Espresso

16 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

Sukces „EFEKT-ownej” kampanii reklamowej Pakietów BRE Banku dla MSP

Kampania reklamowa usług BRE Banku dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw zakończyła się sukcesem. Od 14 listopada 2005 roku do końca lutego 2006 roku liczba udostępnionych produktów linii EFEKT dla MSP wzrosła o 20% do ponad 2400 Pakietów. Liczba Klientów tego sektora obsługiwanych przez BRE Bank na koniec kampanii przekroczyła 6000. Rekordowe wyniki sprzedaży Pakietów EFEKT (nawet do 160% miesięcznych wzrostów) to między innymi zasługa odważnej kreacji i przemyślanej strategii reklamowej, która wspiera zmiany modelu biznesowego oraz nową formę sprzedaży usług.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

Znakomity rok Publicis Groupe

Publicis Groupe przedstawiła wyniki za 2005 r. Grupa zanotowała m.in. znaczący wzrost organiczny, wzrost zysku netto oraz rekordową w historii przemysłu reklamowego wartość pozyskanych budżetów. Wzrost organiczny Publicis Groupe wyniósł w 2005 r. 6,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku 2004. Zysk netto wzrósł o 39 proc. z poziomu 278 mln euro w 2004 r. do 386 mln euro w roku ubiegłym. Wartość budżetów pozyskanych przez Grupę w 2005 r. osiągnęła rekordową w całej historii światowego przemysłu reklamowego wartość 7,8 mld euro. Te dane dają Publicis Groupe pierwsze miejsce w rankingach New Business opublikowanych przez firmę inwestycyjno-konsultingową Bear Stearns. Margines operacyjny grupy wzrósł z 15,1 proc. w 2004 r. do 15,7 proc. w 2005 r. Jest to najlepszy wynik w całym światowym przemyśle.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

7 urodziny Wakacje.pl

Polski rynek e-handlu to dzisiaj około 1000 portali, oferujących sprzedaż towarów i usług przez Internet. Tylko 9,5% z nich działa dłużej niż 5 lat. Do tego grona należy gdański portal Turystyczny Wakacje.pl, który zaistniał w Sieci w marcu 1999 roku i jest dziś jednym z najważniejszych podmiotów w turystyce on-line. Pomysł stworzenia serwisu, który umożliwiałby rezerwację ofert wielu organizatorów, narodził się podczas wspólnych wakacji obecnych prezesów firmy - Michała Kaczorowskiego i Mariusza Panka.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz

Telemarketing to używanie telefonu (oraz jego pochodnych: faksu, poczty elektronicznej) do kontaktu z klientem. Pełni różne funkcje: z jednej strony usprawnia procesy sprzedaży poprzez np. gromadzenie i weryfikowanie danych o potencjalnych klientach, selekcjonowanie klientów, inicjowanie kontaktu, sprzedaż przez telefon, serwis posprzedażowy i obsługę klientów. Z drugiej strony jest ważnym narzędziem budującym wizerunek firmy oraz wspomagającym rutynowe działania pracowników firmy. Trudno wszak sobie wyobrazić firmę, która nie kontaktuje się z otoczeniem przy pomocy telefonu. Te kontakty personelu firmy nie mają związku ze sprzedażą produktów, czy usług, ale po prostu… sprzedają samą firmę.

15 marca 2006

Poprzednie Następne