1 1 0 0 0 15.07.2020Viagra przedstawia w reklamie historię o związku i bliskościRozpoczęła się kampania Viagry Connect. W animowanym spocie podniesiono problem braku bliskości w związku oraz wpływu zaburzeń erekcji na dwoje ludzi.
0 1 0 0 0 15.07.2020Brazylijska marka odzieżowa odtworzy stroje graczy „Animal Crossing: New Horizons”Brazylijska marka odzieżowa Amaro wykorzystuje popularność gry „Animal Crossing: New Horizons” i angażuje klientów. Dzięki wspólnym działaniom chce stworzyć nową kolekcję.
0 2 0 0 0 15.07.2020Nowa typologia ambientów – premiera najobszerniejszego polskiego e-booka o ambient mediaCzy łóżko może być reklamą? Czy reklama może zapewnić lepszy sen? Czy reklama może pozyskiwać wodę z powietrza? Czy reklama sama w sobie może zaspokoić pragnienie? A leczyć depresję? Joanna Burdek w swoim e-booku przedstawia bogaty świat ambientów i ich zalet jako nośników reklamowych.
0 1 0 0 0 15.07.2020Nowozelandzki Countdown wycofuje nazwy kategorii „kobieca higiena” i „artykuły higieniczne”Nowozelandzka sieć handlowa Countdown ogłosiła, że nie będzie już określać produktów związanych z miesiączką terminami „kobieca higiena” czy „artykuły higieniczne”. Zamiast tego będzie kategoryzować je jako artykuły „do okresu” lub „do narządów płciowych”.
1 1 0 0 0 15.07.2020Bank Pekao w kampanii zachęca do skorzystania z PeoPay KidsBank Pekao ruszył z promocją pakietu PeoPay Kids – rozwiązania finansowego ułatwiającego wprowadzenie dziecka w świat finansów. W nowej kampanii bank przekonuje rodziców, że warto uczyć pociechy od małego świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania.
0 1 0 0 0 15.07.202045 proc. polskich konsumentów czuje się bezpiecznie podczas zakupów w sklepie stacjonarnym – pokazuje badanie DeloitteW związku z epidemią koronawirusa utrzymują się obawy Polaków o zdrowie swoje i bliskich. Z badania firmy doradczej Deloitte, którego wyniki przedstawione zostały w raporcie „Global State of the Consumer Tracker”, wynika, że nad Wisłą spada poziom poczucia bezpieczeństwa podczas korzystania z usług wymagających bezpośredniego kontaktu, jak fryzjer czy dentysta. W ciągu ostatnich dwóch tygodni z 44 proc. do 41 proc. spadła natomiast liczba Polaków, którzy kupują na zapas.
0 1 0 0 0 15.07.2020Kary dla Idea Banku, rekompensaty dla konsumentów – decyzje prezesa UOKiKPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał cztery decyzje wobec Idea Banku. Nałożył na firmę kary w łącznej wysokości ponad 17,2 mln zł oraz nakazał wypłacić po 38 tys. zł rekompensaty konsumentom, którzy nabyli certyfikaty inwestycyjne emitowane przez Lartiq (dawniej Trigon).
0 1 0 0 0 14.07.2020Związek Harcerstwa Polskiego wybrał Big PictureZwiązek Harcerstwa Polskiego rozpoczął strategiczną współpracę z Big Picture. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i prowadzenie długofalowej strategii komunikacji oraz działania mediowe związane z bieżącym planem i wydarzeniami specjalnymi ZHP.
0 1 0 0 0 14.07.2020Ruszają zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze 2020Już po raz osiemnasty najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze, organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia za pomocą platformy online rozpoczęły się 14 lipca i potrwają do 7 września 2020 r.
0 1 0 0 0 14.07.2020PKN Orlen ze zgodą KE na przejęcie Grupy LotosPKN Orlen otrzymał od Komisji Europejskiej warunkową zgodę na przejęcie Grupy Lotos. Wynegocjowane warunki gwarantują możliwość dalszego rozwoju połączonego koncernu w obszarze wydobycia, produkcji, logistyki i sprzedaży detalicznej oraz hurtowej w całej Europie. Fuzja z Grupą Lotos ma być ważnym krokiem w kierunku budowy silnego multienergetycznego koncernu o międzynarodowym potencjale, skutecznie konkurującego na wszystkich rynkach.