0 1 0 0 0 18.08.2005TAI dla zespołu VOO VOOTelefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o., jedna z wiodących firma na rynku usług informacyjnych, wspiera działania promocyjne zespołu VOO VOO.
0 1 0 0 0 18.08.2005CRM rozsyła SMS’y do klientów i pracownikówOprogramowanie bs4-Intranet zostało wzbogacone o moduł „Komunikacja SMS”, który pozwala rozsyłać sms'y bezpośrednio z programu CRM. Krótkie wiadomości tekstowe mogą być wykorzystywane w kampaniach promocyjnych. Program umożliwia wyselekcjonowanie grupy kontrahentów i rozesłanie im zindywidualizowanych wiadomości SMS. Inną funkcjonalnością jest mechanizm automatycznych powiadomień do klientów i pracowników, które informują o określonym zdarzeniu zarejestrowanym w systemie.
0 1 0 0 0 17.08.2005Just dla Banku BPHW poniedziałek ruszyła przygotowana przez Just kampania Pożyczki od ręki Banku BPH. Kampania ma na celu wsparcie sprzedaży produktu w okresie wysokiego zapotrzebowania na drobne pożyczki.
0 1 0 0 0 17.08.2005Siemens w wersji multimedialnejAgencja interaktywna OS3 multimedia stworzyła multimedialną prezentację korporacyjną „Siemens w Polsce”. Jest to pierwsza realizacja tak całościowo przedstawiająca grupę Siemens, jej historię, zakres działalności oraz zaangażowanie społeczne. Dzięki zastosowaniu wizualizacji 3D ukazuje szerokie spektrum dokonań firm zrzeszonych w grupie Siemens w przejrzystej i atrakcyjnej formie.
0 1 0 0 0 17.08.2005Konkurs AXN Wyprawa do źródeł adrenaliny rozstrzygniętyEmocjonujący konkurs AXN Wyprawa do źródeł adrenaliny, zorganizowany przez telewizję akcji, właśnie się zakończył. Zwycięzca wyjeżdża na wyprawę marzeń w poszukiwaniu mocnych doznań.
0 1 0 0 0 17.08.2005„Cherrissimo” – zmysłowy smak wiśniRaciborska firma Mieszko S.A. we wrześniu tego roku poszerzy grupę „wiśnie w likierze” o specjalną linię „Cherissimo”.
0 1 0 0 0 17.08.2005Warsztaty, jako narzędzie kształtowania wizerunkuSilna konkurencja na rynku usług finansowych skłania graczy do ciągłego udoskonalania oferty, poszukiwania sposobów dotarcia do potencjalnych klientów, zacieśniania więzi z już zdobytymi. Raiffeisen-Leasing Polska S.A. zdecydował się na podjęcie niestandardowych działań. Typową komunikację marketingową zastąpił przedsięwzięciem edukacyjnym realizowanym we współpracy z partnerem z sektora publicznego-Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości
0 1 0 0 0 17.08.2005Woodstock on-lineXI Przystanek Woodstock był celem podróży setek tysięcy osób. W sumie na imprezie bawiło się ponad 300 tys. woodstockowiczów, kolejne kilkadziesiąt tysięcy śledziło przebieg festiwalu on-line. W trakcie imprezy internauci z całego świata na stronach fundacji WOSP spędzili średnio 24 minuty!
0 1 0 0 0 17.08.2005Magazyn Cafe na wieszakachRuszył nowy projekt promujący magazyn CAFE. Od sierpnia magazyn rozprowadzany jest w wybranych miejscach w Warszawie.
0 1 0 0 0 16.08.2005Żywiec w nowej wyjątkowej puszcePiwo Żywiec będzie dostępne w nowym opakowaniu – oryginalnej puszce tłoczonej do wewnątrz - podkreślającej wysoką jakość trunku.