1 1 0 5.01.2022Panthers Wrocław z klipem „Ballin” promującym klub i miastoTrener drużyny futbolistów amerykańskich Panthers Wrocław, Meech Eaton wraz z zawodnikami Dariusem Robinsonem i Williamem Lloydem stworzyli utwór promujący zarówno klub, jak i stolicę Dolnego Śląska. Teledysk został nagrany tak, by zaprezentować dzień z życia Pantery. Autorami tekstu są sami zawodnicy, którzy na co dzień oprócz gry w jednej z najlepszych drużyn futbolowych w Polsce zajmują się muzyką.
0 4 0 5.01.2022Waszkiewicz Design zmienia się w Pod PrądStudio komunikacji 360 stopni Waszkiewicz Design powiększa zespół, poszerza kompetencje i zmienia nazwę. Z nowym brandingiem wkracza na rynek jako studio Pod Prąd. Butikiem kreatywnym od trzech lat kieruje Magdalena Waszkiewicz.
0 3 0 4.01.202261 proc. Polaków kupiłoby odnowiony smartfon, o ile byłby sprawny jak nowy. Wyniki badaniaPołowa Polaków słyszała o odnowionych smartfonach, a co czwarty już kiedyś sobie taki kupił. Badanie firmy Kantar pokazuje, że dla większości z nas telefon wcale nie musi być fabrycznie nowy, o ile będzie sprawny. Wyjaśnia też, co nas motywuje do tego coraz bardziej popularnego zakupu.
0 4 0 4.01.2022Stowarzyszenie Otwarte Klatki na billboardach zachęca do lepszego traktowania zwierząt w nowym rokuW 22 miejscowościach w Polsce pojawiły się billboardy zachęcające do podjęcia noworocznego postanowienia o rezygnacji z kupowania jaj pochodzących z chowu klatkowego. Akcja jest częścią kampanii „Jak one to znoszą?” prowadzonej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki.
0 1 0 4.01.2022Shell wprowadził roboty na stację paliw. Będą dostarczać zamówienia i informować o promocjachOd 22 grudnia na stacji paliw Shell we Wrześni zobaczyć można dwa roboty jeżdżące. BellaBot dostarcza zamówione produkty z oferty gastronomicznej bezpośrednio do stolika. Z kolei KittyBot informuje o aktualnie trwających akcjach promocyjnych.
0 1 0 4.01.2022InPost i OLX nawiązały strategiczne partnerstwo. Użytkownicy serwisu z dostępem do 16 tys. paczkomatówInPost i OLX nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie logistyki przesyłek dostępnych dla użytkowników serwisu ogłoszeniowego. Umowa została podpisana na okres pięciu lat.
0 3 0 4.01.2022Odejście Paulo Sousy zdominowało Internet. Prawie 33 tys. wpisów na temat „siwego bajeranta” w mediach społecznościowychNa temat odejścia Paulo Sousy z posady selekcjonera reprezentacji Polski w okresie od 16 grudnia do 2 stycznia odnotowano 5 809 publikacji w mediach tradycyjnych (prasa, WWW, radio, telewizja) oraz prawie 33 tys. wpisów w mediach społecznościowych – wynika z raportu przygotowanego przez agencje Press-Service Monitoring Mediów i Publicon. Znaczny wzrost doniesień dało się zauważyć szczególnie 26 grudnia, gdy prezes PZPN Cezary Kulesza poinformował na Twitterze o zaskakującej rozmowie z Portugalczykiem.
1 1 0 4.01.2022„Znajdź takie auto, jakiego potrzebujesz” – radzi Janusz Chabior w kolejnej kampanii OLXNie każdy musi wiedzieć o motoryzacji wszystko, by znaleźć dokładnie taki samochód, jakiego potrzebuje. Wystartowała kampania, która przekonuje, że w pokonywaniu barier podczas poszukiwania zwłaszcza aut tańszych i oferowanych w okolicy, bezpośrednio od właściciela, wsparciem może być OLX. Działania promują kategorię Motoryzacja w serwisie.
0 4 0 4.01.2022Outdoorowa odsłona kampanii „Czy się spełni cud?” SOS Wiosek DziecięcychStowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce wspólnie z firmą Screen Network uruchomiło niestandardową kampanię interaktywną w Warszawie. Na podwójnym ekranie reklamowym LED na dachu Hotelu Marriott wyświetlona została kreacja świąteczna stowarzyszenia z kodem QR. Ekrany umożliwiły przechodniom szybkie przekazanie darowizny, a po udanej wpłacie natychmiast wyświetlały podziękowania. Akcja była częścią ogólnopolskiej kampanii świątecznej „Czy się spełni cud?”.
0 1 0 4.01.2022Wavemaker: żaden program w telewizji nie przyciągnął w 2021 roku 5 mln widzówW 2021 r. nie było ani jednego programu w polskiej telewizji, który przekroczyłby granicę 5 mln widzów – pokazuje opracowanie Wavemakera na podstawie danych Nielsena. Analiza agencji wyłączająca transmisje imprez sportowych ujawnia taką sytuację po raz pierwszy w historii polskiej telewizji.