2 2 0 0 0 31.03.2021Fundacja Rak’n’Roll z kampanią 1%Wystartowała kampania Fundacji Rak’n’Roll zachęcająca do przekazania 1% podatku fundacji. Ideę obrazuje spot z piosenką Faustyny Maciejczuk.
0 7 0 0 0 30.03.2021Konsument jutra – wpływ pandemii na zachowania zakupowe Polaków. Badanie PwCKoronawirus, lockdown, reżim sanitarny – to słowa kluczowe, które charakteryzują ostatni rok i znacząco wpłynęły na naszą rzeczywistość oraz zachowania zakupowe Polaków. Zmiany nadal trwają. Badanie przeprowadzone przez PwC pozwala uchwycić pierwsze skutki pandemii oraz prognozy na przyszłość.
1 1 0 0 0 30.03.2021Boliwijska marka piwa stara się ratować lokalne rzemiosłoMarka piwa Huari z Boliwii rozpoczęła kampanię, w której zwraca uwagę na lokalne rzemiosło. Stara się uchronić tamtejsze tkactwo od zapomnienia.
1 4 0 0 0 30.03.2021Davina Reeves-Ciara w kampanii marki Dalia LingerieMiss Nowego Jorku 2010, prezenterka i aktorka, znana w social media jako Therapeutic Mama, prywatnie mama czwórki dzieci – Davina Reeves-Ciara pojawiła się w filmie promującym nową kampanię marki Dalia Lingerie.
1 2 0 0 0 30.03.2021Tańczący robot promuje ofertę Heyah 01Heyah 01 wystartowała z odświeżoną ofertą w formie subskrypcji. Promuje ją kampanią z tańczącym robotem.
1 4 0 0 1 30.03.2021Screen Network ożywia arcydzieła malarstwa na ekranach DOOH, wykorzystując deepfakeFirma Screen Network uruchomiła w swojej ogólnopolskiej sieci ekranów digital OOH kampanię „Poruszamy sztukę”. W jej ramach emitowane są przyciągające uwagę arcydzieła malarstwa, ożywione za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
1 3 0 0 0 30.03.2021Nieoficjalne buty Nike z pentagramem i kroplą ludzkiej krwiAmerykański raper Lil Nas X i nowojorski kolektyw artystyczny MSCHF stworzyli satanistyczne buty na bazie modelu Nike Air Max 97. Firma odcięła się od tego projektu.
0 1 0 0 0 30.03.2021Carrefour Polska wprowadza oznakowanie ułatwiające właściwą segregację odpadówEtykieta Koalicji 5 Frakcji to ustandaryzowany system oznakowania, który jasno wskazuje konsumentowi, jak segregować odpady opakowaniowe. Carrefour Polska zdecydował się przeprowadzić pilotaż systemu tego oznakowania.
1 2 0 0 0 30.03.2021Kampania marki Koral już w wakacyjnym klimacieKoral, polski producent lodów, jak co roku w Wielką Sobotę wyemituje nowe spoty na sezon wiosenno-letni, promujące portfolio produktów. Tegoroczne reklamy mają na przekór szarej, pandemicznej rzeczywistości dawać radość i nadzieję na lepsze jutro.
0 2 0 0 0 30.03.2021Grupa Śnieżka wprowadza korporacyjną identyfikację wizualnąGrupa Śnieżka wprowadza identyfikację wizualną dla spółek wchodzących w jej skład. Wszystkie należące do niej marki korporacyjne zyskały indywidualne logotypy, spójne z nowo utworzonym znakiem głównej marki – Śnieżka Group.