0 1 0 0 0 6.03.2006Te komputery pomagają tworzyć„Stacja: kreatywność” i „Kreatywność bez ograniczeń” – to hasła trzeciej edycji kampanii reklamowej komputerowych stacji roboczych HP. Celem przygotowanej przez agencję reklamową Publicis kampanii jest zaprezentowanie osobom twórczym, takim jak np. architekci, graficy, projektanci, inżynierowie i naukowcy z różnych dziedzin unikalnych możliwości stacji roboczych HP.
0 1 0 0 0 6.03.2006Mobijoy! z Fantasią„Wyjedź do Hollywood” to nowy konkurs promocyjny Fantasii firmy Danone. Zabawa ruszyła 6 lutego i potrwa do 26 marca. W rolach głównych promocji wystąpią: miłość, fantazja i wyjazd do Hollywood, który jest spełnieniem największych marzeń polskich fanów rozrywki.
0 1 0 0 0 6.03.2006Agencja EURO RSCG Warsaw z kolejną kampanią dla marki Tymbark – „Smakuj lekkość”6 marca ruszyła nowa kampania z serii „Tymbark – kochaj życie”. Celem akcji jest poinformowanie o nowym produkcie w gamie soków Tymbark – Pomarańczy Light i zakomunikowanie podstawowej korzyści – obniżonej kaloryczności.
0 1 0 0 0 6.03.2006PROWOKATOR – Braun & House Road Show Truck6 marca 2006 roku ruszyła kolejna trasa promocyjna Road Show Truck. Przygotowana została dla dwóch wspierających się wzajemnie podczas promocji firm – Gillette/Braun oraz House.
0 1 0 0 0 6.03.2006Wielki start Obsesji PapieruRozpoczyna się kolejna, czwarta już edycja konkursu realizowanego przez firmę Cezex „Obsesja Papieru”. Ten konkurs to szansa dla maniaków ogarniętych „obsesją papieru”- dla agencji reklamowych, drukarni i dla niezależnych twórców.
0 1 0 0 0 6.03.2006Kampania produktów SeboradinNa początku marca ruszyła wielka kampania medialna produktów Seboradin na terenie Małopolski.
0 1 0 0 0 6.03.2006Coraz więcej dzieci korzysta z InternetuZ Internetu korzysta obecnie ponad 40 procent respondentów. 70 procent z nich łączy się z siecią codziennie lub prawie codziennie, jedna trzecia poświęca na to więcej niż godzinę dziennie. Wśród nich jest już spora grupa dzieci. Stanowią one ponad 2 milionową społeczność internetową, która urosła w ciągu ostatnich 12 miesięcy o ponad 100 tysięcy.
0 1 0 0 0 6.03.2006GoodFellows dla W. KrukAgencja GoodFellows zorganizowała konferencję prasową czołowej polskiej marki jubilerskiej W. Kruk. Konferencja miała na celu zaprezentowanie nowej, unikalnej kolekcji biżuterii opartej na ludowym wzornictwie Kujaw.
0 1 0 0 0 6.03.2006ACNielsen stawia na konsulting analitycznyZ początkiem 2006 roku powstał w ACNielsen niezależny dział Analytic Consulting. Wyodrębnienie nowej, wyspecjalizowanej komórki zostało podyktowane rosnącymi potrzebami Klientów z branży FMCG, którzy oczekują bardziej kompleksowego doradztwa w zakresie Marketingu Mix. W Polsce będzie znajdować się centrala działu na Europę Środkowo-Wschodnią.
0 1 0 0 0 6.03.2006Centrum Nauki Kopernik z On Board PRZespół ds. Centrum Nauki Kopernik nawiązał współpracę z firmą On Board Public Relations. Konsultanci On Board PR pomogą twórcom Centrum w opracowaniu kompleksowej strategii sponsoringowej. Wynikiem współpracy ma być plan pozyskania dodatkowego wsparcia dla ośrodka i oferta sponsoringowa adresowana do potencjalnych partnerów Centrum. Ośrodek, który ma powstawać w ciągu najbliższych dwóch lat w Warszawie będzie pierwszym w Polsce interaktywnym centrum edukacyjnym i jest największym projektem tego typu realizowanym w kraju. Prace na rzecz Centrum są realizowane przez On Board PR jako działania pro publico bono.