0 1 0 0 0 26.01.2006Nr GG:14 trafił do zwycięzcyWylicytowany na aukcji XIV. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy niski, symboliczny numer GG:14 został przekazany zwycięzcy licytacji, który zaproponował najwyższą kwotę – 2025 zł.
0 1 0 0 0 26.01.2006Hasbro Poland pomaga wielbicielom „Monopoly” promować swoje miastaHasbro Poland, współpracując z agencją interaktywną Digital One, przygotowało w serwisie www.monopoly.pl konkurs internetowy dla wielbicieli gry planszowej „Monopoly”, z okazji siedemdziesięciolecia jej istnienia. Ma on na celu zachęcenie internautów do wytypowania ulubionych miejsc w swoim mieście. Najlepsze propozycje znajdą się w nowej, polskiej wersji gry -„Monopoly - Tu i Teraz”, która będzie dostępna już w drugiej połowie roku.
0 1 0 0 0 26.01.2006Headlines dla ADT PolandAgencja Headlines Brand Corporate Communication rozpoczęła od stycznia 2006 współpracę z firmą ADT Poland. Umowa obejmuje stałą współpracę w zakresie tworzenia koncepcji i realizacji strategii PR. ADT to pierwszy długofalowy Klient obsługiwany przez Headlines w ramach partnerskiej umowy z międzynarodową siecią Porter Novelli. ADT należy do koncernu Tyco International i zajmuje się projektowaniem, instalowaniem oraz serwisem elektronicznych systemów zabezpieczeń przeznaczonych dla handlu detalicznego, firm, zakładów przemysłowych, branży usługowej, instytucji państwowych oraz przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 26.01.2006„Wdechy 2005” – finał plebiscytu w sobotęW konkursie „Wdechy 2005”, w plebiscycie czytelników „Gazety Wyborczej” prowadzą: w kategorii Człowiek Roku 2005: Krystyna Janda i Maria Peszek, w kategorii Miejsce Roku: Skład Butelek i Kino Muranów, a w kategorii Wydarzenie Roku 2005: Festiwal Filmy Świata - Ale Kino! i otwarcie Teatru Polonia. Zwycięzców konkursu wybranych przez Jury plebiscytu i czytelników poznamy podczas wielkiego finału już w najbliższą sobotę, 28 stycznia 2006 r.
0 1 0 0 0 26.01.2006Zwycięzca odjechał Toyotą od HARIBO24 stycznia 2006 roku w jednym z warszawskich salonów samochodowych odbyła się uroczystość wręczenia głównej nagrody w SMSowym konkursie HARIBO. Zwycięzcą okazał się pan Andrzej Kosz z Gruszowa pod Krakowem, który odjechał do domu czerwoną Toyotą Aygo.
0 1 0 0 6 26.01.2006Nowa kampania Coca-Cola dla polskich rodzinW połowie stycznia ruszyła nowa kampania firmy Coca-Cola Poland Services, dzięki której napój Coca-Cola ma częściej trafiać na rodzinne stoły w całej Polsce. Kampania została opracowana lokalnie, w oparciu o wyniki badań polskich konsumentów, dla których wspólne domowe posiłki pełnią ważną funkcję w życiu rodzinnym.
0 1 0 0 0 25.01.2006Kret zastąpi nawet polskiego hydraulikaRozpoczęła się kampania reklamowa granulek do udrożniania rur Kret. Kret, udrożniacz do rur, po raz pierwszy pojawia się także na ekranach telewizorów.
0 1 0 0 0 25.01.2006Skrzydlata GazetaW czwartek 26 stycznia 2006 r. w „Gazecie Wyborczej” niezwykła forma reklamy, jakiej jeszcze nikt nie widział w dzienniku. Cztery „skrzydełka” z kalki na okładce „Gazety” i w jej środku a pod nimi dalszy ciąg reklamy. Wszystko to w 515 tysięcznym nakładzie, drukowanym w nocy wraz z najświeższymi informacjami „Gazety”.
0 1 0 0 0 25.01.2006MindChili: poznaj prawdę o Chucku Norrisie"Nikt nie układa tekstów o Chucku Norrisie. One same sie układają ze strachu przed nim." Ten i setki innych, mniej lub bardziej absurdalnych faktów o znanym aktorze krążą od kilku tygodni w Internecie, robiąc ogromną furorę. Prawdziwe fakty można poznać pod adresem www.chucknorristruefacts.com. Serwis ten promuje autobiografię Chucka Norrisa "Against All Odds" i został opracowany przez polską agencję kreatywną MindChili.
0 1 0 0 0 25.01.2006JUST i Wienerberger pod jednym dachemDo grona Klientów Just dołączyła firma Wienerberger. W wyniku wygranego przetargu, Just będzie odpowiedzialny za długofalową kampanię wizerunkową i sprzedażową marki dachówek ceramicznych Koramic.