0 1 0 16.05.2006OKO REKLAMY dla firmy AWIHFirm AWIH otrzymała obecnie najbardziej prestiżową nagrodę branży artykułów reklamowych - nagrodę OKO REKLAMY w kategorii producent.
0 1 0 15.05.2006Nowa kampania reklamowa DuluxW kwietniu rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa dla farb Dulux. Dla ICI Polska - producenta farb marki Dulux – jest to zupełnie nowy, emocjonalny sposób komunikowania się z konsumentem. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Dulux jako lidera w obszarze koloru. Film będzie wykorzystywany na rynku polskim, węgierskim i rosyjskim. Kampanię realizuje agencja BBDO.
0 1 0 15.05.2006Kliencki Ranking Agencji Reklamowych Home&MarketW majowym wydaniu miesięcznika ekonomicznego Home&Market pojawia się czwarta edycja Klienckiego Rankingu Agencji Reklamowych. By wyłonić te najlepsze, Home&Market oraz najwięksi marketerzy w Polsce wzięli pod lupę w sumie 40 agencji ATL i BTL: 18 sieciowych i 22 niesieciowych.
0 1 0 15.05.2006Pierwsze miejsce dla MediaCom WarszawaZespół reprezentujący dom mediowy MediaCom Warszawa zdobył pierwsze miejsce w organizowanych przez INTERIA.PL warsztatach planowania działań promocyjnych w Internecie, które odbyły się w ramach konferencji „Mistrzowie Świata”.
0 1 0 15.05.2006Podróż do źródeł prawdziwej herbaty Lipton dobiegła końca12 maja br. zakończyła się promocja konsumencka „Podróż do źródeł prawdziwej herbaty” przygotowana przez agencję EURO RSCG Marketing House dla marki Lipton. Akcja trwała od 1 lutego i miała na celu wzmocnienie wizerunku marki i lojalności konsumentów herbat Lipton Yellow Label i Lipton Earl Grey.
0 1 0 15.05.2006Teaser kampanii otwarcia centrum MANUFAKTURA11 maja, tydzień przed wielkim otwarciem centrum Manufaktura w Łodzi, nastąpiło odkrycie teasera prowadzonej od końca kwietnia kampanii otwarcia. Kampania przygotowana przez TBWAWarszawa oraz Zenithmedia, obecna będzie na billboardach, w prasie, internecie oraz w radiu do 31 maja.
0 1 0 15.05.2006Rodzinni Polacy. Wyniki sondażu European Trusted BrandsPolacy określają się jako rodzinni, Brytyjczycy jako uczciwi, a do namiętności najczęściej przyznają się Portugalczycy. Przeciętny Europejczyk uważa się przede wszystkim za osobę uczciwą, praktyczną oraz rodzinną. Profile osobowości Europejczyków udało się stworzyć na podstawie wyników sondażu European Trusted Brands, przeprowadzanego przez Reader’s Digest.
0 1 0 15.05.2006Konto Sezam Max niezmiennie najlepsze„Niezmiennie najlepsze” – pod takim hasłem Bank BPH rozpoczął 14 maja br. kolejną kampanię promującą konto Sezam Max. Bank zachęca Klientów do otwierania konta Sezam Max podkreślając niezmienność atrakcyjnych warunków oraz fakt, że nie jest to czasowa promocja, ale stała oferta.
0 1 0 15.05.2006Velux promuje okna do poddaszyW drugiej połowie maja rozpocznie się nowa promocja okien do poddaszy VELUX, przygotowana przez zespół marketingu Velux Polska Sp. z o.o. wraz z agencją Axel Studio. Promocja skierowana jest do klientów indywidualnych, a prowadzona w punktach sprzedaży dystrybutorów marki VELUX.
0 1 0 15.05.2006Star Media planuje kampanię SEPHORYSieć perfumerii Sephora Polska Sp. z o.o. rozpoczęła swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową.