Espresso

7 grudnia 2005

6 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2005

Hostessy Sim Plus w kawiarenkach internetowych

W kawiarenkach internetowych 8 największych miast Polski trwa akcja promocyjna sim plus. Zupełną nowością, nie spotykaną wcześniej w tego typu kampaniach indoorowych, jest rozdawnictwo starterów i ulotek. Młodzi przedstawiciele sim plus prezentują ofertę sieci oraz wręczają ulotki reklamowo-informacyjne i startery komórkowe. Akcja wzbudza ogromne zainteresowanie - dzięki specjalnych strojom i perukom hostessy sim plus rzucają się w oczy od razu po wejściu do kawiarenki.

5 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2005

Polska promuje soki marchwiowe w Bułgarii i Rumunii

Kolejny konkurs Komisji Europejskiej na promocję produktów spożywczych rozstrzygnięty. Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) otrzyma unijne fundusze na realizację w 2006 r. kampanii promującej kategorię soków i nektarów marchwiowych w Bułgarii i Rumunii. Kampania będzie bardzo intensywna i o dużym zasięgu. Obejmie wszystkie kanały komunikacji marketingowej w obydwu krajach: media elektroniczne i drukowane, outdoor, BTL, PR, Internet, działania w miejscach sprzedaży.

Poprzednie Następne