Espresso - Strona 5184 z 5588 - Marketing przy Kawie

Espresso

24 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
24.04.2006

Wiosenna promocja oraz kampania reklamowa kart Visa

Na początku kwietnia br. rozpoczęły się szeroko zakrojone działania promocyjne Visa Europe oraz prawie 40 polskich banków członkowskich tej organizacji pod hasłem „Pokochaj codzienne zakupy z kartą Visa”. Działania, z których najważniejszym elementem jest loteria promocyjna, mają na celu zachęcenie Polaków do częstszego płacenia za zakupy kartą Visa zamiast gotówką oraz pozyskanie nowych użytkowników kart. Promocję wspiera silna kampania ATL w prasie, radio, punktach sprzedaży, oddziałach banków oraz w Internecie a także innowacyjny konkurs na antenie radia RMF FM, zaś w telewizji - wizerunkowa kampania reklamowa. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi.

  • 0
  • 1
  • 0
24.04.2006

Carlsberg Polska S. A. wygrała precedensową sprawę w Sądzie dotyczącą reklamy Okocim Mocne

4 kwietnia br. w Sądzie Gospodarczym w Warszawie został ogłoszony wyrok w sprawie reklamy Okocim Mocne. Carlsberg Polska S. A. – strona pozwana - wygrała proces. Sąd uznał, że czerpanie inspiracji na potrzeby reklamy z innych utworów jest całkowicie dozwolone, jeśli zostanie wykorzystane do stworzenia całkiem nowego, oryginalnego dzieła. W takim przypadku nie można mówić o wykorzystaniu renomy twórcy, dlatego roszczenia Roberta Gawlińskiego względem Spółki zostały przez Sąd oddalone. Wyrok jest precedensowy.

21 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
21.04.2006

TP wspiera piłkę nożną najmłodszych

Telekomunikacja Polska jako główny sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz wieloletni promotor sportu wpiera również piłkę nożną w wykonaniu najmłodszych. Już po raz czwarty jest sponsorem Pucharu TP w Piłce Nożnej dla Dzieci im. Marka Wielgusa, który cieszy się dużą popularnością wśród młodych zawodników. Odsłonę internetową XI edycji turnieju – www.tp.pl/puchartp przygotowała agencja interaktywna Digital One.

  • 0
  • 1
  • 0
21.04.2006

Piłka zbliża… do Mundialu

Nie można już kupić biletów na Mistrzostwa Świata. Jak więc dostać się na mecze, zwłaszcza polskiej drużyny? Uda się to szóstce Polaków – młodzieży, która zwycięży w rozgrywkach „Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” – pierwszych wirtualnych Mistrzostwach Polski w grze FIFA 06. Właśnie trwa etap wyłaniający uczestników wielkiego finału – znane są już nazwiska 20 z nich. Jeszcze tylko 10 osób ma szansę wejść w sam środek największego wydarzenia sportowego roku. Zakwalifikowana 30-stka będzie bowiem walczyć o wyjazd na Mistrzostwa i wniesienie na murawę stadionu naszej flagi narodowej przed meczem Polska-Niemcy (14 czerwca, Dortmund).

Poprzednie Następne