0 1 0 0 0 6.07.2005Otwarcie kopalni w Targowicy6 lipca br. zaplanowane jest otwarcie Kopalni Bazaltu w Targowicy koło Strzelina. Jest to nowe przedsięwzięcie Olsztyńskich Kopalni Surowców Mineralnych, firmy wchodzącej w skład Grupy CRH z Irlandii. Uroczyste otwarcie nowego obiektu przygotowuje agencja event marketingowa Boomerang Team.
0 1 0 0 0 6.07.2005Deszcz nagród dla Volvo na Festiwalu Reklamy w CannesNa tegorocznym festiwalu Cannes Lions reklamy Volvo Car Corporation zrobiły prawdziwą furorę. Dyrektor Reklamy Globalnej Volvo Tim Eblis odebrał aż pięć nagród, przyznanych firmie w różnych kategoriach.
0 1 0 0 0 6.07.2005SARE bada po raz drugiRozpoczęła się druga edycja badań SARE dotyczących wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Od 6 lipca przez dwa tygodnie internauci mogą wypełniać ankietę dostępną w portalach MediaRun, Brief, E-biznes oraz na stronach Radia Pin i SARE. Wyniki pokażą, w jaki sposób internauci korzystają z poczty elektronicznej i czy przez ostatni rok zmieniły się ich nawyki.
0 1 0 0 0 6.07.2005Samsung i World Cyber Games 2005 w PolsceSamsung Electronics po raz szósty organizuje światowy turniej gier komputerowych World Cyber Games. Patronami medialnymi tegorocznej edycji WCG w Polsce są 4Fun TV, Gadu-Gadu, TVP 1, Onet, CD Action, OZON, Metropol i radio Eska. Organizacją WCG w Polsce zajmuje się dla Samsung Electronics agencja Testardo, działania PR realizuje agencja Ciszewski PR.
0 1 0 0 0 6.07.2005casusBTL zrealizuje kampanię w dziedzinie diabetologiiAgencja casusBTL event&direct marketing wygrała przetarg na kompleksową realizację kampanii i strategii komunikacyjnej dla grupy sanofi-aventis w dziedzinie diabetologii.
0 1 0 0 0 6.07.2005IMPartner twórcą serwisu WWW dla BPH Leasing S.A.Na zlecenie BPH Leasing S.A. agencja interaktywna IMPartner wykonała serwis WWW przeznaczony dla klientów i partnerów handlowych BPH Leasing. W serwisie użytkownicy znajdą wszelkie niezbędne informacje na temat spółki, oferty produktowej (leasing pojazdów, maszyn i urządzeń, sprzętu biurowego, sprzętu medycznego, nieruchomości oraz zarządzanie flotą), a także bogatą ofertę sprzętu poleasingowego. Specjalnie dla partnerów handlowych został przygotowany osobny, obszerny dział z ograniczonym dostępem (konieczność logowania się).
0 1 0 0 0 6.07.2005„Gazeta” dla wielbicieli U2We wtorek, 5 lipca, tuż po zakończeniu koncertu irlandzkiej grupy U2, zgromadzeni na stadionie fani mogli przeczytać o występie w specjalnym bezpłatnym wydaniu "Gazety". Wielbiciele U2 z przejęciem oglądali zdjęcia z koncertu i czytali relacje z wydarzeń, w których sami niedawno brali udział. "Gazeta" rozeszła się błyskawicznie.
0 1 0 0 0 5.07.2005Fantazjujesz, ile chcesz5 lipca br. rusza nowa promocja w restauracjach Pizza Hut. Tym razem, na okres letni, Pizza Hut przygotowała dla swoich klientów promocję pod hasłem „Fantazjujesz ile chcesz”. Oferta obejmuje bar sałatkowy oraz Pepsi.
0 1 0 0 0 5.07.2005Słodki merchandisingAgencja PARTNER ASM od czerwca br. odpowiada za realizację akcji merchindisingowych dla firmy Leaf Poland Sp.zo.o. Akcje merchandisingowe dla produktów: lizaki Chupa Chups, Chałwa Królewska, Sezamki Aha i Cukierki Hops realizowane są na terenach marketów Tesco na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 5.07.2005Złoty Laur dla marki MetylanKlej do tapet Metylan, jedna z flagowych marek firmy Henkel Polska, otrzymał tytuł najlepszego produktu w kategorii kleje do tapet w ogólnopolskim plebiscycie "Laur Konsumenta 2005". Nagrody dla najbardziej cenionych przez Polaków marek przyznane zostały przez „Przegląd Gospodarczy”, dodatek do „Gazety Prawnej”.