Espresso

26 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2006

Hasbro Poland pomaga wielbicielom „Monopoly” promować swoje miasta

Hasbro Poland, współpracując z agencją interaktywną Digital One, przygotowało w serwisie www.monopoly.pl konkurs internetowy dla wielbicieli gry planszowej „Monopoly”, z okazji siedemdziesięciolecia jej istnienia. Ma on na celu zachęcenie internautów do wytypowania ulubionych miejsc w swoim mieście. Najlepsze propozycje znajdą się w nowej, polskiej wersji gry -„Monopoly - Tu i Teraz”, która będzie dostępna już w drugiej połowie roku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2006

Headlines dla ADT Poland

Agencja Headlines Brand Corporate Communication rozpoczęła od stycznia 2006 współpracę z firmą ADT Poland. Umowa obejmuje stałą współpracę w zakresie tworzenia koncepcji i realizacji strategii PR. ADT to pierwszy długofalowy Klient obsługiwany przez Headlines w ramach partnerskiej umowy z międzynarodową siecią Porter Novelli. ADT należy do koncernu Tyco International i zajmuje się projektowaniem, instalowaniem oraz serwisem elektronicznych systemów zabezpieczeń przeznaczonych dla handlu detalicznego, firm, zakładów przemysłowych, branży usługowej, instytucji państwowych oraz przedsiębiorstw.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2006

„Wdechy 2005” – finał plebiscytu w sobotę

W konkursie „Wdechy 2005”, w plebiscycie czytelników „Gazety Wyborczej” prowadzą: w kategorii Człowiek Roku 2005: Krystyna Janda i Maria Peszek, w kategorii Miejsce Roku: Skład Butelek i Kino Muranów, a w kategorii Wydarzenie Roku 2005: Festiwal Filmy Świata - Ale Kino! i otwarcie Teatru Polonia. Zwycięzców konkursu wybranych przez Jury plebiscytu i czytelników poznamy podczas wielkiego finału już w najbliższą sobotę, 28 stycznia 2006 r.

25 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2006

MindChili: poznaj prawdę o Chucku Norrisie

"Nikt nie układa tekstów o Chucku Norrisie. One same sie układają ze strachu przed nim." Ten i setki innych, mniej lub bardziej absurdalnych faktów o znanym aktorze krążą od kilku tygodni w Internecie, robiąc ogromną furorę. Prawdziwe fakty można poznać pod adresem www.chucknorristruefacts.com. Serwis ten promuje autobiografię Chucka Norrisa "Against All Odds" i został opracowany przez polską agencję kreatywną MindChili.

Poprzednie Następne