Espresso

14 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2005

ARDO – Komunikowane niekonwencjonalnie i profesjonalnie

Od początku marca agencja Estimage PR rozpoczęła współpracę z East Trading Company S.A. - dystrybutorem sprzętu AGD marki ARDO. Agencja zapowiada niekonwencjonalne i profesjonalne komunikowanie marki ARDO - lidera w dziedzinie produkcji tzw. dużego sprzętu AGD. Nowy klient Estimage PR należy do ścisłej czołówki pod względem sprzedaży na polskim rynku. Nieomal w każdym polskim domostwie znajduje się przynajmniej jeden sprzęt oznaczony logiem ARDO.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2005

Do zakupu pieca zagrzewa sprzedawca

Instalatorzy pieców gazowych i olejowych uważają, że różnice pomiędzy urządzeniami oferowanymi przez różnych producentów są niewielkie - tak wynika z badań agencji badawczo-doradczej Kinoulty Research. Roman Baszun, szef działu Trade, specjalizującego się w badaniach handlu, uważa, że: “ W tak specjalistycznych kategoriach produktów, rady sprzedawców mają decydujący wpływ na wybór produktu. Jeśli uważają oni, że oferta produktowa jest podobna u różnych producentów, to na ich rekomendacje tym większy wpływ będzie miała opinia o tym jakimi partnerami handlowymi są producenci i jaka jest jakość współpracy z nimi.”

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2005

RMF FM rośnie w dużych miastach

Ostatnie wyniki słuchalności realizowane przez SMG/KRC A Millward Brown Company wskazują, że najpopularniejsza polska stacja radiowa wzmacnia swoją pozycję w najbardziej konkurencyjnej radiowej grupie docelowej słuchaczy w wieku 25-39 w dużych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Głównie do tej grupy swój program kierują komercyjne stacje ogólnopolskie i większość rozgłośni należących do sieci radiowych. To także najbardziej atrakcyjna dla reklamodawców grupa konsumentów.

12 marca 2005

Poprzednie Następne