Espresso

10 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.03.2005

DHL partnerem FORMUŁY 1 -Całodobowy serwis podczas wszystkich 19 wyścigów

Równocześnie z rozpoczęciem pierwszego sezonu wyścigowego Formuły 1. w Australii, DHL rozszerza swoje usługi w zakresie logistyki na najbardziej popularny sport na świecie. Jako światowy partner Formuły 1. DHL przygotuje mobilne centrum logistyczne na wszystkich 19 torach wyścigowych oferując całodobowy, ekspresowy serwis. Centrum okazało się wielkim sukcesem już w zeszłym roku podczas wyścigów Formuły 1. w Europie. DHL będzie również dostarczał podczas wszystkich wyścigów kompletne materiały dla Paddock Club, ekskluzywnej strefy dla VIP –ów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.03.2005

Zbieranie STOKROTEK w zimie?

Tak, stokrotki można zbierać nawet w styczniu! Od początku roku, przez kolejne 10 tygodni DANONE nagradza bukietem w postaci ponad 10 000 nagród. Do 15 marca potrwa promocja konsumencka marki DANONE, która polega na zbieraniu stokrotek umieszczonych na opakowaniach promocyjnych jogurtów DANONE. Akcja ma charakter etapowy –co tydzień spośród nadesłanych zgłoszeń przeprowadzane jest losowanie, a pierwsze 1000 osób otrzymuje nagrodę gwarantowaną.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.03.2005

Akcja promocyjna Euro RSCG 4D dla marki Whirlpool

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała od lutego animacje sprzedaży sprzętu Whirlpool w halach Media Markt i Saturn w Polsce. Animacje prowadzone są przez wyselekcjonowanych w kilku etapowej rekrutacji prezenterów. Celem animacji jest zwiększenie sprzedaży produktów marki Whirlpool oraz zapoznanie potencjalnych klientów z szerokim asortymentem. Agencja odpowiedzialna jest za rekrutację prezenterów, pełną koordynację oraz kontrole działań w sklepach.

Poprzednie Następne