Espresso

23 sierpnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2005

Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna „Godzina z Esselte”

W badaniach dotyczących zwyczajów i zachowań biurowych w nowym tysiącleciu ponad połowa (60%) respondentów twierdzi, że zorganizowanie to cecha, której się można nauczyć. Również ponad połowa (58%) respondentów uważa, iż powinni poprawić swoje umiejętności organizacyjne, a ponad 40% pracowników biurowych przyznaje się do regularnego gubienia dokumentów. Przeciętny pracownik spędza 150 godzin rocznie na szukaniu ich na biurku (Badania Work Habits of the New Millennium/Global Office Research [30.03.2005 r.]; Gartner Group Survey).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2005

Peppermint z Amiką do Mediolanu

Pod hasłem „Mediolan od kuchni” agencja Peppermint prowadzi akcję promocyjną we współpracy z Amiką. Akcja skierowana jest do projektantów studiów mebli kuchennych. Główną nagrodą jest wyjazd na targi Eurocucina do Mediolanu. Wsparciem działań prosprzedażowych jest akcja „Rabaty do kompletu” adresowana do konsumentów, zainteresowanych zakupem sprzętu AGD do zabudowy. Za koordynację działań obejmujących komunikację przez SMS odpowiada MobiJOY! Mobile Marketing.

22 sierpnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.08.2005

Miami na każdą kieszeń

„Daj się ponieść swoim pieniądzom” – tak do skorzystania z usług linii lotniczych British Airways zachęcają reklamy przygotowane przez agencję Publicis. Rozpoczynająca się kampania prowadzona jest w stacjach radiowych, prasie i internecie. Media zaplanował dom mediowy Optimedia. Celem kampanii jest poinformowanie o promocyjnych celach biletów do wielu metropolii na całym świecie. Bilety będzie można kupić między 23 a 31 sierpnia br.

Poprzednie Następne