0 3 0 0 0 1.04.2021Furgonetka.pl startuje z otwartą siecią automatów paczkowychFurgonetka.pl, broker usług kurierskich, od dekady działa na polskim rynku. Właśnie startuje z nowym rozwiązaniem, które – jak deklaruje – ma być praktyczniejsze od paczkomatów InPostu. Furgonetka Box ma połączyć różnych dostawców i oferowane przez nich rozwiązania jednym wspólnym oprogramowaniem i ekosystemem różnorodnych automatów.
0 7 0 0 0 1.04.2021Facebook wprowadza nowe narzędzia do kontroli treści w AktualnościachFacebook uruchamia nowe narzędzie umożliwiające lepszą kontrolę materiałów udostępnianych w Aktualnościach. Od teraz możliwe będzie wskazanie osób mogących komentować posty publiczne, określając, czy będzie to każdy, kto widzi post, czy tylko oznaczone osoby i strony.
0 2 0 0 0 1.04.2021Globalna zmiana identyfikacji wizualnej firmy SuperbetBukmacher Superbet zmienia oblicze, chcąc podkreślić przystępność, nastawienie na rozrywkę i powiązanie ze sportem. Właśnie ruszył proces zmiany identyfikacji wizualnej na wszystkich europejskich rynkach. Także w Polsce, gdzie operator zakładów wzajemnych działa zarówno w Internecie, jak i za pośrednictwem sieci punktów stacjonarnych. To kolejny element ekspansji marki.
0 1 0 0 0 1.04.2021Testy na przeciwciała wirusa SARS-COV-2 wprowadzane do sprzedaży w KauflandzieOd 31 marca w sklepach sieci Kaufland dostępne są certyfikowane testy na przeciwciała wirusa SARS-COV-2 firmy Lomina. W cenie 79,99 zł za opakowanie kupujący otrzymają dwa pakiety testów serologicznych do samodzielnego wykonania w domu.
4 1 0 0 0 31.03.2021Lynx szuka lynxfluencerów i stawia na „reklamę wewnętrzną”Marka męskich kosmetyków Lynx (w Polsce znana jako Axe) w Wielkiej Brytanii rozpoczęła kampanię, w której pozwala zwykłym internautom stać się lynxfluencerami. W akcję może zaangażować się każdy, kto ma konto na Instagramie.
0 4 0 0 0 31.03.2021Heineken wprowadza limitowaną edycję butelek na UEFA Euro 2020Aby uczcić zbliżające się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2020, marka Heineken wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Dwadzieścia cztery wzory przedstawiają flagi dwudziestu czterech państw uczestniczących w turnieju.
0 3 0 0 0 31.03.2021Focus Media Group i Imagine Nation ujednolicają swoje nazwyAgencje Focus Media Group i Imagine Nation działają obecnie jako Focus Nation i Imagine Nation – Full Immersion Agencies. Zmiana jest konsekwencją zacieśniania relacji i współpracy obu agencji.
0 1 0 0 0 31.03.2021Volkswagen w USA przekonywał, że zmieni nazwę na VoltswagenVolkswagen w Stanach Zjednoczonych poinformował, że zmieni nazwę marki na Voltswagen. Był to żart z okazji prima aprilis, którym firma chciała zwrócić uwagę na swój samochód elektryczny obecnie sprzedawany w tym kraju.
0 1 0 0 0 31.03.2021Konferencja „Marketing w farmacji” już za namiW dniach 15–19 marca kilkaset osób wzięło udział w organizowanej przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM konferencji „Marketing w farmacji”. Ze względu na sytuację epidemiczną całość wydarzenia została przeprowadzona online. Każdy z dni był poświęcony innemu obszarowi marketingu.
0 1 0 0 0 31.03.2021Marcin Tyszka ambasadorem marki MaxFlizSieć salonów z wyposażeniem wnętrz MaxFliz rozpoczęła współpracę z Marcinem Tyszką. Fotograf zachęca m.in. do udziału w konkursach marki.