0 1 0 0 0 28.06.2005Nowa kampania reklamowa Lufthansy w Polsce„Warto przeżyć taką chwilę” – pod takim hasłem polski oddział Lufthansy przeprowadza największą w swej historii kampanię.
0 1 0 0 0 28.06.2005Grafex – konkurs graficzny Aktivista Exklusiva rozstrzygniętyTrwający trzy miesiące konkurs dla grafików, rysowników i fotografików zorganizowany przez redakcję magazynu Aktivist Exklusiv został rozstrzygnięty.
0 1 0 0 0 28.06.2005Zielona Budka z Beach Ball Tour 2005Latem Zielona Budka jako Oficjalny Sponsor ponownie będzie wspierać sportowe emocje, których co roku dostarczają Mistrzostwa Polski w Siatkówce Plażowej Mężczyzn (Beach Ball Tour 2005). Impreza ta, już po raz jedenasty, zgromadzi na polskim Wybrzeżu nie tylko miłośników sportu, ale również wypoczywających nad Bałtykiem turystów.
0 1 0 0 0 28.06.2005R 20… i świat jest TwójFirma Paola nawiązała współpracę z zespołem Łzy. Nowy album grupy "Historie, których nie było" ukazał się 11 czerwca. Singlem promującym płytę jest utwór "Pierwsza Łza", do którego teledysk został nakręcony wspólnie z Paolą - producentem napoju energetyzującego R 20.
0 1 0 0 0 28.06.2005Trzy nowe serwisy K2 dla Coca-ColaW ciągu ostatnich kilku tygodni K2 uruchomiła aż trzy nowe serwisy internetowe dla Coca-Cola: Coca Cola Cup, Soundwave oraz Fanta Bamboocha.
0 1 0 0 0 28.06.2005Książka kucharska w odcinkach z Dziennikiem ZachodnimW najbliższą środę (29 czerwca) wraz z Dziennikiem Zachodnim (Polskapresse) ukaże się pierwsza część "Kuchni Polskiej" - książki kucharskiej w odcinkach.
0 1 0 0 0 27.06.2005Kopciuszek – dziennikarze grają dla dzieciRejestracją sceny balu na dworze królewskim zakończyły się zdjęcia do telewizyjnej inscenizacji bajki „Kopciuszek” w reżyserii Krystyny Jandy i gwiazdorskiej obsadzie dziennikarzy.
0 1 0 0 0 27.06.2005Mercedes za Clippo23 czerwca w salonie Mercedesa w Łodzi odbył się finał promocji marki Clippo - „Promocja z klasą”. Główną nagrodę – Mercedesa klasy A – odebrała Pani Joanna Hołubowicz z Zielonej Góry, a kluczyki do luksusowego auta wręczył osobiście Piotr Skiba, dyrektor marketingu firmy Aronia S.A.
0 1 0 0 0 27.06.2005EL2 i Wapacz.pl razemOd 1 czerwca 2005 roku, serwis Wapacz.pl stał się własnością warszawskiej spółki EL2. Dotychczasowy właściciel serwisu – EnterNet sp. z o.o. objął zaś 30% udziałów w EL2. Tym samym fuzja, której rynek spodziewał się od dawna - stała się faktem. Od kilku bowiem lat, obie firmy ściśle współpracowały ze sobą przy realizacji dużych projektów.
0 1 0 0 0 27.06.2005ContactPoint dla Reckitt BenckiserŚwiatowy lider w dziedzinie środków czystości powierzył uruchomienie i utrzymanie infolinii firmie ContactPoint. Koncern zaprosił do przetargu 5 największych call center w kraju. Ostatecznie realizację projektu powierzono firmie ContactPoint.