0 1 0 0 0 13.03.2006IQ Marketing dla Rama Crème BonjourAgencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS, wspierających kampanię promocyjną wprowadzającą na rynek odświeżoną wersję produktów Rama Crème Bonjour.
0 1 0 0 0 13.03.2006Kampania Czeko Dżemi zaczęła się od teaseraW sześciu ogólnopolskich telewizjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TV4) oraz kanałach tematycznych wystartowała intensywna kampania reklamowa Czeko Dżemi - nowej kategorii produktowej marki Łowicz, stanowiącej połączenie dżemu z czekoladą.
0 1 0 0 0 13.03.2006Zatańcz w Galerii MokotówW sobotę 25 marca, w godzinach 12.00-16.30 w sercu Galerii Mokotów (w miejscu fontanny) odbędzie się finał konkursu Hugo Pure Purple City Dance, z udziałem najlepszych tancerzy i osobowości telewizyjnych, którego sponsorem jest marka Hugo Boss. Na scenie w Galerii Mokotów zatańczy 30 finalistek, by walczyć o główną nagrodę, jaką jest dwutygodniowy kurs tańca w renomowanej szkole tańca w Londynie oraz linia zapachowa Hugo Pure Purple marki Hugo Boss.
0 1 0 0 0 13.03.2006Budujemy nowy domDomek z ogródkiem to marzenie wielu Polaków... Na wiosnę rusza znowu sezon budowlany, warto więc się przyjrzeć osobom, które planują takie inwestycje w najbliższej przyszłości – więcej na ten temat w przygotowanym przez Acxiom Polska raporcie.
0 1 0 0 0 13.03.2006III edycja Programu Johnnie Walker Master of Bar AdministrationDiageo Polska, dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych w Polsce między innymi (Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey’s), po raz trzeci organizuje Program Johnnie Walker Master of Bar Administration (JW MBA).
0 1 0 0 0 13.03.2006„WIELKA KASA” Radia ESKA z One-2-One S.A.Dziś rozpoczęła się największa zabawa interaktywna na polskim rynku radiowym, którą dla swoich słuchaczy przygotowało Radio ESKA – największa siec radiowa w Polsce - przy współpracy z One-2-One S.A.– liderem rozwiązań mobilnych dla mediów.
0 1 0 0 0 13.03.2006Universum liderem rynkuUniversum Promotion Group – największa w Polsce firma działająca w segmencie reklamy wielkoformatowej – zwiększyła swój udział w wartym 30 mln zł rynku do ponad 30%. Tym samym spółka zdystansowała swoich największych konkurentów.
0 1 0 0 0 10.03.2006Garden to Garden, prosto z saduGarden to Garden, prosto z sadu - to hasło kampanii reklamowej Agros Nova, która trwa w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Popularna marka zagościła w telewizji po blisko rocznej przerwie.
0 1 0 0 0 10.03.2006Headlines dla SingulairHeadlines Brand & Corporate Communication od marca 2006 obsługuje kolejny projekt dla firmy MSD Polska. Agencji zostały powierzone działania komunikacyjne dla leku Singulair, jedynego na rynku leku, który leczy zarówno astmę oskrzelową, jak i alergiczny nieżyt nosa.
0 1 0 0 0 10.03.2006Z-CARD® w PolsceOd lutego 2006 r. Agencja ROTOMedia jest oficjalnym i wyłącznym przedstawicielem Firmy Z-CARD® LTD w Polsce, światowego lidera w dziedzinie PocketMedia™.