0 1 0 0 0 23.08.2005AMP Media dla Dominet BankuAgencja AMP Media przygotowała nowe kreacje na potrzeby kampanii promocyjnej Dominet Banku w Internecie.
0 1 0 0 0 23.08.2005Nowy klient Agencji iN PLUS: CermagAgencja iN PLUS Rozpoczęła pracę dla nowego klienta - swój wizerunek wrocławskim specjalistom do spraw Public Relations powierzyła firma Cermag.
0 1 0 0 0 23.08.2005Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna „Godzina z Esselte”W badaniach dotyczących zwyczajów i zachowań biurowych w nowym tysiącleciu ponad połowa (60%) respondentów twierdzi, że zorganizowanie to cecha, której się można nauczyć. Również ponad połowa (58%) respondentów uważa, iż powinni poprawić swoje umiejętności organizacyjne, a ponad 40% pracowników biurowych przyznaje się do regularnego gubienia dokumentów. Przeciętny pracownik spędza 150 godzin rocznie na szukaniu ich na biurku (Badania Work Habits of the New Millennium/Global Office Research [30.03.2005 r.]; Gartner Group Survey).
0 1 0 0 0 23.08.2005Peppermint z Amiką do MediolanuPod hasłem „Mediolan od kuchni” agencja Peppermint prowadzi akcję promocyjną we współpracy z Amiką. Akcja skierowana jest do projektantów studiów mebli kuchennych. Główną nagrodą jest wyjazd na targi Eurocucina do Mediolanu. Wsparciem działań prosprzedażowych jest akcja „Rabaty do kompletu” adresowana do konsumentów, zainteresowanych zakupem sprzętu AGD do zabudowy. Za koordynację działań obejmujących komunikację przez SMS odpowiada MobiJOY! Mobile Marketing.
0 1 0 0 0 22.08.2005„Patrol Obywatelski” PO i Janusza PalikotaDo września potrwa akcja eventowa „Patrol Obywatelski”, stanowiąca część kampanii wyborczej kandydata na posła na Sejm RP – Janusza Palikota oraz promująca Platformę Obywatelską na Lubelszczyźnie. Na plażach Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego odbędzie się około 30 imprez. Akcję prowadzi agencja eventowa Cumulus.
0 1 0 0 0 22.08.2005Miami na każdą kieszeń„Daj się ponieść swoim pieniądzom” – tak do skorzystania z usług linii lotniczych British Airways zachęcają reklamy przygotowane przez agencję Publicis. Rozpoczynająca się kampania prowadzona jest w stacjach radiowych, prasie i internecie. Media zaplanował dom mediowy Optimedia. Celem kampanii jest poinformowanie o promocyjnych celach biletów do wielu metropolii na całym świecie. Bilety będzie można kupić między 23 a 31 sierpnia br.
0 1 0 0 0 22.08.2005Telegate Polska wybrała NastawnięAgencja reklamowa Nastawnia podpisała umowę na kompleksową obsługę reklamową i public relations z Telegate Polska. Działania Nastawni skoncentrowane będą na kreacji i produkcji materiałów BTL oraz działaniach promocyjnych dla dwóch marek należących do Telegate Polska: Telepinu i Rozgadanej. Agencja zapewni klientowi także doradztwo w zakresie szeroko pojętej komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 22.08.2005Jak skutecznie wykorzystywać wyszukiwarkę www.pf.plInternetową wyszukiwarkę Panorama Firm dostępną dla wszystkich pod adresem www.pf.pl, można pobrać ze strony internetowej. Jedynym warunkiem, jaki musi spełnić osoba pobierająca wyszukiwarkę jest zapoznanie się i zaakceptowanie regulaminu serwisu.
0 1 0 0 0 22.08.2005Media Concept pracuje dla WólczankiMedia Concept zaplanował i kupił media do największej kampanii reklamowej w dotychczasowej historii firmy Wólczanka.
0 1 0 0 0 22.08.2005School&Music – młodzieżowa oferta Clear Channel Poland i RadiostacjiFirma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland i RRM Dom Sprzedaży Radia - wprowadzają wspólną ofertę pod nazwą School&Music. Oferta adresowana jest do tych reklamodawców, którzy kierują swoje produkty i usługi do osób w wieku 15-24 lat. Nowy produkt będzie dostępny w sprzedaży od 22 sierpnia 2005 r.