Espresso

2 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2005

Rozwój indoorowej sieci reklamowej w kawiarenkach internetowych

Ogólnopolska sieć kawiarenek internetowych powiększa się o nowe, prestiżowe lokale. Do sieci włączone zostały dwie największe w Polsce kawiarenki, a właściwie kluby internetowe, oferujące ponad 100 stanowisk komputerowych. Obydwa kluby internetowe położone są w doskonałych lokalizacjach – pierwsza „Simple” mieści się w sercu Warszawy przy rondzie Dmowskiego, natomiast druga „E 24” zlokalizowana jest w CH Stary Browar w centrum Poznania. Obydwie kawiarenki biorą udział w prowadzonych aktualnie kampaniach reklamowych Heyah oraz Easy Touch. Kampanie prowadzone są równolegle i wykorzystują zarówno standardowe nośniki reklamowe takie jak stojaki na monitorach oraz desktop marketing (strony startowe, tapety, banneryIE), ale także plakaty, standy i ulotki wykorzystujące cały potencjał miejsc, przez które przewija się codziennie nawet 2000 osób.

28 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2005

Umilanie Karmilaniem

Karmilanie to jedna z akcji konsumenckich, które na stałe wpisały się w krajobraz aktywności promocyjnych marki KARMI. Dzięki niej tylko w tym roku, z możliwości docenienia walorów smakowych kobiecego piwa skorzystało ponad 600 tysięcy konsumentek. Do końca grudnia potrwa obecna, rozpoczęta w połowie września, edycja KARMILANIA. Zakrojona na szeroką skalę ma ambicje dotarcia do ponad pół milionowej grupy kobiet. W jesienno-zimowym KARMILANIU, uczestniczą dwie wersje smakowe: klasyczne KARMI oraz kawowe KARMI Poema di Caffè.

Poprzednie Następne