Espresso - Strona 5182 z 5518 - Marketing przy Kawie

Espresso

16 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2006

EURO RSCG Warsaw wraz z EURO RSCG 4D dla marki Peugeot

W lutym pojawiła się na rynku pierwsza z czterech premier Peugeot – nowy model 107, który rozszerza gamę modeli Peugeot w segmencie małych aut. W celu wypromowania nowego Peugeot 107 kampania reklamowa, przygotowana przez agencje z grupy Euro RSCG, została podzielona na dwie części: kampanię zapraszającą klientów na Dni Otwarte nowego modelu oraz kampanię wizerunkową podkreślającą atrybuty nowego modelu.

15 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2006

Entertainment Group tworzy Dział HoReCaDi

Entertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych, rozszerza swoją strukturę. Od lutego 2006 roku działalność agencji została rozbudowana o Dział HoReCaDi (Hotele – Restauracje – Kawiarnie - Dyskoteki), stworzony specjalnie na potrzeby działań realizowanych dla sektora gastronomicznego. Obowiązki Dyrektora Działu HoReCaDi objął Grzegorz Zięba, poszerzając w ten sposób swój dotychczasowy zakres obowiązków Dyrektora ds. Marketingu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2006

SARE wprowadza obsługę RSS

Firma SARE – lider w dziedzinie e-mail marketingu – udostępniła możliwość dystrybucji informacji poprzez kanał RSS. Obecnie każdy użytkownik systemu SARE może dostarczać newslettery, wykorzystując zarówno pocztę elektroniczną, jak i alternatywny sposób komunikacji przez Internet, jakim jest RSS. Nowa funkcjonalność daje możliwość dotarcia z komunikatem do większej grupy odbiorców oraz dopasowania sposobu dystrybucji informacji do preferencji subskrybentów.

Poprzednie Następne