0 1 0 0 0 28.02.2006Electrolux – Thinking of YouElectrolux, producent innowacyjnych urządzeń domowych, wprowadza nową strategię komunikacyjną wyrażoną hasłem „Electrolux – Thinking of You”.
0 1 0 0 0 28.02.2006OKI Printing Solutions sponsoruje VII Mistrzostwa Polski Informatyków w Narciarstwie AlpejskimFirma OKI Printing Solutions sponsoruje VII Otwarte Mistrzostwa Polski Informatyków w Narciarstwie Alpejskim, które odbędą się w Zakopanem 4 marca bieżącego roku. W zawodach organizowanych przez Polskie Towarzystwo Informatyczne weźmie udział ponad 200 informatyków z całego kraju.
0 1 0 0 0 28.02.2006Cafe Prima Guaranesa w telewizjiW lutym ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa nowego, innowacyjnego na polskim rynku kawy produktu – kawy z dodatkiem guarany – Cafe Primy Guaranesy. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Grey Worldwide, a za planowanie mediów OMD Media Direction.
0 1 0 0 0 27.02.2006Gotujemy po polsku Produktem Roku 2006Prestiżowy tytuł Produkt Roku - Wybór Konsumentów w kategorii przypraw sypkich otrzymała linia mieszanek przyprawowych Gotujemy po polsku marki Appetita.
0 1 0 0 0 27.02.2006Więcej taksówek z telewizją Taxi TVSieć telewizji bezpośredniej Taxi TV rozszerzyła obszar działania o nowe miasta. Od połowy lutego taksówki z monitorami tej telewizji jeżdżą także w Krakowie i Katowicach. Do tej pory program Taxi TV dostępny był w Warszawie i Łodzi.
0 1 0 0 0 27.02.2006Kamis-Przyprawy S.A. Partnerem wystawy „PIEPRZ I WANILIA”28 lutego br. w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie otwarta zostanie wystawa „Pieprz i Wanilia” prezentująca zdjęcia z podróży Elżbiety Dzikowskiej i Tony Halika. Partnerem wystawy jest Kamis-Przyprawy S.A. a patronami: TVP1, Polskie Radio, Empik, ProLab. Wystawa potrwa do 21 maja br.
0 1 0 0 0 27.02.2006Eskimosi wiedzą, co jest cool„Tic Tac Icegloo. Polarne odświeżenie” - to hasło kampanii reklamowej nowych drażetek firmy Ferrero Polska Tic Tac Icegloo. Już dziś w telewizji można zobaczyć kręcony w polarnych warunkach spot reklamowy z udziałem najprawdziwszego Eskimosa. Polską adaptację dostarczonego przez firmę Ferrero filmu przygotował warszawski oddział agencji reklamowej Publicis. Dziełem twórców Publicis są też billboardy, promujące drażetki Icegloo Chłodna Mięta i Icegloo Chłodna Wiśnia. Za kilka dni pojawią się one na polskich ulicach.
0 1 0 0 0 27.02.2006Nowoczesne techniki podnoszenia kwalifikacji w MPG PolskaW MPG Polska rozpoczęto globalny program ‘Dare to Know’ polegający na podnoszeniu kwalifikacji związanych z komunikacją marketingową. Szkolenie jest prowadzone za pomocą kursów e-learningowych, na specjalnie przygotowanej platformie. Programem objęci są wszyscy pracownicy MPG Media Planning oraz Media Contacts planujący i realizujący kampanie dla Klientów.
0 1 0 0 0 27.02.2006Rusza nowa edycja gry Piłkarzyki na portalu Gazeta.plPortal Gazeta.pl rozpoczyna wiosenną edycję strategicznej gry Piłkarzyki (gry.gazeta.pl/pilkarzyki/0,0.html). Poprzednia, jesienna edycja zabawy cieszyła się wśród internautów ogromnym powodzeniem – zarejestrowano ponad 100.000 drużyn. Emocje sportowe i atrakcyjne nagrody zapewniają tej kultowej już grze rosnącą popularność.
0 1 0 0 0 27.02.2006Telma Group Communications dla MNE InvestmentAgencja Telma Group Communications rozpoczęła współpracę z MNE Investment, australijską firmą deweloperską.