Espresso

14 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.07.2005

Renault przyda się na lato

„Przyda się na wakacje” – tak zachęcają potencjalnych klientów do zakupu samochodów marki Renault wielojęzyczne reklamy radiowe przygotowane przez agencję Publicis. To element rozpoczętej 1 lipca kampanii reklamowej prowadzonej w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz w telewizji. Od sierpnia reklamy ukażą się także w prasie. Kreację reklamową opracowano na potrzeby akcji promocyjnej Renault pod hasłem „Promocja na lato”. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na promocyjne ceny wybranych modeli Renault oraz na korzystne sposoby finansowania zakupu samochodów tej marki.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.07.2005

Fundacja Hołowczyca i Cityboard Media dla kierowców

Cityboard Media jest patronem mediowym akcji społecznej „Wrzuć na luz – jedziesz na wakacje”, realizowanej wspólnie z Fundacją Krzysztofa Hołowczyca „Kierowca Bezpieczny”. Celem akcji jest przekonanie kierowców do spokojnej, rozważnej i pozbawionej agresji postawy, szczególnie w okresie urlopowym. Sponsorem akcji jest PKN ORLEN S.A., a partnerem mediowym, obok Cityboard Media - Onet.pl. Akcja rozpoczyna się 11 lipca i trwać będzie aż do końca wakacji. Konferencja prasowa uroczyście inaugurująca kampanię odbyła się 14 lipca w Warszawie.

Poprzednie Następne