0 1 0 0 0 25.05.2005Euro RSCG Warsaw dla ING BankuEuro RSCG Warsaw przygotowała nową kampanię dla ING Banku. Kampania jest skierowana do średnich firm i obejmuje prasę ogólnopolską (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Wprost, Polityka, Newsweek, Business Week, Puls Biznesu, Profit Forbes) oraz działania direct marketing i BTL. Kampania potrwa do końca czerwca.
0 1 0 0 0 25.05.2005Akcja Samsung – telewizory za 0 złotychSamsung organizuje akcję, w której można otrzymać zwrot kosztów zakupu telewizora kineskopowego z linii Pure Flat o przekątnej 25" lub większej.
0 1 0 0 0 24.05.2005Zapas wody w kremie„24 godziny nawilżania non-stop. Pierwszy zapas wody w kremie” – taki przekaz zawierają reklamy najnowszej gamy kremów głęboko nawilżających Garnier UltraŚwieżość. Gama składa się z 2 kremów: do cery normalnej/mieszanej i do cery suchej/wrażliwej oraz z innowacyjnego fluidu nawilżającego. Kampania reklamowa wspiera wprowadzenie produktów na rynek. Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Optimedia. Reklamy pojawią się w prasie i telewizji.
0 1 0 0 0 24.05.2005Słodka strona IMPartnerIMPartner na zlecenie BSO Polska Sp. z o.o., producenta cukru marki „Srebrna Łyżeczka” stworzył witrynę internetową. Serwis www.srebrnalyzeczka.pl oprócz informacji o marce i dokładnego opisu poszczególnych produktów, zawiera wiadomości dotyczące cukru – jego historii, właściwości odżywczych, sposobów produkcji, walorów smakowych poszczególnych odmian itd.
0 1 0 0 0 24.05.2005INTERIA.PL dostarcza pocztę Panoramie FirmINTERIA.PL współtworzy nowe oblicze serwisu internetowego Panoramy Firm, należącego do Eniro Polska. Bazując na rozwiązaniu sprawdzonym w portalu oraz doświadczeniach z wcześniejszych wdrożeń, programiści INTERIA.PL dostarczyli i udostępnili na stronie www.pf.pl nowoczesny system poczty elektronicznej.
0 1 0 0 0 24.05.2005MobiJOY! na Ukraińskich Dniach Marketingu BezpośredniegoAgencja Marketingu Mobilnego MobiJOY! weźmie udziału w V edycji Ukraińskich Dniach Marketingu Bezpośredniego. Impreza odbędzie się w dniach 1-2 czerwca 2005 w Kijowie. Dniom towarzyszyć będą konferencje „Direct Marketing: Instruments and technologies” oraz „Mail Order in Ukraine”. Najlepsze kampanie marketingu bezpośredniego zostaną nagrodzone w konkursie “Direct Hit 2005”.
0 1 0 0 0 24.05.2005Euro RSCG Warsaw dla nowej marki Kubuś PlayAgencja przygotowała najnowszą kampanię reklamową nowej na rynku marki Kubuś Play (Maspex Wadowice) adresowaną do dzieci z postacią misia Kubusia, oraz adresowaną do matek. Kampania obejmuje 2 rodzaje spotów reklamowych oraz kampanię prasową.
0 1 0 0 0 24.05.2005„Czerwiec demokratów”W czerwcu rusza ogólnopolska kampania outdoorowa Partii Demokratycznej. Ten miesiąc wybrano nieprzypadkowo - szesnaście lat temu, dzięki zwycięstwu Solidarności, zwyciężyła polska demokracja. W czerwcu PD chce kontynuować rekrutację członków i sympatyków partii. Dlatego już 1 czerwca rozpocznie się ogólnopolska kampania outdoorowa. W całej Polsce (ze szczególnym uwzględnieniem pięciu miast: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska oraz aglomeracji śląskiej) pojawi się 800 tablic, głównie cityboardów o wymiarach 3m x 6m.
0 1 0 0 0 24.05.2005Ogólnopolskie Dni Produktu Polskiego maj – czerwiec 2005Na przełomie maja i czerwca w sklepach sieci Tesco w całej Polsce odbędą się Dni Produktu Polskiego – akcja skierowana do konsumentów, promująca wybieranie polskich produktów na zakupach.
0 1 0 0 0 23.05.2005International Paper wybiera FHZ początkiem maja br. Fleishman-Hillard rozpoczął współpracę z International Paper, wiodącym międzynarodowym producentem papieru, tektury i celulozy. Agencja będzie odpowiadać za PR produktowy oraz wsparcie marki International Paper.