0 1 0 14.12.2021AF.Agency, Riverwood oraz Q&A Communications tworzą jedną organizację pod wspólnym brandem ARQTrzy wyspecjalizowane agencje: Q&A Communications, AF.Agency i Riverwood tworzą jedną organizację pod wspólnym brandem. Ponad 70-osobowy zespół ARQ ma wyróżniać wieloletnie doświadczenie w pracy dla rynkowych liderów, interdyscyplinarność i kreatywna wizja rozwiązań skupionych wokół nowoczesnej komunikacji i usług. Nowa agencja pojawi się na rynku w połowie przyszłego roku.
1 1 0 14.12.2021Kaufland ruszył z bożonarodzeniową kampanią w rytm przeboju „Sweet Dreams”Na początku grudnia wystartowała kampania „Gdzie wielki wybór na święta mam?” sieci Kaufland. Marka zachęca w niej do przedświątecznych przygotowań w rytm światowego hitu „Sweet Dreams”, podkreślając różnorodny i szeroki asortyment produktów dostępny w sklepach.
0 1 0 13.12.2021Prezes UOKiK wszczął postępowanie w sprawie AppleCzy nowe zasady polityki prywatności i przetwarzania danych osobowych wprowadzone przez Apple na urządzeniach z systemem iOS mogą naruszać zasady konkurencji? Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął w tej sprawie postępowanie wyjaśniające.
0 2 0 13.12.2021„Pomacaj się” – plakaty Fundacji Kochasz Dopilnuj ze zdjęciami kobiet po mastektomii przypominają o profilaktyceFundacja Kochasz Dopilnuj prowadzi na outdoorze kampanię, w której zachęca kobiety i mężczyzn do regularnego samobadania. Jak przypomina, profilaktyka może uratować życie.
1 1 0 13.12.2021Jakub Przygoński ambasadorem kampanii „Elektromobilność – zielone światło dla klimatu”Wystartowała kampania edukacyjno-informacyjna „Elektromobilność – zielone światło dla klimatu”. Jej celem jest pokazanie korzyści z posiadania auta elektrycznego oraz wpływu elektromobilności na środowisko naturalne, poprawę warunków życia, zdrowia i rozwój gospodarczy. Ambasadorem działań został kierowca rajdowy Jakub Przygoński.
1 3 0 13.12.2021Mural marki Swatch ze Snoopym z „Fistaszków” powstał w centrum WarszawyW listopadzie 2021 r. w Warszawie pojawił się ekologiczny mural, który powstał z okazji premiery kolekcji Swatch x Peanuts. Malowidło zajmuje powierzchnię blisko 300 m2.
0 7 0 13.12.2021PETA uruchomiła makabryczny sklep internetowy z wyrobami z „ludzkich skór”Organizacja People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) uruchomiła Urban Outraged – stronę wyglądającą jak sklep internetowy. Można w nim znaleźć przedmioty rzekomo wykonane z „ludzkich skór”.
0 1 0 13.12.2021GfK: Ponad połowa Polaków preferuje polskie i lokalne produktyWybuch pandemii Covid-19 bezpośrednio wpłynął na bardziej świadome wybory konsumentów oraz preferencje dotyczące lokalnych produktów. Jak wynika z badania „Corona Mood” przeprowadzonego przez GfK, 52 proc. Polaków chętniej sięgnie po artykuły spożywcze pochodzące od rodzimych producentów. To bardzo dobra wiadomość dla krajowego rynku i lokalnych przedsiębiorców.
0 1 0 13.12.2021Powstał Kodeks dobrych praktyk dla influencerówW polskich mediach społecznościowych mamy do czynienia z problemem scamu i kryptoreklamy w działaniach promocyjnych influencerów. Działalności twórców coraz mocniej przygląda się UOKiK, który wszczął już pierwsze postępowania wobec paru internetowych gwiazd. Do tej pory praktyki wyznaczał rynek, a nie jasne zasady. Właśnie powstał Kodeks dobrych praktyk dla influencerów, który wyznacza normy działalności reklamowej w social media.
1 5 0 13.12.2021Marka piwa ułożyła ludzi w hamakach na linie między wieżowcamiLokalna marka piwa Cerveza Patagonia zorganizowała wydarzenie „Mountain Intervention”. Na linie rozwieszonej 135 metrów nad ziemią między wieżowcami w Sao Paulo ułożyła ludzi w hamakach. Towarzyszyły temu komunikaty mające nakłonić widzów do przemyślenia życiowych priorytetów.