0 1 0 0 0 23.09.2005Euro RSCG Warsaw dla CarotelliiOd 12 września prezentowany jest bilbord sponsorski Carotellii przygotowany przez Euro RSCG Warsaw dla Maspex Wadowice.
0 1 0 0 0 23.09.2005Nowy napój kawowy Nescafé w PolsceCoca-Cola HBC Polska wprowadza na polski rynek nowy produkt – gotowy do wypicia napój kawowy Nescafé Xpress. Nowy napój jest dostępny od września. Jego producentem jest Nestlé Deutschland AG, zaś Coca-Cola HBC Polska pełni rolę jego importera i dystrybutora. Wprowadzenie produktu na rynek wspiera kampania reklamowa prowadzona w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 23.09.2005Bezpieczna komunikacja z Partner of PromotionOd 1 października agencja Partner of Promotion, jako pierwsza, oddaje do dyspozycji wybranych klientów nowy zespół specjalistów, posiadających państwowe certyfikaty bezpieczeństwa i dostępu do dokumentów niejawnych. Już od dłuższego czasu firma posiada – jako jedna z pierwszych agencji PR w Polsce, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i prowadzonych działań doradczych.
0 1 0 0 0 23.09.2005BTL Point Group będzie obsługiwało sklepy TchiboAgencja marketing services BTL Point Group wygrała przetarg na długookresową obsługę sklepów Tchibo, które będą oferowały specjalne artykuły z kategorii „non-food”.
0 1 0 0 0 23.09.2005Cholinex w portfolio Peppermint MedicalAgencja Pepppermint Medical prowadzi działania w zakresie marketingu medycznego dla Cholinexu – marki GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A.
0 1 0 0 0 23.09.2005Klif – wieczór dla lojalnych klientówPo raz pierwszy KLIF zorganizował takie spotkanie w grudniu 2004 r. Zainteresowanie przerosło wówczas najśmielsze oczekiwania i od tamtej chwili impreza wpisała się na stałe w kalendarz Klifowych aktywności. Wieczór dla Lojalnych Klientów to okazja do uhonorowania wszystkich tych, którzy docenili walory WCH KLIF i znaleźli się w gronie jego sympatyków.
0 1 0 0 0 22.09.2005Metroreklama zapachówSznury jednakowych samochodów Smart oklejonych reklamą nowych perfum Emporio Armani „Emporio City Glam” wyruszyły na ulice Warszawy i Krakowa. W historii polskich kampanii reklamowych perfum tego typu nośnik wykorzystano po raz pierwszy. Kampania przygotowana przez dom mediowy Optimedia jest adresowana do młodych mieszkańców miast. Jej celem jest wprowadzenie nowego zapachu na rynek.
0 1 0 0 0 22.09.2005DATA PR dla Armatury Kraków S.A.Agencja Data Public Relations podpisała umowę na stałą obsługę PR z Armaturą Kraków S.A., wiodącym producentem armatury łazienkowej.
0 1 0 0 0 22.09.2005Gala Konkursu Biuletynów Firmowych 2005Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Biuletynów Firmowych nastąpi już 12 października.
0 1 0 0 0 22.09.2005Granice Strachu z BergsonemPierwszy odcinek nowego reality show – Granice Strachu wyemitowany zostanie 24 września 2005 roku w telewizji Polsat. Dwunastka zawodników zmierzy się z trudnościami, pogodą i z najgłębiej skrywanymi lękami. Bergson – producent sprzętu i odzieży outdoor ubrał i wyposażył uczestników programu.