0 1 0 24.04.2006Piwo o słońcuMagiczny świat rozmaitych odcieni żółci oraz roztańczona, zwiewna dziewczyna napawająca się jego pięknem i jasnością – swobodna atmosfera letniej zabawy i radości emanuje z każdego ujęcia filmu reklamowego przygotowanego przez agencję Publicis. Dzisiaj rusza nowa telewizyjna kampania piwa Redd’s, skierowana do młodych ludzi, a zwłaszcza do nowoczesnych, umiejących cieszyć się życiem kobiet.
0 1 0 24.04.2006Wiosenna promocja oraz kampania reklamowa kart VisaNa początku kwietnia br. rozpoczęły się szeroko zakrojone działania promocyjne Visa Europe oraz prawie 40 polskich banków członkowskich tej organizacji pod hasłem „Pokochaj codzienne zakupy z kartą Visa”. Działania, z których najważniejszym elementem jest loteria promocyjna, mają na celu zachęcenie Polaków do częstszego płacenia za zakupy kartą Visa zamiast gotówką oraz pozyskanie nowych użytkowników kart. Promocję wspiera silna kampania ATL w prasie, radio, punktach sprzedaży, oddziałach banków oraz w Internecie a także innowacyjny konkurs na antenie radia RMF FM, zaś w telewizji - wizerunkowa kampania reklamowa. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi.
0 1 0 24.04.2006Przyskrzyń KaktusaDziś rusza nowa kampania reklamowa lodów Kaktus firmy Nestlé przygotowana przez agencję Publicis. Ponieważ lody te - kolorowe, truskawkowo-cytrynowe i z zieloną polewą - przeznaczone są przede wszystkim dla dzieci i młodzieży, film reklamowy przygotowano z myślą właśnie o tej grupie odbiorców. Jest to zabawny rysunkowy western.
0 1 0 24.04.2006ZIBI zawsze na czasieTemat sezonu - nadchodzące Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej - to także temat przewodni trwającej akcji promocyjnej w salonach ZIBI. Promocja obejmuje kalkulatory naukowe, graficzne i finansowe, marki CASIO. Akcja realizowana na terenie wszystkich salonów ZIBI i u klientów hurtu firmy Zibi (w sieciach: Real, Auchan, Tesco, Selgros, Geant, Media-Markt, Carrefour, wybranych Leclerck’ach i wybranych sklepach partnerskich potrwa do 8 czerwca br.
0 1 0 24.04.2006Carlsberg Polska S. A. wygrała precedensową sprawę w Sądzie dotyczącą reklamy Okocim Mocne4 kwietnia br. w Sądzie Gospodarczym w Warszawie został ogłoszony wyrok w sprawie reklamy Okocim Mocne. Carlsberg Polska S. A. – strona pozwana - wygrała proces. Sąd uznał, że czerpanie inspiracji na potrzeby reklamy z innych utworów jest całkowicie dozwolone, jeśli zostanie wykorzystane do stworzenia całkiem nowego, oryginalnego dzieła. W takim przypadku nie można mówić o wykorzystaniu renomy twórcy, dlatego roszczenia Roberta Gawlińskiego względem Spółki zostały przez Sąd oddalone. Wyrok jest precedensowy.
0 1 0 24.04.2006Rewitalizacja łódzkiej fabryki Scheiblera pod wizerunkową opiekąAgencja reklamowa Niceday wygrała ogłoszony w lutym konkurs na stworzenie identyfikacji wizualnej dla inwestycji „U Scheiblera” oraz australijskiego inwestora – Opal Property Developments. Łódzka agencja pokonała 6 bardzo znanych, ogólnopolskich, w tym sieciowych agencji.
0 1 0 24.04.2006Rewelacyjne wyniki UniversumSpółka Universum Promotion Group uzyskała w pierwszym kwartale 2006 roku 326-procentową dynamikę sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem 2005 r. Tym samym potwierdziła swoją dominującą pozycję na rynku reklamy wielkoformatowej.
0 1 0 21.04.2006TP wspiera piłkę nożną najmłodszychTelekomunikacja Polska jako główny sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz wieloletni promotor sportu wpiera również piłkę nożną w wykonaniu najmłodszych. Już po raz czwarty jest sponsorem Pucharu TP w Piłce Nożnej dla Dzieci im. Marka Wielgusa, który cieszy się dużą popularnością wśród młodych zawodników. Odsłonę internetową XI edycji turnieju – www.tp.pl/puchartp przygotowała agencja interaktywna Digital One.
0 1 0 21.04.2006EventLab rozświetla Pałac Kultury i NaukiW dniach od 18 do 24 kwietnia 2006 agencja experiential marketing EventLab realizuje projekt największego w historii artystycznego oświetlenia Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie autorstwa węgierskiego artysty Petera Kozmy. Projekt jest częścią trwającego do końca maja festiwalu Klubu Twórców Reklamy.
0 1 0 21.04.2006Piłka zbliża… do MundialuNie można już kupić biletów na Mistrzostwa Świata. Jak więc dostać się na mecze, zwłaszcza polskiej drużyny? Uda się to szóstce Polaków – młodzieży, która zwycięży w rozgrywkach „Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” – pierwszych wirtualnych Mistrzostwach Polski w grze FIFA 06. Właśnie trwa etap wyłaniający uczestników wielkiego finału – znane są już nazwiska 20 z nich. Jeszcze tylko 10 osób ma szansę wejść w sam środek największego wydarzenia sportowego roku. Zakwalifikowana 30-stka będzie bowiem walczyć o wyjazd na Mistrzostwa i wniesienie na murawę stadionu naszej flagi narodowej przed meczem Polska-Niemcy (14 czerwca, Dortmund).