Espresso - Strona 514 z 5494 - Marketing przy Kawie

Espresso

22 kwietnia 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2021

W Dzień Ziemi Decathlon prezentuje zagrożony sport przyszłości

Czy siatkówka może być sportem zagrożonym? A narciarstwo alpejskie? Często nie zdajemy sobie sprawy, że wraz z degradacją środowiska mogą wyginąć także dyscypliny sportowe. Z okazji Dnia Ziemi Decathlon przedstawia wizję tego, jak może wyglądać sport za 30 lat i podejmuje działania, by te czarne scenariusze nie zostały zrealizowane. W akcję „Sport przyszłości” zaangażowali się także pracownicy marki, którzy już teraz podejmują lokalne ekologiczne inicjatywy.

21 kwietnia 2021

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2021

W Światowy Dzień Ziemi startuje kampania na rzecz edukacji klimatycznej

UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, Ikea Retail Polska oraz Onet.pl rozpoczęły kampanię „Tak! dla edukacji klimatycznej”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na rolę i  potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów.

Poprzednie Następne