0 1 0 19.04.2006Value Media dla Empik-Szkoły Języków Obcych oraz The Orange SchoolInteraktywny dom mediowy Value Media realizuje w marcu i kwietniu kampanie reklamowe Empik-Szkoły Języków Obcych oraz The Orange School.
0 1 0 19.04.2006Firmy badawcze – papierek lakmusowy światowych trendów koniunktury gospodarczejOgólnoświatowe trendy gospodarcze pokazują tendencję zwyżkową. W ten nurt wpisuje się również Kinoulty Research, agencja badawczo-doradcza, której klientami są największe międzynarodowe koncerny. Ostatni miesiąc przyniósł firmie szczególnie dobry rozwój. Do grona jej klientów dołączyło aż pięć nowych firm. Są to: Brown Forman, Lisner, Ambra, Eurocash, Woseba.
0 1 0 19.04.2006Salt & Pepper na bis dla Banku BISEZ początkiem kwietnia ruszyła przygotowana przez agencję reklamową Salt & Pepper wiosenna kampania Banku BISE dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kreacja została zbudowana tak, by utrwalić wizerunek firmy, jako banku o francuskiej proweniencji i tym samym podkreślić, skąd bank wywodzi swe korzenie. Stylistyka kampanii wiosennej utrzymana jest w kolorystyce logotypu Banku BISE, i wykonana została techniką rysunku.
0 1 0 19.04.2006Wiosenne Odkrycie – promocja depilatorów PhilipsWidać, że nadchodzi wiosna - słońce i coraz cieplejsze dni powodują, że kobiety pozbywają się ubrań. Eksponują swoje nogi zgodnie z zasadą im dłuższe dni, tym krótsze spódnice. Specjalnie z myślą o paniach Philips Polska wspólnie z agencją BTL Point Group proponuje promocję konsumencką, w której można otrzymać nowoczesny depilator za darmo i wygrać Toyotę Aygo.
0 1 0 19.04.2006Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. Oficjalnym Operatorem Komórkowym Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006Dzięki współpracy pomiędzy FIFA a grupą Deutsche Telekom, jednym z głównych sponsorów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 w Niemczech, PTC Sp. z o.o. została Oficjalnym Operatorem Komórkowym Mistrzostw. Szeroki roaming międzynarodowy, zasięg i sprawność sieci (w tym UMTS), usługi multimedialne, czy najszybszy bezprzewodowy dostęp do Internetu – te atuty sieci Era zdecydowały o jej uznaniu za Oficjalnego Operatora Komórkowego Mistrzostw. Słynny piłkarz, Zbigniew Boniek będzie wspierał wszelkie działania sieci Era związane z Mistrzostwami 2006.
0 1 0 19.04.2006Nowe nośniki, nowi patroniTrwający od pierwszego kwietnia konkurs pt. „PRO – gdzie nas jeszcze nie było” pozyskał nowych patronów medialnych. Do promocji konkursu przyłączyły się dwa miesięczniki branżowe - „Marketing w praktyce” oraz „Outdoor Media”.
0 1 0 19.04.2006Działania Jeannette Kalyta dla marki LactacydJeannette Kalyta, najbardziej znana położna w Polsce, zaangażowała się w działania edukacyjne na temat higieny intymnej kobiet. Akcję prowadzi GlaxoSmithKline, producent Emulsji i Płynu Ginekologicznego Lactacyd, produktów, których formuła oparta została na naturalnym kwasie mlekowym.
0 1 0 19.04.2006Zaplanuj swoje wyjście do restauracjiO sukcesie rozmów często decyduje ich charakter i miejsce w jakich są prowadzone. Coraz chętniej planujemy je z dala od biura, mniej oficjalnie w restauracji. Lunch czy kolacja to często wykorzystywany moment na wspólny posiłek i rozmowy. Warto jednak zaplanować, gdzie i kiedy takie spotkanie zorganizować.
0 1 0 19.04.2006stat.pl weryfikuje dane nokaut.plFirmy stat.pl Sp. z o.o. i Nokaut Sp. z o.o. podjęły współpracę w celu weryfikacji kliknięć w porównywarce cen Nokaut.pl oraz wspólnej promocji rozwiązań obu firm.
0 1 0 19.04.2006Marka Lambi wspiera drugą edycję akcji Szkoda życia na alergie22 kwietnia w Warszawie rozpocznie się druga edycja prozdrowotnej kampanii Szkoda życia na alergie. Po raz kolejny partnerem akcji jest marka Lambi firmy Metsä Tissue, która oferuje wyjątkowo delikatne i przyjazne dla skóry produkty higieniczne. Tegoroczna kampania obejmie 20 największych miast Polski, w których przeprowadzone zostaną bezpłatne badania i konsultacje alergologiczne.