1 1 0 0 0 5.07.2021Zabawka reklamowana na Tajwanie jako przyjazna dzieciom rapuje po polsku o kokainieW sklepach na Tajwanie pojawił się pluszowy kaktus. Zasilana bateriami zabawka dla dzieci buja się, śpiewa i jak twierdzi jej producent pobudza wyobraźnię malucha. Nieoczekiwanie jednak piosenka, którą nuci zabawka, to polski rapowy utwór o kokainie.
0 1 0 0 0 5.07.2021Grzegorz Krychowiak wchodzi w biznes z kosmetykami naturalnymi dla mężczyznZ początkiem lipca Lajuu, firma tworząca naturalne i wegańskie kosmetyki, powołała do życia spółkę Lajuu Men. Połowa udziałów w niej należy do Grzegorza Krychowiaka. Polski piłkarz został nie tylko współwłaścicielem firmy, ale będzie także pełnić funkcję ambasadora marki. W ofercie znajdą się produkty premium do pielęgnacji twarzy i ciała dla mężczyzn. Kosmetyki trafią do sprzedaży w grudniu 2021 r.
0 5 0 0 0 5.07.2021Lęki kierowców jak z horrorów w kampanii VolkswagenaAustralijski oddział Volkswagena wystartował z kampanią „Hello Confidence”, promującą model Tiguan. Ukazuje w niej lęki kierowców w horrorowej konwencji.
0 6 0 0 0 5.07.2021Mural z Anną Bilińską na Smolnej w WarszawieNa ulicy Smolnej 15 w Warszawie pojawił się nowy mural. Przedstawia malarkę Annę Bilińską. Artystce poświęcono zainaugurowaną 26 czerwca wystawę w Muzeum Narodowym. Malowidło powstało we współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie i Good Looking Studio.
0 3 0 0 0 5.07.2021InPost z Makro Polska testuje platformę dostaw żywności InPost FreshInPost oraz Makro Polska rozpoczęły testy dostaw produktów spożywczych i przemysłowych w aplikacji InPost Fresh. Z usługi skorzystać można początkowo tylko w Warszawie.
0 1 0 0 0 4.07.2021Pinterest zakazał reklam związanych z odchudzaniemNowa polityka reklamowa Pinteresta zakazuje wszystkich reklam związanych z odchudzaniem: tekstów i zdjęć. To pierwszy serwis social media, który zdecydował się na taki krok.
0 5 0 0 0 2.07.2021Caroline Wozniacki ambasadorką Advantage Hers w kampanii dotyczącej reumatoidalnego zapalenia stawówKampania Advantage Hers została zainspirowana osobistymi doświadczeniami Caroline Wozniacki. U tenisistki chorobę zdiagnozowano w 2018 r., gdy była u szczytu kariery. Zajmowała w tamtym czasie pierwsze miejsce w rankingu WTA (Women’s Tennis Assiociation).
0 2 0 0 0 2.07.2021„Z buntu najlepsze” – Doctor Brew z kampanią relaunchowąWystartowała kampania piwa Doctor Brew. Marka przeszła zmiany wizerunkowe, pragnąc dotrzeć do klienta mainstreamowego. Kampania opiera się na przełamywaniu schematów – także seksualnych.
0 1 0 0 0 2.07.2021Audi w Danii testowało targetowanie reklam bez cookiesAudi Denmark ogłosiło wyniki testu Unified Targeting wdrożonego w środowisku w dużej mierze pozbawionym plików cookies. Marka przeprowadziła test we współpracy z domem mediowym PHD Media Denmark (Omnicom Media Group) oraz dostawcą Unified Targeting Semasio.
0 2 0 0 0 2.07.2021Kto, kiedy i ile wpłaca na zrzutki online? Wyniki badaniaOsoby pochodzące z trzech województw przekazują ponad 50% wszystkich donacji na zbiórki online w Polsce. Średnio wpłacają po 75 zł, jednak rekordziści z Białegostoku po 91 zł. Tymi, do których warto zwracać się o wsparcie, są warszawiacy. To oni najczęściej (1/4) finansują zbiórki online. Zrzutkę najlepiej organizować we wtorki i poniedziałki, a największa liczba wpłat następuje w okolicach godziny 21:00 lub przed południem – pokazuje badanie portalu Zrzutka.pl.