0 1 0 0 0 14.07.2005Photo Festival UnionPhoto Festival Union to Unia 30 Europejskich Festiwali Fotografii. Jego odsłona nastąpi niebawem, bo już 30 września 2005. Temu niezwykłemu wydarzeniu towarzyszyć będzie bezprecedensowa wystawa pt. "Twórcy europejskiej fotografii". Jej ideą jest, aby, sięgając do źródeł fotografii, każdy z członków PHOTO FESTIVAL UNION zaprezentował jednego z prekursorów ruchu fotograficznego w swoim kraju.
0 1 0 0 0 14.07.2005Diverse promuje się w INTERIA.PLW portalu INTERIA.PL trwa akcja reklamowa, promująca odzież i obuwie z logo Diverse. To pierwsza kampania tej marki w Internecie.
0 1 0 0 0 14.07.2005Zielona Budka rodzinnie i na sportowoZielona Budka aktywnie uczestniczy w wydarzeniach organizowanych z okazji Dnia Dziecka oraz wakacyjnych imprezach sportowych. Poprzez udział w letnich imprezach Zielona Budka chce być jeszcze bliżej swoich konsumentów, umilając im wolny czas smakiem orzeźwiających lodów.
0 1 0 0 0 14.07.2005GM Records tłoczy, nie nagrywaFirma GM Records lider w dziedzinie tłoczenia wszelkiego rodzaju dysków optycznych zaprzestaje wytwarzania kaset magnetofonowych. Decyzja o zmianie zakresu świadczonych usług jest wynikiem realizacji kolejnego etapu wdrażanej od zeszłego roku, nowej strategii rozwoju firmy.
0 1 0 0 0 14.07.2005„Dzieje się nad morzem” z LechemTrwa wakacyjna niestandardowa kampania wizerunkowa marki Lech należącej do portfolio Kompanii Piwowarskiej pod hasłem „Będzie się działo na plaży”. Zaplanowane aktywności organizowane są w polskich nadmorskich miejscowościach turystycznych.
0 1 0 0 0 14.07.2005Renault przyda się na lato„Przyda się na wakacje” – tak zachęcają potencjalnych klientów do zakupu samochodów marki Renault wielojęzyczne reklamy radiowe przygotowane przez agencję Publicis. To element rozpoczętej 1 lipca kampanii reklamowej prowadzonej w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz w telewizji. Od sierpnia reklamy ukażą się także w prasie. Kreację reklamową opracowano na potrzeby akcji promocyjnej Renault pod hasłem „Promocja na lato”. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na promocyjne ceny wybranych modeli Renault oraz na korzystne sposoby finansowania zakupu samochodów tej marki.
0 1 0 0 0 14.07.2005Samsung Race w SopocieSamsung Electronics promuje w Sopocie swój nowy telefon komórkowy SGH-D500. Promocja odbywa się we współpracy z Sopot Match Racing Center organizującym po raz pierwszy w Polsce regaty matchracingowe stopnia pierwszego (Grade 1) – najwyższy stopień z możliwych w pięciostopniowej skali Międzynarodowej Federacji Żeglarskiej ISAF.
0 1 0 0 0 14.07.2005Fundacja Hołowczyca i Cityboard Media dla kierowcówCityboard Media jest patronem mediowym akcji społecznej „Wrzuć na luz – jedziesz na wakacje”, realizowanej wspólnie z Fundacją Krzysztofa Hołowczyca „Kierowca Bezpieczny”. Celem akcji jest przekonanie kierowców do spokojnej, rozważnej i pozbawionej agresji postawy, szczególnie w okresie urlopowym. Sponsorem akcji jest PKN ORLEN S.A., a partnerem mediowym, obok Cityboard Media - Onet.pl. Akcja rozpoczyna się 11 lipca i trwać będzie aż do końca wakacji. Konferencja prasowa uroczyście inaugurująca kampanię odbyła się 14 lipca w Warszawie.
0 1 0 0 0 14.07.2005Euro RSCG Warsaw dla wody Żywiec Zdrój Smako- ŁykRuszyła kampania telewizyjna wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wody smakowej Żywiec Zdrój Smako-Łyk przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw pod hasłem - Żywiec Zdrój - Siła z gór. Smak z owoców.
0 1 0 0 0 14.07.2005Nowy serwis Digital One dla marki MirenaAgencja interaktywna Digital One przygotowała serwis internetowy dla marki Mirena (www.mirena.pl) należącej do portfolio Schering Polska.