0 1 0 0 0 15.07.2019Animal Planet z nową identyfikacją wizualnąStacja telewizyjna Animal Planet od 15 lipca ma nowe logo oraz oprawę graficzną. Zmiana identyfikacji wizualnej na polskim rynku jest wynikiem globalnej strategii marki.
0 3 0 0 1 15.07.2019Barbie David BowieZ okazji 50. rocznicy premiery utworu „Space Oddity” Davida Bowiego firma Mattel przygotowała specjalną Barbie. Lalka odwzorowuje Ziggy’ego Stardusta – jedno z muzycznych wcieleń artysty.
0 1 0 0 1 14.07.2019Pracownicy Google słuchali prywatnych rozmów użytkowników nagranych w domach przez aplikację i asystenta głosowegoPracownicy przesłuchiwali anonimowe nagrania z Google Home i aplikacji na smartfony, aby poprawić wyszukiwarkę głosową Google. Przy okazji słuchali też prywatnych rozmów i szczegółów z życia osobistego, które umożliwiały zidentyfikowanie danych personalnych.
1 0 0 0 1 12.07.2019„Nie przychodź za wcześnie” – poruszający storytelling dla wielbicieli yachtinguSerwis do wynajmu i czarteru jachtów Yachtic.com przygotował emocjonalne wideo. Opowiada o dwóch mężczyznach połamanych przez życie, dla których ratunkiem okazał się wspólny rejs. Jak twierdzą twórcy, historia oparta jest na prawdziwych wydarzeniach. Spot ma formę teledysku, do którego muzykę i tekst przygotował warszawski raper Marcin Toczek,
1 0 0 0 0 12.07.2019Peruwiańskie Ministerstwo Zdrowia promuje donację organów, ingerując w scenariusz dwóch telenowelMinisterstwo Zdrowia Peru rozpoczęło kampanię promującą dawstwo narządów. W tym celu zaingerowało w scenariusz dwóch popularnych w tym kraju oper mydlanych.
0 2 0 0 1 12.07.2019W Warszawie stanęły recyklomaty ufundowane przez Coca-ColęNa pl. Bankowym i przy ul. Ząbkowskiej w Warszawie stanęły pierwsze recyklomaty do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych. To element współpracy Coca-Coli z Warszawą i Fundacją Nasza Ziemia.
0 0 0 0 0 12.07.2019Allegro zmieniło agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej. Agencja Bardzo traci klientaW przetargu na strategiczno-kreatywną obsługę Allegro zwyciężyła agencja Ogilvy. W trwającym od czerwca postępowaniu brało udział sześć agencji. Pięcioletnią współpracę z marką kończy agencja Bardzo. To ona była autorką platformy „Czego szukasz?”, w tym spotu „English for Beginners” – najbardziej znanej reklamy brandu.
0 0 0 0 0 12.07.2019Amazon Music najszybciej rosnącym serwisem do streamingu muzyki w minionym rokuAmazon Music zyskuje subskrybentów szybciej niż konkurencyjne Spotify, Apple czy Google. Liczba osób korzystających z aplikacji giganta e-commerce wzrosła w ubiegłym roku o około 70%.
0 3 0 0 0 12.07.2019Jak jeździć bezpiecznie na autostradzie – przypomina w kampanii Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa DrogowegoW 2018 r. na polskich autostradach doszło do 434 wypadków, w których zginęły 52 osoby, a 636 zostało rannych. Dlatego Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego rozpoczyna kampanię edukacyjną „Bezpieczna autostrada – to dziecinnie proste”. Jej celem jest przypomnienie o trzech zasadach zwiększających bezpieczeństwo.
0 2 0 0 0 12.07.2019Rich Energy rozwiązuje umowę sponsorską z zespołem Haas F1 z powodu słabych wyników. Nieoficjalnie chodzi o problemy prawne firmyFirma Rich Energy rozwiązała umowę sponsorską z Haas – amerykańskim zespołem Formuły 1. Powodem mają być słabe wyniki teamu. Nieoficjalnie mówi się, że chodzi o problemy prawne sponsora.