0 1 0 0 0 7.03.2006Ciszewski Public Relations rozpoczyna kampanię społeczną „Wyślij CV – Ktoś czeka”Agencja Ciszewski PR rozpoczęła działania związane z projektem kampanii na rzecz aktywizacji osób niepełnosprawnych pod hasłem „Wyślij CV – Ktoś czeka”. Kampania adresowana jest do pracodawców, osób niepełnosprawnych, decydentów i społeczności lokalnych.
0 1 0 0 0 7.03.2006Kredyt hipoteczny bez węża w kieszeniW marcu wystartowała kampania kredytów sieci Dom - hipotecznej marki Getin Banku.
0 1 0 0 0 7.03.2006MiniMini partnerem akcji „Cała Polska czyta dzieciom”Jedyna w Polsce telewizja dla dzieci do lat 7., MiniMini udziela medialnego wsparcia ogólnopolskiej akcji CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM, mającej na celu promocję czytania książek najmłodszym. Organizatorzy projektu chcą uświadomić opinii publicznej jak ważne dla rozwoju dziecka jest znalezienie czasu na codzienną wspólną lekturę.
0 1 0 0 0 7.03.2006Toolbox Creative Communications dla Lek PolskaToolbox Creative Communications przeprowadzi kompleksową kampanię komunikacyjno-marketingową dla Lek Polska. Agencja zajmie się tworzeniem wizerunku marek: Herpex® i Leko® i odmłodzeniem brandu Altacet®.
0 1 0 0 0 7.03.2006e-kobiety.pl – współpraca z czasopismem ślubnymNiedawno nastąpiło oficjalne połączenie sił portalu e-kobiety.pl i miesięcznika „Młoda Para”. Efektem tego jest udostępnienie i umieszczenie artykułów z miesięcznika na łamach portalu e-kobiety.pl.
0 1 0 0 0 7.03.2006GM Records dla Wydawnictw Bauer i VogelGM Records, lider tłoczenia wszelkiego rodzaju dysków optycznych będzie kontynuował w 2006 roku współpracę z Wydawnictwem Bauer i Wydawnictwem Vogel. Tłocznia będzie produkować dyski załączane do wybranych czasopism i magazynów wydawanych przez obu wydawców.
0 1 0 0 0 7.03.2006Soul and Mind Opakowania dla Eveline CosmeticsAgencja Soul and Mind Opakowania przygotowała projekt szaty graficznej dla nowej serii kremów Eveline Cosmetics.
0 1 0 0 0 7.03.2006Nowa loteria Gazety Prawnej z One-2-One3 marca rozpoczęła się wielka loteria "Gazety Prawnej" promująca piątkowe wydania Gazety. Loterię obsługuje One-2-One, lider rozwiązań mobilnych dla mediów. Zabawa jest jednym z elementów wspierających promocję odmienionej graficznie i merytorycznie Gazety.
0 1 0 0 0 7.03.2006„Laptop Magazyn” – nowy tytuł na rynku wydawniczymW maju 2006 roku ukaże się pierwszy numer czasopisma „Laptop Magazyn”. Będzie to obecnie jedyny magazyn na rynku wydawniczym, specjalizujący się wyłącznie w tematyce komputerów przenośnych.
0 1 0 0 0 7.03.2006LUKAS Bank wraz z TBWAWarszawa promuje kredyt gotówkowyRuszyła kampania telewizyjna promująca kredyt gotówkowy LUKAS Banku, dostępny już w 15 minut, przygotowana przez agencję TBWAWarszawa.