0 1 0 0 0 7.01.2006ContactPoint obsługuje KappAhl Club w PolsceOd stycznia 2006 ContactPoint - rozpoczął współpracę z firmą KappAhl Polska należącą do KappAhl AB - międzynarodowego koncernu branży odzieżowej.
0 1 0 0 0 6.01.2006Kluby, dyskoteki, puby – zachowania konsumenckieWbrew potocznym opiniom zjawisko odwiedzania kilku klubów w ciągu jednego wieczoru nie jest aż tak popularne: tylko jedna trzecia bywalców odwiedza w ciągu wieczoru więcej niż jeden lokal. Dla warszawiaków bardzo istotne jest, aby odwiedzany lokal był modny. Średnia długość trwania mody na lokal wynosi ok. 15 miesięcy. Średnie warszawskie wydatki na wieczór to 90 zł.
0 1 0 0 0 6.01.2006Centralwings zagra w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej PomocyPolska tania linia lotnicza przygotowała serię niespodzianek, aby wesprzeć finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W Łodzi zwycięzca specjalnej licytacji będzie mógł poczuć się jak prawdziwy pilot. Przez cały dzień pieniądze będą także zbierane na pokładach samolotów linii.
0 1 0 0 0 6.01.2006Ekspozycja nagrodzonej pracy w 4. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS1 stycznia 2006 ruszyła ekspozycja nagrodzonej pracy w 4. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS.
0 1 0 0 0 6.01.2006HARIBO gra razem z WOŚPFirma HARIBO przygotowała specjalne prezenty-niespodzianki dla uczestników „Balu – Dzieci Dzieciom” organizowanego w dniu 8 stycznia 2006 r. podczas XIV finału WOŚP. Cały dochód z balu zostanie przekazany na ratowanie życia dzieci poszkodowanych w wypadkach drogowych oraz na naukę udzielania pierwszej pomocy.
0 1 0 0 0 6.01.2006PTC dla WOŚPPolska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., operator sieci Era i Heyah, nieprzerwanie od 2002 r. uczestniczy w SMS-owej zbiórce pieniędzy organizowanej przez Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki tym działaniom oraz SMS-om abonentów i użytkowników Ery i Heyah, konto Fundacji zasiliła już kwota ponad 2.520.000 złotych.
0 1 0 0 0 6.01.2006Sztafeta Fruttis dla Wielkiej Orkiestry Światecznej PomocyZawodniczki Sztafety Fruttis wspierają Wielką Orkiestrę Światecznej Pomocy. Wszyscy, którzy także chcą wesprzeć Orkiestrę, mogą wziąć udział w licytacji zdjęcia dziewczyn z ich autografami. Dodatkowo Małgorzata Pskit, jedna z zawodniczek Sztafety Fruttis, wystawiła na aukcję swój sportowy dres.
0 1 0 0 0 6.01.2006FFCreation.com i magazyn ”Dlaczego” o prostytucji wśród studentekAgencja FFCreation.com przygotowała kolejną kampanię dla miesięcznika „Dlaczego” na potrzeby jednego z głównych tematów wydania grudniowego „Koleżanka daje ciała – dlaczego większość prostytutek to studentki?”. Kampania obejmuje animację komiksową na stworzonych postaciach, komiks publikowany na portalu i w wydaniu drukowanym oraz dedykowane copy.
0 1 0 0 0 6.01.2006EMC nabywa od Acxiom oprogramowanie gridowe5 stycznia b.r. EMC Corporation i Acxiom Corporation ogłosiły partnerstwo w zakresie połączenia wiodącej na rynku, opracowanej przez Acxiom informacyjnej technologii gridowej z portfolio oferowanych przez EMC produktów oraz usług w obszarze przechowywania danych i zarządzania informacjami. Obie firmy zamierzają wspólnie rozwijać i wprowadzać na rynek nowe, elastyczne i wydajne rozwiązania, które umożliwią klientom na bardziej efektywne wykorzystanie technologii gridowej w ich procesach biznesowych. EMC nabyło także od Acxiom oprogramowanie obsługujące działania na bazach danych w technologii grid za sumę 30 mln $, które zostało zbudowane przez ekspertów Acxiom na potrzeby współpracujących z firmą klientów.
0 1 0 0 0 5.01.2006McAfee powierza obsługę PR SigmieMcAfee,® Inc., światowy lider w dziedzinie ochrony sieci komputerowych, z dniem 1 stycznia 2006 r. powierzył obsługę public relations w Polsce agencji Sigma International (Poland) Ltd.