0 1 0 0 0 20.01.2006ORFI na konferencji naukowejAgencja casusBTL działając na zlecenie Grupy sanofi-aventis na Kongresie z cyklu "Farmakoterapia, psychoterapia i rehabilitacja zaburzeń afektywnych" zaprosiła firmę ORFI do współpracy. ORFI z Warszawy, specjalizuje się w wykonywaniu nadruków na kubki, koszulki, kalendarze itp. na indywidualne zamówienia klientów.
0 1 0 0 0 20.01.2006Lenovo Polska wspiera naszych olimpijczykówLenovo Technology Polska udostępniło polskim olimpijczykom najnowsze komputery przenośne ThinkPad. 12 laptopów ThinkPad T43 z czytnikami linii papilarnych zostało przekazanych Polskiej Fundacji Olimpijskiej podczas uroczystego ślubowania sportowców 19 stycznia br. w siedzibie PKOL w Warszawie.
0 1 0 0 0 20.01.2006Rishad Tobaccowala – jedyny wykład w PolsceAfekt organizuje dla Orange forum dotyczące przyszłości branży marketingowej. Gościem specjalnym będzie Rishad Tobaccowala, zaliczany przez tygodnik „Time” do pięciu największych innowatorów marketingowych na świecie.
0 1 0 0 0 19.01.2006Dział Nowych Projektów w Ad.netW związku z rosnąca ilością planowanych i realizowanych projektów sieci Ad.net S.A., w ramach dotychczasowych struktur firmy, powołano nową komórkę - Dział Nowych Projektów. Stworzenie i kierowanie działem powierzono Andrzejowi Cudnemu.
0 1 0 0 0 19.01.2006Glaubicz Garwolińska Consultants po raz kolejny dla Unii EuropejskiejGlaubicz Garwolińska Consultants drugi rok będzie odpowiadać za realizację w Polsce kampanii antytytoniowej, przeprowadzanej na zlecenie Komisji Europejskiej.
0 1 0 0 1 19.01.2006Lech na dachuKolejna nowość w reklamie zewnętrznej wprowadzona przez CAM Media. Firma poszerzyła ofertę reklamową na autobusach i zrealizowała pierwszą w Polsce kampanię na dachach autobusów. Innowacyjny projekt wykonano dla najnowszej kampanii Lecha.
0 1 0 0 0 19.01.2006Eksperci Blend-a-med w sieciInstytut Blend-a-med od teraz jest dostępny także on-line. Portal ekspercki Instytutu, przygotowany przez agencję interaktywną HYPERmedia (ISOBAR), to pierwsze w Polsce interaktywne kompendium wiedzy na temat zdrowia i pielęgnacji jamy ustnej. Pod adresem internetowym Instytutu Blend-a-med, www.blend-a-med.pl, można odnaleźć zarówno artykuły edukacyjne, uzyskać poradę specjalisty oraz stworzyć indywidualny Program Pielęgnacji Jamy Ustnej Blend-a-med. Za pomocą specjalnego formularza konsumenci mogą wpłynąć na kształt oraz treści serwisu tak, aby dostosować go jeszcze lepiej do swoich potrzeb.
0 1 0 0 0 19.01.2006Daily Cafe jest coolSieć kawiarni DAILY CAFE otrzymała tytuł CoolBrand Polska 2005, tym samym potwierdzając mocną pozycję swojej marki. W tegorocznej edycji plebiscytu tytuł CoolBrands otrzymały 292 marki w Polsce.
0 1 0 0 0 19.01.2006Nowy klient ITBC CommunicationAgencja ITBC Communication podpisała umowę na obsługę z zakresu media relations z firmą Controlling Systems z Wrocławia, specjalizującą się w rozwiązaniach informatycznych, wspomagających procesy budżetowania i controllingu. Celem współpracy firm jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku Controlling Systems w mediach.