0 1 0 0 0 16.08.2005Żywiec w nowej wyjątkowej puszcePiwo Żywiec będzie dostępne w nowym opakowaniu – oryginalnej puszce tłoczonej do wewnątrz - podkreślającej wysoką jakość trunku.
0 1 0 0 0 16.08.2005Marka Lambi otrzymała Srebrne Godło Laur Konsumenta 2005Lambi – marka należąca do czołowego producenta papierów higienicznych firmy Metsä Tissue SA - została uhonorowana Srebrnym Godłem Laur Konsumenta 2005, przyznawanym przez Przegląd Gospodarczy, ogólnopolski dodatek do Gazety Prawnej.
0 1 0 0 0 16.08.2005Morlinkowy dodatek dla dzieci i matekPrzez całe lato marka MORLINKI organizuje – w ramach Klubu Letniej Aktywności Happy Events – przedszkola na plaży. W pięciu nadmorskich kurortach (w Świnoujściu, Mielnie, Władysławowie, Jastarni i Sopocie) działają „Morlinkowe Wyspy Szkrabów”.
0 1 0 0 1 16.08.2005Nowa wersja systemu OKAY CRMClix Software sp. z o.o. wprowadza na rynek angielską wersję systemu OKAY CRM
0 1 0 0 0 16.08.2005Janmedia Interactive dla Pekao SAJanmedia Interactive rozpoczeła pracę nad nowym projektem dla Pekao SA. Stworzono koncepcję odświeżającą wizerunek korporacyjnej oferty Banku.
0 1 0 0 0 16.08.2005Euro RSCG Warsaw dla Cyfry+15. sierpnia ruszyła kampania promująca ofertę kanałów dokumentalnych Cyfry+ przygotowana przez Euro RSCG Warsaw obejmująca stacje telewizji publicznej i komercyjnej.
0 1 0 0 0 12.08.2005Bank BPH: najlepszy polski Bank internetowy dla korporacjiBankowość internetowa Banku BPH dla Klientów korporacyjnych została uznana za najlepszą w Polsce. W światowym konkursie na najlepsze banki internetowe w 2005 roku – „World’s Best Internet Banks”, organizowanym przez niezależny międzynarodowy magazyn finansowy Global Finance, oferta Banku BPH wygrała w kategorii najlepszy bank internetowy dla Klientów korporacyjnych.
0 1 0 0 3 12.08.2005Nowa kampania reklamowa AvonuAvon Cosmetics Polska zaplanował kampanię reklamową, która ma na celu rekrutację nowych Konsultantek, promocję pracy Konsultantki i wskazanie na korzyści bycia Konsultantką Avonu.
0 1 0 0 0 12.08.2005Browar Belgia nowym właścicielem piwa GrünengoldBrowar Belgia jest nowym właścicielem piw Grünengold, Kronengold i Kronengold Mocne, należących wcześniej do Beta Consulting. Kielecka firma planuje odświeżenie wizerunku marki Grünengold, reorganizację asortymentu oraz repozycjonowanie cenowe w celu uatrakcyjnienia produktu wśród konsumentów.
0 1 0 0 0 12.08.2005Imago PR dla Międzynarodowej Olimpiady InformatycznejImago PR odpowiedzialne za relacje z mediami podczas największego wydarzenia IT 2005 roku w Polsce - 17. Międzynarodowej Olimpiady Informatycznej