0 1 0 0 0 26.09.2005Rozwiązania ambientowe na XXX Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w GdyniXXX Festiwal Filmów Fabularnych mamy już za sobą . Główną nagrodę zdobył film Feliksa Falka „Komornik”. W trakcie trwania Festiwalu zaprezentowano wiele ciekawych polskich produkcji, całość ubarwiono szeregiem imprez towarzyszących.
0 1 0 0 0 26.09.2005Dzień Dobry Student – Sprzedaż Kategorycznie ZakazanaSprzedaż kategorycznie zakazana - to hasło kampanii promującej 7 edycję „Dzień Dobry Studenta”, magazynu kolorowego z portfolio DD Media, które ukaże się na rynku 6 października. Skierowane do młodzieży studenckiej pismo, zostanie rozdystrybuowane w pełnym nakładzie (100 tys. egzemplarzy) na terenie największych polskich uczelni państwowych i prywatnych. Całodzienna akcja dystrybucyjna potrwa w godzinach 9-17.00, przy wykorzystaniu 110 hostess obrandowanych w stroje „Dzień Dobry”.
0 1 0 0 0 26.09.2005Masterprint XL nawiązał współpracę z Telewizją Kablową PoznańPolska drukarnia wielkoformatowa Masterprint XL wesprze działania promocyjne dla TK Poznań SA, które rozpoczną się 1 października 2005 i będą trwały do końca przyszłego miesiąca. Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców o nowej ofercie klienta: TK Poznań SA - jako drugi operator w Polsce - wprowadza cyfrową telewizję kablową i już w październiku zaproponuje pakiety kanałów cyfrowych.
0 1 0 0 0 26.09.2005PARTNER ASM dla Krynica ŻegiestówAgencja PARTNER ASM wygrała przetarg i będzie odpowiadała za realizację usług merchandisingowych dla wód Uzdrowiska Kryniczanka Żegiestów: Kryniczanka, Zuber, Jan i Słotwinka. Przetarg został przeprowadzony zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Działania PARTNER ASM obejmą sieci: Makro C&C, Auchan, Tesco i Carrefour na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 26.09.2005Rodzinne ferie w Alpach z syropami YOAkcja promocyjna syropów owocowych marki YO pod hasłem „Rodzinne ferie w Alpach” potrwa od 17-go października do 10-go grudnia 2005 roku. Każdy konsument, który wyśle zgłoszenie konkursowe, weźmie udział w losowaniu pięciu rodzinnych wyjazdów w austriackie Alpy.
0 1 0 0 0 26.09.2005AMS nagrodzony przez klientaWe wrześniu 2005 r. firma Rea Sport, importer i dystrybutor sprzętu sportowego, właściciel sieci sklepów Ski Team, przyznał AMS nagrodę "za najskuteczniejszy nośnik reklamowy w roku 2005".
0 1 0 0 0 26.09.2005Klif obchodzi urodziny108 miesięcy to 9 lat. Trudno w to uwierzyć, ale tyle właśnie ma Trójmiejskie Centrum Handlowe KLIF. Do okrągłego jubileuszu jeszcze rok, tymczasem – zgodnie z tradycją – KLIF zaprasza na obchody swoich 9 urodzin.
0 1 0 0 0 26.09.2005Zerwij kolekcję Liptona z TEQUILAPolskaPod hasłem „Zerwij kolekcję Liptona” Unilever prowadzi promocję sprzedaży herbaty Lipton Yellow Label skierowanej do konsumentów. Za przygotowanie akcji dla Unilevera odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży oraz wzmocnienie lojalności wśród konsumentów Liptona. Do wygrania są elementy specjalnie zaprojektowanej kolekcji oryginalnego serwisu do herbaty.
0 1 0 0 0 26.09.2005trzy,14 dla DioraNa koniec września 2005 zaplanowane zostało otwarcie pierwszego w Polsce, a trzeciego na świecie Instytutu Diora.
0 1 0 0 0 26.09.2005Agencja Advertiva dla Sokpol Sp. z o.o.Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała oraz kompleksowo zrealizowała program motywacyjny (program lojalnościowy dla kanału dystrybucji) dla firmy Sokpol. Sokpol jest producentem soków, nektarów i napojów sprzedawanych między innymi pod marką “Siódme Niebo”, “Złoty Potok” i „Dinuś”.