0 5 0 0 0 15.10.2020„MądrzeJemy z Katarzyną Bosacką” – program Carrefour Polska i TVNProgram „MądrzeJemy z Katarzyną Bosacką” zadebiutuje 24 października na antenie TVN. To inicjatywa marki Carrefour Polska oraz TVN Grupy Discovery.
0 9 0 0 0 14.10.2020Cezary Pazura na muralach VectryWe Wrocławiu i Gdańsku pojawiły się murale Vectry z wizerunkiem Cezarego Pazury. Malowidła prezentują nową identyfikację wizualną operatora.
2 1 0 0 0 14.10.2020Borys Szyc i Michał Żebrowski zakładają się w kampanii McDonald’s14 października wystartowała kampania promująca linię burgerów Maestro. W reklamach można zobaczyć Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego zakładających się o to, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry, jak ten z ulubionej burgerowni.
0 1 0 0 0 14.10.2020Aleksandra Popławska i Olga Bołądź ambasadorkami L’Occitane14 października Aleksandra Popławska i Olga Bołądź oficjalnie rozpoczęły współpracę ambasadorską z marką francuskich kosmetyków L’Occitane en Provence. Aktorki będą reprezentować brand w Polsce przez najbliższy rok.
0 6 0 0 0 14.10.2020Badanie rozpoznawalności i wizerunku Igi ŚwiątekZwycięstwo Igi Świątek w finale French Open wzbudziło ogromną radość Polaków, a zainteresowanie zawodniczką znacznie wzrosło. Konsorcjum firm Sport Management Polska oraz Sport Analytics przeprowadziło badanie dotyczące rozpoznawalności i wizerunku tenisistki. Okazuje się, że jest ona rozpoznawana przez 61% Polaków w wieku 18–54 lata. 57% rodaków uważa jej sukces za historyczny.
0 4 0 0 0 14.10.2020Fundacja Białoruski Dom inicjuje akcję „Happy Mother’s Day, Belarus”Ruszyła akcja Białoruskiego Domu „Happy Mother’s Day, Belarus”, wspierana przez polski rząd. Jej inicjatorzy będą zachęcać międzynarodową społeczność do wysyłania kartek obrazujących to, co dzieje się obecnie za naszą wschodnią granicą, do największych światowych mediów i organizacji. Przedsięwzięcie zainaugurowano symbolicznie 14 października, czyli w dniu, w którym na Białorusi obchodzony jest Dzień Matki.
0 1 0 0 0 14.10.2020CD Projekt Red wybrał Havas Media do obsługi mediowej kampanii promującej „Cyberpunk 2077”W przeglądzie ofert na obsługę mediową kampanii offline promującej grę „Cyberpunk 2077” studia CD Projekt Red wygrała agencja Havas Media. Będzie odpowiedzialna za planowanie, optymalizację i zakup mediów.
0 1 0 0 0 14.10.2020UOKiK zobowiązał Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR do zmiany praktykStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wpływało na samodzielność swoich członków w przetargach oraz organizowało niedozwoloną wymianę informacji – uznał UOKiK. Prezes urzędu zobowiązał stowarzyszenie do zmiany praktyk naruszających konkurencję.
1 3 0 0 0 13.10.2020Firma Columbus Energy upraszcza nazwę i wchodzi na nowe obszary rynkuColumbus Energy to jeden z czołowych dostawców paneli fotowoltaicznych. Podczas Carbon Footprint Summit w Krakowie ogłosił zmiany w identyfikacji wizualnej oraz wejście na rynek elektromobilności.
0 1 0 0 0 13.10.2020Ikea w Wielkiej Brytanii odkupi od klientów używane mebleBrytyjski oddział Ikei odkupi od klientów stare meble marki. Będzie je następnie odsprzedawać w swoich sklepach jako towar z drugiej ręki.