1 4 0 0 0 29.08.2019Niemieckie koleje promują się, prezentując miejsca podobne do największych światowych atrakcjiDeutsche Bahn przygotowały kampanię, w której zestawiły zdjęcia popularnych turystycznie miejsc z podobnymi lokalizacjami znajdującymi się na terenie Niemiec. Przewoźnik zachęcał w ten sposób Niemców do zwiedzania ojczyzny. W efekcie zwiększył przychody o 24%.
0 2 0 0 0 29.08.2019IV Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”„17 Celów” to jedyny w Polsce festiwal poświęcony filmom promocyjnym i reklamowym z zakresu Agendy 2030, corporate social responsibility (CSR) i zrównoważonego rozwoju. Odbędzie się 27 i 28 września w Poznaniu w Collegium Da Vinci. Tytuł Festiwalu bezpośrednio nawiązuje do Agendy ONZ i zawartych w niej 17 Globalnych Celów (Sustainable Development Goals – SDGs).
0 1 0 0 0 29.08.2019Pernod Ricard wybrał VMLY&R Poland do obsługi marek wódki Wyborowa w InternecieObsługę internetową marek wódki Wyborowa: Wyborowa od Mistrza, The Dark i Wyborowa Core, należących do koncernu Pernod Ricard, powierzono VMLY&R Poland. Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów internetowych oraz kampanii regionalnych w Polsce. Dodatkowo przygotuje działania repozycjonujące markę w Polsce i poza jej granicami.
0 0 0 0 0 29.08.2019Powstaje brief marketerów dotyczący nowego badania mediówKoalicja Marketerzy dla Lepszych Badań integruje marketerów angażujących się w proces poprawy standardu badań mediów w Polsce. Obecnie pracuje ona nad briefem zawierającym konkretne wymagania wobec tego projektu. Komitet sterujący przygotował listę obszarów, w odniesieniu do których członkowie koalicji zgłaszają swoje postulaty dotyczące badań.
0 0 0 0 0 29.08.201911. edycja InternetBeta już 11 wrześniaOd 11 do 13 września podrzeszowska Kielnarowa już po raz jedenasty gościć będzie jedyną w swoim rodzaju konferencję InternetBeta. Wydarzenie o wyjątkowym programie zabierze uczestników w świat inteligentnych rozwiązań teraźniejszości i przyszłości Internetu.
0 3 0 0 0 29.08.2019Polacy coraz bardziej wierzą w programy lojalnościowe – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia59% Polaków deklaruje, że korzysta z programów lojalnościowych. Z roku na rok istotnie rośnie odsetek tych, którzy używają aplikacji mobilnych programów. Większa niż jeszcze rok temu grupa użytkowników stwierdza, że programy to korzyść nie tylko dla firm, lecz i konsumentów. Rośnie też grupa najbardziej aktywnych uczestników – wynika z badania „Monitor programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 29.08.2019Mike Tyson sprawdza, czy w Żabce jest Black28 sierpnia w telewizji ruszyła wspólna akcja Żabki i marki napojów energetycznych Black. W krótkim spocie pojawia się Mike Tyson.
0 1 0 0 0 29.08.2019BMW Group Polska wybiera Grayling Poland1 sierpnia rozpoczęła się współpraca BMW Group Polska z Grayling Poland. Agencja zajmie się doradztwem i realizacją strategii komunikacyjnej firmy, w tym komunikacją korporacyjną i lifestyle’ową wokół modeli marek BMW i Mini. Będzie też realizować działania CSR oraz doradzać w sytuacjach kryzysowych.
0 2 0 0 0 29.08.2019Wavemaker: blisko połowa konsumentów ma preferencje względem marki, jeszcze zanim zacznie zakupy49 proc. konsumentów wie, jaką markę kupić, jeszcze zanim w ogóle zaplanuje zakup w danej kategorii. Preferencje te występują najpowszechniej przy wyborze telefonu, samochodu czy supermarketu (jako miejsca zakupu) – pokazują dane z Momentum, projektu badawczego agencji Wavemaker.
1 2 0 0 0 29.08.2019Łukasz Piszczek w nowej odsłonie kampanii KrispoluRuszyła nowa odsłona kampanii „Gwarancja spokoju” marki okien i drzwi Krispol. Działania prowadzone są we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem.