0 1 0 0 0 10.05.2005Początek wykładów Galerii Plakatu AMS12 maja na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku odbędzie się pierwszy z cyklu wykładów Galerii Plakatu AMS. Wykłady są poświęcone tematyce współczesnego plakatu outdoorowego.
0 1 0 0 0 10.05.2005Dzień z Café na ChłodnejDirect Publishing, wydawca magazynu Café postanowił zbliżyć się do swoich czytelników w niecodzienny sposób. 12 maja br. rozpoczyna się cykl imprez promujących miesięcznik Café. Przez cały dzień redaktorzy, graficy, pracownicy działu reklamy oraz wydawca będą obsługiwać klientów klubokawiarni na Chłodnej 25 i udzielać gościom wszelkich informacji na temat pisma.
0 1 0 0 0 10.05.2005Gingers ma własną stronę internetowąNa początku maja wystartowała strona internetowa piwa Gingers. Jest to nowy element w kampanii „Grzeczne dziewczynki” rozpoczętej wczesną wiosną. Główne hasło na www.gingers.pl to “Gingers Mega Bottle House Party”.
0 1 0 0 0 10.05.2005Pr Kwadrat dla Saksonii-AnhaltPierwsze „Dni Saksonii-Anhalt na Mazowszu” obsługuje medialnie Agencja PR Kwadrat. 12.05.2005 w Hotelu Marriott przedstawiciele świata mediów mogli poznać ofertę turystyczną Saksonii-Anhalt i obejrzeć wystawę zdjęć ekspozycji Franckesche Stiftungen zu Halle. Agencja przygotowała także konferencję prasową poświęconą tym wydarzeniom.
0 1 0 0 0 9.05.2005Jeszcze lepsze dżemy FrutaBydgoska firma Stovit wprowadziła do swojej oferty dżemy Fruta o nowej, ulepszonej recepturze i odświeżonym wizerunku. Strategię pozycjonowania nowej Fruty oraz projekty graficzne nowych etykiet przygotowała poznańska agencja Albedo Marketing.
0 1 0 0 0 9.05.2005Urlopowe plany PolakówJak najchętniej spędzamy urlopy? Zacisze domowego ogniska, polskie morze czy wycieczki zagraniczne? Jaki jest obraz Polaka – turysty? Raport Acxiom Polska o zwyczajach i planach urlopowych polskich konsumentów.
0 1 0 0 0 9.05.2005”NA …” – majowa kampania outdoor’owa Primy FinezjiW maju rozpoczęła się kampania outdoor'owa kawy mielonej Primy Finezji pod hasłem "Na ...". Kampania potrwa do końca maja i ma charakter regionalny. Za kreacje odpowiedzialna jest Grey Worldwide Warszawa, za realizację kampanii outdoor'owej MediaCom Warszawa.
0 1 0 0 0 9.05.2005RUMOR.pl – nowy serwis muzycznyW maju br. ruszył RUMOR.pl - nowy serwis internetowy poświęcony muzyce rockowej. Na rynku reklamowym, portal obsługiwany będzie przez dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.
0 1 0 0 0 9.05.2005Carlsberg Happy Hours w Pizza Hut10 maja 2005 r. we wszystkich restauracjach Pizza Hut na terenie całego kraju rusza letnia piwna promocja.
0 1 0 0 0 9.05.2005ITBC Communication zadba o wizerunek SKARBIEC AMH S.A.Agencja ITBC Communication podpisała umowę na obsługę Public Relations holdingu SKARBIEC Asset Management Holding S.A.