Espresso

26 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2005

Dzień Dobry Student – Sprzedaż Kategorycznie Zakazana

Sprzedaż kategorycznie zakazana - to hasło kampanii promującej 7 edycję „Dzień Dobry Studenta”, magazynu kolorowego z portfolio DD Media, które ukaże się na rynku 6 października. Skierowane do młodzieży studenckiej pismo, zostanie rozdystrybuowane w pełnym nakładzie (100 tys. egzemplarzy) na terenie największych polskich uczelni państwowych i prywatnych. Całodzienna akcja dystrybucyjna potrwa w godzinach 9-17.00, przy wykorzystaniu 110 hostess obrandowanych w stroje „Dzień Dobry”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2005

Masterprint XL nawiązał współpracę z Telewizją Kablową Poznań

Polska drukarnia wielkoformatowa Masterprint XL wesprze działania promocyjne dla TK Poznań SA, które rozpoczną się 1 października 2005 i będą trwały do końca przyszłego miesiąca. Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców o nowej ofercie klienta: TK Poznań SA - jako drugi operator w Polsce - wprowadza cyfrową telewizję kablową i już w październiku zaproponuje pakiety kanałów cyfrowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2005

Zerwij kolekcję Liptona z TEQUILAPolska

Pod hasłem „Zerwij kolekcję Liptona” Unilever prowadzi promocję sprzedaży herbaty Lipton Yellow Label skierowanej do konsumentów. Za przygotowanie akcji dla Unilevera odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży oraz wzmocnienie lojalności wśród konsumentów Liptona. Do wygrania są elementy specjalnie zaprojektowanej kolekcji oryginalnego serwisu do herbaty.

Poprzednie Następne