0 3 0 0 0 9.06.2020„Nie zostałam w domu” – kampania w podziękowaniu dla pielęgniarekRuszyła kampania „Nie zostałam w domu”. Jej głównym celem jest podziękowanie pielęgniarkom i pielęgniarzom za pracę podczas pandemii koronawirusa.
0 1 0 0 0 9.06.2020Rusza Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves 2020Rozpoczął się Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves 2020. Mogą w nim wziąć udział wszystkie zainteresowane osoby. Tegoroczny temat to: „Epidemia – globalna katastrofa, kara czy szansa, by wymyślić siebie i świat na nowo?”.
2 5 0 0 0 9.06.2020Nałęczowianka z kampanią popularyzującą recyklingMarka Nałęczowianka zainicjowała kampanię „Uwierz w recykling”. 8 czerwca ruszyła emisja spotów w telewizji. W kolejnym etapie komunikacja prowadzona będzie w kanałach internetowych.
0 1 0 0 0 9.06.2020Costa Coffee wybrała agencję Kalicińscy do obsługi social mediaCosta Coffee rozstrzygnęła przetarg na obsługę w mediach społecznościowych. Wygrała go agencja Kalicińscy.
0 3 0 0 0 9.06.2020Polska wśród krajów Europy, w których pandemia doprowadziła do największego kryzysu finansowego konsumentów. Badanie IntrumKryzys związany z Covid-19 wpłynął nie tylko na biznesy w całej Europie, ale również na sytuację finansową konsumentów. Jak wynika z raportu przygotowanego przez Intrum, 54% z nich przyznaje, że wskutek pandemii doświadczyło spadków dochodów. To z kolei doprowadziło do pogorszenia się dobrobytu finansowego wielu gospodarstw domowych na Starym Kontynencie. Zebrane dane pokazują, że Polska wraz z Grecją i Rumunią znajduje się w czołówce krajów w Europie, w których konsumenci zostali najbardziej dotknięci kryzysem.
0 1 0 0 3 8.06.2020Reebok kończy współpracę z marką CrossFit po komentarzu CEO programu na temat George’a FloydaGreg Glassman, CEO programu ćwiczeń CrossFit opublikował na Twitterze komentarz, w którym odniósł się do śmierci George’a Floyda. W efekcie Reebok postanowił zakończyć partnerstwo z firmą.
0 1 0 0 0 8.06.2020Polacy boją się drugiej fali epidemii. Badanie GfK59 proc. Polaków jest przekonanych o ryzyku drugiej fali pandemii – pokazuje badanie GfK. Społeczna samoświadomość może zminimalizować skalę i skutki epidemii w czasach uwalniania gospodarki.
0 3 0 0 0 8.06.2020Tęczowe klapki KubotaMarka Kubota przygotowała klapki z tęczowym logo. Pięć złotych z każdej sprzedanej pary przekazane zostanie Stowarzyszeniu Grupa Stonewall, które wspiera osoby LGBT+.
0 1 0 0 0 8.06.2020Przedłużono termin przyjmowania zgłoszeń do IAB Mixx AwardsPrzedłużono termin przyjmowania zgłoszeń do IAB Mixx Awards. Można to zrobić do 17 czerwca do godziny 17:00.
1 28 0 0 0 7.06.2020Ładny Kraków świętuje pierwsze urodziny i 120 usuniętych nośników reklamowych5 czerwca 2019 r. powstała inicjatywa Ładny Kraków. Jej celem jest walka z nielegalnymi reklamami w przestrzeni publicznej. Monitoruje też stopień realizacji uchwały krajobrazowej w Krakowie. Po roku świętuje usunięcie 120 nośników reklamowych.