęło 15 skarg na jej zapisy – podaje „Gazeta Wyborcza”. Jedną ze skarżących firm jest McDonald’s.
0 1 0 0 0 1.03.2021Allegro uruchamia program wspierający rozwój polskiej mody. Ambasadorką Ewa MingeRuszyła inicjatywa „Allegro Projektownia”. Jej głównym założeniem jest stworzenie marki będącej symbolem polskich produktów z zakresu mody.
1 1 0 0 0 1.03.2021Facebook z kampanią reklamową skierowaną do małych firmFacebook rozpoczął kampanię „Good ideas deserve to be found”, promującą spersonalizowane reklamy na platformie. Kieruje ją do małych firm.
1 2 0 0 0 1.03.2021Kayah i Mery Spolsky w kampanii Avonu na Dzień Kobiet„Niech Cię usłyszą!” – to hasło nowej kampanii Avonu, która jest częścią globalnej strategii „Watch Me Now”. Jej celem jest oddanie głosu kobietom oraz zwrócenie uwagi na to, że ich historie mogą inspirować inne dziewczyny do działania. Ambasadorkami akcji zostały wokalistki Kayah i Mery Spolsky.
0 6 0 0 0 1.03.2021Ikea przygotowała instrukcje demontażu, aby pomóc klientom w ponownym użyciu mebliZnana ze swoich szczegółowych instrukcji składania mebli Ikea przygotowała również instrukcje demontażu. Podpowiada klientom, jak bezpiecznie rozłożyć meble, by można je było wykorzystać ponownie.
1 1 0 0 0 1.03.2021„Dooobry Wariat” kampania promująca Frugo Energy1 marca wystartowała kampania, która promuje nowe Frugo Energy (FoodCare). Hasło działań to: „Dooobry Wariat”.
1 4 0 0 0 1.03.2021PGE stworzyła animację upamiętniającą kobiety niezłomneZ okazji obchodów Narodowego Dnia Pamięci „Żołnierzy Wyklętych” PGE Polska Grupa Energetyczna przygotowała animację do utworu „Jedna chwila” w wykonaniu Katarzyny Malejonek i Maleo Reggae Rockers z projektu „Panny Wyklęte”. W ten sposób spółka uhonorowała kobiety niezłomne – często anonimowe polskie bohaterki, które walczyły o niepodległość.