Espresso

1 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2006

Biuro Reklamy „Gazety Wyborczej” zacieśnia współpracę z Publicitas Promotion Network

Biuro Reklamy „Gazety Wyborczej” (Agora) podpisało 1 marca 2006 r. umowę o współpracy z Publicitas Promotion Network – jednym z największych na świecie brokerów sprzedaży reklam. Od 1 kwietnia 2006 r. Agora będzie sprzedawała powierzchnię reklamową w „Gazecie Wyborczej” na wybranych rynkach międzynarodowych z wyłącznym pośrednictwem Publicitas. Jednocześnie Publicitas będzie proponowało klientom zainteresowanym reklamą w polskiej prasie powierzchnię reklamową w „Gazecie Wyborczej”.

28 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2006

Kampania „Drogie latanie”

Agencja Creative PR rozpoczyna kampanię „Drogie latanie” dla wortalu Airtaxi.pl. Przekornie kampania ma ukazywać oszczędności wynikające z latania samolotami dyspozycyjnymi. W zależności od trasy oraz ilości osób, czasem udaje się uzyskać cenę, która jest porównywalna z ceną w klasie biznes, a czasem nawet z ceną lotu „tanimi liniami”. Oszczędności mogą również wynikać z faktu, że podróż samolotem na trasie Poznań - Warszawa trwa trzy razy krócej, co daje oszczędność około 4 godzin, jeśli podróżujemy do stolicy jednego dnia.

Poprzednie Następne