0 3 0 21.01.2022TikTok odnotował 2,3 mld dol. wydatków konsumenckich w 2021 r. To wzrost o 77 proc. rok do rokuGlobalne wydatki konsumentów na TikToku nadal rosną. Użytkownicy wydali w zeszłym roku około 2,3 mld dol. w aplikacji mobilnej – pokazują dane Sensor Tower Store Intelligence. Liczba ta oznacza 77-proc. wzrost rok do roku, z 1,3 mld dol. w 2020 r.
0 1 0 21.01.2022Konkurs muzyczny na TikToku promuje film „Sing 2”United International Pictures, podmiot odpowiedzialny za dystrybucję filmów wytwórni Paramount oraz Universal w ramach promocji filmu animowanego „Sing 2”, którego premiera zaplanowana jest na 21 stycznia, rozpoczynają konkurs wokalny na platformie TikTok. Zachęcają użytkowników do zaśpiewania fragmentów utworów wykorzystanych w filmie. Zwycięzca rywalizacji nagra singiel we współpracy z Universal Music.
0 1 0 21.01.2022Komentarz IAB Polska dotyczący przyjęcia przez Parlament Europejski stanowiska ws. Aktu o usługach cyfrowych20 stycznia 2022 r. Parlament Europejski przyjął stanowisko w sprawie Aktu o usługach cyfrowych (Digital Services Act). Do tego faktu odniosło się IAB Polska, wydając komentarz.
0 1 0 21.01.2022Polska liderem Europy w rozwoju branży e-sportowej. Wyniki badania PLEE-sport w Polsce dynamicznie zwiększa wartość i coraz bardziej się profesjonalizuje. Drugi rok działania w pandemii podsumowuje Polska Liga Esportowa w opublikowanym raporcie za 2021 r. Publikacja przedstawia też dane i wnioski z badań rynku i postaw konsumentów, Badania przeprowadził niezależny instytut badawczy Sponsoring Insight.
0 1 0 21.01.2022Škoda Polska wybrała Triple PR i Isobar PolskaPrzetarg na kompleksową obsługę w zakresie public relations marki Škoda na rynku polskim wygrały agencje Isobar Polska oraz Triple PR. W ramach współpracy realizują zintegrowaną strategię działań PR spójną z celami marki oraz innymi działaniami komunikacyjnymi.
0 1 0 20.01.2022Artykuły o fuzji Orlenu i Lotosu mogły kosztować nawet 3,7 mln zł17 stycznia na pierwszych stronach wielu polskich gazet ukazał się artykuł reklamowy promujący fuzję Orlenu i Lotosu, a także zdjęcie Daniela Obajtka. Jak podaje portal Next.gazeta.pl, powołując się na dane firmy Kantar, promocja mogła kosztować nawet 3,7 mln zł. Dokładną kwotę jednak trudno oszacować ze względu na rabaty udzielane przez wydawców.
0 1 0 20.01.2022Naukowcy wzywają agencje PR i kreatywne, by nie obsługiwały klientów z branży paliw kopalnychPonad 450 naukowców podpisało list otwarty opublikowany przez organizacje Clean Creatives i Union of Concerned Scientists. Wzywają w nim agencje do odstąpienia od obsługiwania firm z branży paliw kopalnych.
0 1 0 20.01.2022Dla centrów handlowych w Polsce nadchodzi czas wielkiej próby – uważają eksperci GfKW opinii ekspertów firmy badawczej GfK centra handlowe działające na polskim rynku stoją przed dużym wyzwaniem. Aby utrzymać klientów w obliczu rosnącej ofensywy e-commerce, obiekty te muszą przejść głęboką przemianę. Wiąże się to m.in. z koniecznością silniejszego niż dotychczas wyróżnienia i różnicowania oferty oraz koniecznością ciągłego zaskakiwania klientów.
1 5 0 20.01.2022Monika Brodka dyrektor kreatywną, scenarzystką i reżyserką w projekcie marek Dell i IntelW ramach projektu „XPS Revolt” we współpracy z markami Dell i Intel Monika Brodka stworzy film, w którym wykorzysta cztery najlepsze prace konkursowe zgłoszone przez twórców działających w nowych mediach. Piosenkarka wcieli się w role dyrektor kreatywnej, scenarzystki i reżyserki krótkiej impresji wideo, która ma w symboliczny sposób pokazać zjawiska wpływające na każdego twórcę: piękno, wolność, moc twórczą. Kompletuje w tym celu wirtualny team kreatywny, który ciekawymi zgłoszeniami konkursowymi wzbogaci tę produkcję.
0 1 0 20.01.2022W biznesie upatrujemy lidera zmian i stabilizacji społecznej. Wyniki badania Edelman Trust Barometer 2022W badaniu Edelman Trust Barometer 2022 wskaźnik zaufania Trust Index, podobnie jak rok temu, wynosi globalnie 56 punktów. Oznacza to, że nadal panuje ogólny brak zaufania. Zgodnie z założeniami badawczymi o zaufaniu świadczy bowiem uzyskanie wyniku na poziomie minimum 60 proc. Jedyną instytucją godną zaufania okazał się biznes – 61 proc. (bez zmian).