0 1 0 0 0 1.03.2006Sukces kampanii wirusowej – MotowalentynkiDobiegł końca internetowy konkurs Motowalentynki. Była to pierwsza wspólna akcja specjalna sieci ARBOmedia Polska i wydawnictwa Axel Springer. Po raz kolejny potwierdziła się siła marketingu wirusowego – w ciągu trzech tygodni stronę konkursową odwiedziło blisko 60 000 osób (BBmedia, 01-02.2006).
0 1 0 0 0 1.03.2006Biuro Reklamy „Gazety Wyborczej” zacieśnia współpracę z Publicitas Promotion NetworkBiuro Reklamy „Gazety Wyborczej” (Agora) podpisało 1 marca 2006 r. umowę o współpracy z Publicitas Promotion Network – jednym z największych na świecie brokerów sprzedaży reklam. Od 1 kwietnia 2006 r. Agora będzie sprzedawała powierzchnię reklamową w „Gazecie Wyborczej” na wybranych rynkach międzynarodowych z wyłącznym pośrednictwem Publicitas. Jednocześnie Publicitas będzie proponowało klientom zainteresowanym reklamą w polskiej prasie powierzchnię reklamową w „Gazecie Wyborczej”.
0 1 0 0 0 1.03.2006Visa zdobywa „złoto” na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w TurynieVisa International, pełniąca rolę oficjalnego systemu płatniczego Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Turynie poinformowała, że w ciągu 17 dni Igrzysk zostały pobite wszelkie dotychczasowe rekordy sprzedaży z użyciem kart Visa.
0 1 0 0 0 1.03.2006Ostatni numer CafeMarcowe wydanie magazynu „Cafe” jest jednocześnie ostatnim. Wydawca - Direct Publishing – podjął decyzję o zamknięciu tytułu, zamierzając skoncentrować swoje działania w segmencie w którym jest liderem - customer publishing.
0 1 0 0 0 28.02.2006Nowa promocja KFC – „Najedz się lekko egzotycznie”Od 28 lutego 2006 r. dotychczasowe menu KFC zostało wzbogacone o nową kanapkę Pocket Exotic.
0 1 0 0 0 28.02.2006Allegro dla EMPiK-uW miniony piątek przyznano Asy EMPiK-u 2005. Galę w hotelu The Westin przygotowała Allegro Event & Conference Agency. Imprezę poprowadził Piotr Bałtroczyk. Koncert dla gości Gali zagrały zespoły Mosqitoo i Negatyw. Agencja Allegro zajęła się też kompleksowymi działaniami PR wokół wydarzenia, jakim były tegoroczne Asy EMPiK-u.
0 1 0 0 0 28.02.2006AdClick wprowadza nowe pakiety reklamowe oparte na „cyklu życia rodziny”Sieć internetowa AdClick, jako pierwsza na rynku reklamy internetowej w Polsce, przygotowała nowe pakiety AdTarget - związane z dopasowaniem użytkowników witryn do grup docelowych - profilowane na podstawie cyklu życia rodziny.
0 1 0 0 0 28.02.2006F. K. Miraculum S.A. uruchomiło infolinię produktowąPod numerem 0-801 888 988 konsumenci mogą uzyskać informacje o produktach oferowanych pod marką Miraculum, nowościach kosmetycznych, ich zastosowaniu oraz sieci dystrybucji i cenach. Z infolinii można korzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.
0 1 0 0 0 28.02.2006Komunikator INTERIA.PLUżytkownicy portalu INTERIA.PL mogą korzystać z wersji beta nowego komunikatora (komunikator.interia.pl/), uruchomionego w ramach platformy komunikacyjnej Znajomi. Do tej pory był on dostępny jedynie dla wybranej grupy Internautów, zaproszonych do udziału w betatestach, trwających od połowy lutego br.
0 1 0 0 0 28.02.2006Kampania „Drogie latanie”Agencja Creative PR rozpoczyna kampanię „Drogie latanie” dla wortalu Airtaxi.pl. Przekornie kampania ma ukazywać oszczędności wynikające z latania samolotami dyspozycyjnymi. W zależności od trasy oraz ilości osób, czasem udaje się uzyskać cenę, która jest porównywalna z ceną w klasie biznes, a czasem nawet z ceną lotu „tanimi liniami”. Oszczędności mogą również wynikać z faktu, że podróż samolotem na trasie Poznań - Warszawa trwa trzy razy krócej, co daje oszczędność około 4 godzin, jeśli podróżujemy do stolicy jednego dnia.