Espresso

25 maja 2005

24 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2005

Zapas wody w kremie

„24 godziny nawilżania non-stop. Pierwszy zapas wody w kremie” – taki przekaz zawierają reklamy najnowszej gamy kremów głęboko nawilżających Garnier UltraŚwieżość. Gama składa się z 2 kremów: do cery normalnej/mieszanej i do cery suchej/wrażliwej oraz z innowacyjnego fluidu nawilżającego. Kampania reklamowa wspiera wprowadzenie produktów na rynek. Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Optimedia. Reklamy pojawią się w prasie i telewizji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2005

„Czerwiec demokratów”

W czerwcu rusza ogólnopolska kampania outdoorowa Partii Demokratycznej. Ten miesiąc wybrano nieprzypadkowo - szesnaście lat temu, dzięki zwycięstwu Solidarności, zwyciężyła polska demokracja. W czerwcu PD chce kontynuować rekrutację członków i sympatyków partii. Dlatego już 1 czerwca rozpocznie się ogólnopolska kampania outdoorowa. W całej Polsce (ze szczególnym uwzględnieniem pięciu miast: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska oraz aglomeracji śląskiej) pojawi się 800 tablic, głównie cityboardów o wymiarach 3m x 6m.

23 maja 2005

Poprzednie Następne