0 1 0 0 0 20.12.2005Rusza kampania produktowa SamsungW grudniu ruszyła lokalna kampania dla czterech grup produktowych - drukarki fotograficznej SPP-2040, monitora LCD 970P, urządzenia wielofunkcyjnego SCX-4521F oraz drukarki monochromatycznej ML-3560.
0 1 0 0 0 20.12.2005RemaDays 2006Już za niecałe 2 m-ce rozpoczyna się II edycja „RemaDays” Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy. W dniach 07-09 lutego 2006 roku, na powierzchni około 10 000 m2 spotka się od 5000 do 10 000 praktyków branży. Jest to obecnie największe wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej.
0 1 0 0 0 20.12.2005Samsung wprowadza na rynek dekodery cyfroweSamsung z początkiem grudnia wprowadził do sprzedaży na polskim rynku dekoder satelitarnej telewizji cyfrowej – model DSB–S305G – wyposażony w 3 miesięczny pakiet kanałów Cyfrowego Polsatu. Produkt oferowany jest w szerokiej sieci dystrybucji sprzętu elektronicznego w Polsce.
0 1 0 0 0 20.12.2005Internauci rzucają palenieDrogą przetargu firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline powierzyła agencji interaktywnej OS3 multimedia stworzenie multimedialnego serwisu www.niquitin.pl poświęconego rzucaniu palenia. Ten zaawansowany technologicznie projekt, stanowiący element szeroko zakrojonej kampanii public relations, tworzy wirtualną rzeczywistość wraz z jej bohaterami oraz rozwijającą się fabułą.
0 1 0 0 0 20.12.2005Ruszył serwis www.activia.plRuszył serwis www.activia.pl. Jest on pierwszym serwisem internetowym poświęconym problemom wynikającym z nieprawidłowej pracy jelit, a także problemom związanym z pasażem jelitowym. Na jego stronach znajduje się wiele praktycznych wskazówek opracowanych przez lekarza oraz specjalistę do spraw żywienia, dotyczących prawidłowej diety oraz zdrowego stylu życia.
0 1 0 0 0 20.12.2005„Nie przerywaj, kochanie – to potrwa sekundkę”Telefonia komórkowa w Polsce ma zaledwie 13 lat, a jest już zjawiskiem zupełnie powszechnym. W tym czasie dokonały się w naszym kraju ogromne zmiany i może dlatego nieoczywiste jest to, jak znaczący udział w odmianie naszych postaw i zachowań ma przenośny aparat telefoniczny.
0 1 0 0 0 20.12.2005Nowe smaki Activii wspierane kampanią reklamowąOd listopada obok dotychczasowych smaków Activii (naturalny, suszona śliwka, truskawka, morela, brzoskwinia z muesli i jabłko z muesli), na rynku pojawiły się dwie dodatkowe propozycje - Activia suszona figa i Activia wiśnia.
0 1 0 0 0 20.12.2005Raport On Board PR: Marka dewelopera i klientRaport On Board PR „Marka dewelopera i klient” ma stanowić pomoc dla deweloperów przy planowaniu działań komunikacyjnych. Opisuje oczekiwania Polaków wobec marki dewelopera, skalę wpływu na reputację firm różnych źródeł opinii, rolę, którą w kształtowaniu opinii publicznej na temat firmy deweloperskiej pełnią media. Z przedstawionych w nim danych wynika m.in, że bezpieczeństwo i doświadczenia to cechy, które przedsiębiorstwa branży deweloperskiej powinny najmocniej eksponować. Raport wskazuje też na rolę opinii klientów firm jako najbardziej wiarygodnego źródła informacji o firmach deweloperskich i wiodącą rolę artykułów w prasie i audycji radiowo-telewizyjnych w kształtowaniu percepcji przedsiębiorstwa.
0 1 0 0 0 19.12.2005Owocowe herbatki w InternecieŁódzka Agencja Interaktywna VENTI przygotowała dla Premium Foods S.A. nowy serwis korporacyjny oraz serwis produktowy marki Vitax, niekwestionowanego lidera herbatek owocowych na polskim rynku.
0 1 0 0 0 19.12.2005Polacy to marzyciele – wynika z badań Pentora zleconych przez agencję TEQUILAPolskaMarka w oczach Polaków zyskuje na znaczeniu, SMS-y wypierają tradycyjne konkursy, a wizja ogromnej wygranej to najbardziej motywujący bodziec do wzięcia udziału w konkursie. Badanie preferencji konsumentów w zakresie mechanizmów promocyjnych, przeprowadzone przez Pentor na zlecenie agencji TEQUILAPolska, przynosi zaskakujące wyniki.