1 2 0 0 0 30.03.2021Kampania marki Koral już w wakacyjnym klimacieKoral, polski producent lodów, jak co roku w Wielką Sobotę wyemituje nowe spoty na sezon wiosenno-letni, promujące portfolio produktów. Tegoroczne reklamy mają na przekór szarej, pandemicznej rzeczywistości dawać radość i nadzieję na lepsze jutro.
0 2 0 0 0 30.03.2021Grupa Śnieżka wprowadza korporacyjną identyfikację wizualnąGrupa Śnieżka wprowadza identyfikację wizualną dla spółek wchodzących w jej skład. Wszystkie należące do niej marki korporacyjne zyskały indywidualne logotypy, spójne z nowo utworzonym znakiem głównej marki – Śnieżka Group.
0 6 0 0 0 29.03.2021Louis Vuitton otwiera w Japonii salon przypominający zbiornik wodnyPo trzech latach remontu dom mody Louis Vuitton otwiera salon w Tokio. Obiekt ma nietypowy wygląd – zarówno jego fasada, jak i wnętrze przypominają płynny, podwodny świat.
0 1 0 0 0 29.03.2021Trendy w reklamie mobilnej: Google prowadzi pod względem skali, Facebook jakościWedług badania AppsFlyer Google i Facebook nadal dominują globalnie jako dwa główne media dla reklamy mobilnej. Zwłaszcza pod względem utrzymania użytkowników i zakupów w aplikacji.
2 3 0 0 0 29.03.2021Warka startuje z platformą Warka Planet of Gamers dla graczyWarka postanowiła wejść w świat gier. Jako piwo przez lata towarzyszące konsumentom podczas spotkań towarzyskich i sportowych emocji nie pozostaje obojętna na zainteresowanie grami. Stworzyła autorską platformę Warka Planet of Gamers, w ramach której 9–11 kwietnia odbędzie się turniej Warka Planet of Gamers Cup. O zwycięstwo będzie walczyć w nim ośmiu influencerów.
0 1 0 0 0 29.03.2021Orange Warsaw Festival 2021 odwołanyOrganizatorzy Orange Warsaw Festivalu poinformowali o odwołaniu kolejny rok z rzędu tego wydarzenia. Spowodowane jest to trwającą pandemią.
0 1 0 0 0 29.03.2021WOŚP to najlepsza akcja charytatywna w Polsce – uważają respondenci InquiryWielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra dla Polaków nieprzerwanie od 29 lat. Inicjatywa wykracza dalece poza zwykłą zbiórkę pieniędzy dla potrzebujących. WOŚP to już bezprecedensowe wydarzenie społeczne, święto rodaków, nawet tych mieszkających za granicami kraju. Mimo to działalność fundacji Jerzego Owsiaka budziła ostatnio sporo kontrowersji. W związku z tym agencja Inquiry ponownie zbadała postawy Polaków w stosunku do WOŚP, przeprowadzając badanie po zakończeniu 29. finału.
0 1 0 0 0 29.03.2021W ramach konkursu Design by Śliwka Nałęczowska powstanie koszulka, którą można będzie kupić w MedicineMarka Śliwka Nałęczowska po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie zaprojektować nadruk na koszulkę będący kreatywną interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów.
1 6 0 0 0 29.03.2021Wielki dorsz na Pałacu Kultury z okazji Godziny dla Ziemi WWF 202127 marca odbył się finał kampanii Godzina dla Ziemi WWF. Co roku w ramach akcji w ostatnią sobotę marca o 20:30 na godzinę gaśnie światło w symbolicznym geście solidarności z naszą planetą. W tym roku światła zgasły dla Bałtyku. Do akcji dołączył Pałac Kultury i Nauki, na którego fasadzie wyświetlono m.in. sylwetkę dorsza.
1 4 0 0 0 29.03.2021Polska 2050 kieruje przekaz do wyborców zmęczonych PiS-em26 marca rozpoczęła się akcja billboardowa Polski 2050. Skierowana jest do osób rozczarowanych rządami Zjednoczonej Prawicy.