0 1 0 0 0 25.05.2005Majówka Haiera w GdyniW dniach 1-3 maja br. na pl. Grunwaldzkim w Gdyni po raz trzeci odbyła się Majówka z Haierem. Podobnie jak w ubiegłym roku, firma Haier wraz z Urzędem Miasta Gdyni zorganizowała trwający trzy dni maraton artystyczny.
0 1 0 0 0 25.05.2005Carlsberg w Pizza HutCarlsberg i Pizza Hut zapraszają swoich wiernych fanów na kolejną edycję wspólnego marketingowego przedsięwzięcia, pod hasłem „Leje się podwójnie”.
0 1 0 0 0 25.05.2005Henkel Polska pomaga wychowankom domów dzieckaFirma Henkel Polska, producent kosmetyków, detergentów, chemii budowlanej i technologii przemysłowych, oraz Fundacja Przyjaciółka ogłaszają program stypendialny dla wychowanków domów dziecka. W tym roku program podzielony będzie na dwie części: Program Stypendialny dla Gimnazjalistów z województwa śląskiego i dolnośląskiego oraz Ogólnopolski Program Stypendialny skierowany do studentów z całej Polski. Obu akcjom przyświeca hasło: Wiem, że warto się uczyć. Pula nagród stypendialnych w obu edycjach wynosi w sumie aż 43.000 zł.
0 1 0 0 1 25.05.2005Nowa Kampania Simplus „Bootsy”24 maja ruszyła nowa multimedialna kampania Simplus. Kampania obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radiostację oraz radiostacje lokalne), prasę (prasę młodzieżową, studencką, Aktivist, Life), outdoor na terenie całej Polski oraz Internet (GG, Tlen, Onet.pl, Wirtalnapolska.pl, Interia.pl).
0 1 0 0 0 25.05.2005Euro RSCG Warsaw dla ING BankuEuro RSCG Warsaw przygotowała nową kampanię dla ING Banku. Kampania jest skierowana do średnich firm i obejmuje prasę ogólnopolską (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Wprost, Polityka, Newsweek, Business Week, Puls Biznesu, Profit Forbes) oraz działania direct marketing i BTL. Kampania potrwa do końca czerwca.
0 1 0 0 0 25.05.2005Akcja Samsung – telewizory za 0 złotychSamsung organizuje akcję, w której można otrzymać zwrot kosztów zakupu telewizora kineskopowego z linii Pure Flat o przekątnej 25" lub większej.
0 1 0 0 0 24.05.2005Zapas wody w kremie„24 godziny nawilżania non-stop. Pierwszy zapas wody w kremie” – taki przekaz zawierają reklamy najnowszej gamy kremów głęboko nawilżających Garnier UltraŚwieżość. Gama składa się z 2 kremów: do cery normalnej/mieszanej i do cery suchej/wrażliwej oraz z innowacyjnego fluidu nawilżającego. Kampania reklamowa wspiera wprowadzenie produktów na rynek. Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Optimedia. Reklamy pojawią się w prasie i telewizji.
0 1 0 0 0 24.05.2005Słodka strona IMPartnerIMPartner na zlecenie BSO Polska Sp. z o.o., producenta cukru marki „Srebrna Łyżeczka” stworzył witrynę internetową. Serwis www.srebrnalyzeczka.pl oprócz informacji o marce i dokładnego opisu poszczególnych produktów, zawiera wiadomości dotyczące cukru – jego historii, właściwości odżywczych, sposobów produkcji, walorów smakowych poszczególnych odmian itd.
0 1 0 0 0 24.05.2005INTERIA.PL dostarcza pocztę Panoramie FirmINTERIA.PL współtworzy nowe oblicze serwisu internetowego Panoramy Firm, należącego do Eniro Polska. Bazując na rozwiązaniu sprawdzonym w portalu oraz doświadczeniach z wcześniejszych wdrożeń, programiści INTERIA.PL dostarczyli i udostępnili na stronie www.pf.pl nowoczesny system poczty elektronicznej.
0 1 0 0 0 24.05.2005MobiJOY! na Ukraińskich Dniach Marketingu BezpośredniegoAgencja Marketingu Mobilnego MobiJOY! weźmie udziału w V edycji Ukraińskich Dniach Marketingu Bezpośredniego. Impreza odbędzie się w dniach 1-2 czerwca 2005 w Kijowie. Dniom towarzyszyć będą konferencje „Direct Marketing: Instruments and technologies” oraz „Mail Order in Ukraine”. Najlepsze kampanie marketingu bezpośredniego zostaną nagrodzone w konkursie “Direct Hit 2005”.