0 1 0 0 0 13.09.2005Jeszcze więcej męskich tematów w INTERIA.PLW ramach umowy partnerskiej z Motor-Presse Polska, wydawcą polskiej edycji Men’s Health, do serwisu Facet w INTERIA.PL trafia część materiałów redakcyjnych z bieżących wydań pisma.
0 1 0 0 0 13.09.2005Kolejny krok II edycji Johnnie Walker Master of Bar AdministrationUczestnicy II edycji Johnnie Walker Master of Bar Administration mogą przystąpić do programu lojalnościowego firmy Diageo Polska. Program skierowany jest do barmanów – uczestników JWMBA i polega na wymianie nakrętek wybranych alkoholi z portfolio Diageo Polska na punkty. Nakrętka to określona liczba punktów (np. Johnnie Walker Blue – 20 punktów, Capitan Morgan – 3 punkty, Smirnoff Vladimir – 1 punkt), które następnie mogą być wymieniane na nagrody. Każdy z barmanów może otrzymać dodatkowe punkty przyznawane przez organizatora indywidualnie – premiowane są między innymi: aktywność, osobowość, zaangażowanie i indywidualizm uczestników oraz udział w konkursie „najlepszy drink”.
0 1 0 0 0 13.09.2005Konkurs fotograficzny City AFTER EIGHT rozstrzygnięty12 września 2005 r. podczas uroczystego wernisażu z udziałem zwycięzców i wielu gości ogłoszone zostały wyniki konkursu fotograficznego City AFTER EIGHT inspirowanego marką wykwintnych miętowych czekoladek. Na ogłoszony w czerwcu konkurs nadesłano prawie 1200 zdjęć, z których jury konkursu, pod przewodnictwem znanego fotografa Chrisa Niedenthala, wybrało 20 najciekawszych prac, przyznając 3 główne nagrody i 17 wyróżnień. Wszystkie nagrodzone prace można oglądać na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie do 10 października tego roku.
0 1 0 0 1 12.09.2005Kompania Piwowarska i Grupa Żywiec połączyły siłyCzyżby jedna z największych sensacji polskiego życia biznesowego w tym roku? Owszem, jednak na razie na polu sportowym. W I Mistrzostwach Branży Piwowarskiej w Tenisie, które odbyły się w dniach 7-11 września na kortach w Giławie k. Olsztyna pierwsze miejsce w deblu zajęła para Sebastian Henkiel (Kompania Piwowarska) i Jacek Caputa (Grupa Żywiec). Zwyciężyli w dwóch setach (7:6 ; 6:2), grając przeciwko parze z Carlsberg Polska – Łukasz Szymański, Jan Stasiak.
0 1 0 0 0 12.09.2005„More to see” – pierwsza w Polsce kampania marki Sharp12 września rozpoczyna się multimedialna kampania reklamowa marki Sharp, światowego lidera w segmencie telewizorów LCD pod hasłem „More to See”, prowadzona równolegle w Europie.
0 1 0 0 0 12.09.2005Nowy Klient Agencji PR Kwadrat – NOBILIAAgencja PR Kwadrat rozpoczęła obsługę marki NOBILIA – wiodącego producenta delikatesowych koszy upominkowych.
0 1 0 0 0 12.09.2005’Młodzi z dużym potencjałem’ czyli 100 tysięcy studentów w dedykowanej bazie AcxiomPoczątek roku akademickiego to najlepszy czas na 'złapanie' studentów, którzy po okresie wakacyjnych wyjazdów będą organizować swój czas i zasoby na kolejne miesiące. Acxiom Polska przygotował 100-tysięczną bazę kursantów wyższych uczelni, zainteresowanych min. produktami bankowymi, usługami telekomunikacyjnymi czy sprzętem komputerowym.
0 1 0 0 0 12.09.2005Piknik z DWDTradycją stały się spotkania organizowane przez DWD Sp. z o.o. – dystrybutora Carlsberg Polska S. A. „Intencją naszą jest, aby co roku po zakończeniu sezonu letniego spotkać się z klientami i w miłej atmosferze pikniku rodzinnego podsumować ten bardzo owocny okres, podziękować naszym partnerom, jak również przedstawić plany dalszego wzmacniania i rozwoju wzajemnej współpracy” - mówi Dariusz Hoffmann, Prezes Zarządu DWD Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 12.09.2005Biuletyny firmowe ocenioneJury Konkursu Biuletynów Firmowych 2005 zakończyło już ocenę prac konkursowych.
0 1 0 0 0 12.09.2005Prace DougFaberFamily w finale konkursu Golden DrumPraca („Clock”) autorstwa Adama Szczepockiego i Tomka Suski z agencji reklamowej DougFaberFamily znalazła się w finale tegorocznego festiwalu Golden Drum.