0 1 0 0 0 3.04.2006Just porusza wyobraźnięJust przygotował wizerunkową kampanię dla firmy Wienerberger – jednego z największych producentów ściennych materiałów budowlanych oraz systemów dachowych. Początek kampanii przygotowanej dla marki Koramic nastąpi w kwietniu.
0 1 0 0 0 3.04.2006Danonki dla mamFirma Danone uruchomiła internetową stronę edukacyjno-rozrywkową skierowaną do matek dzieci w wieku przedszkolnym. Nowa odsłona serwisu www.danonki.pl powstała przy zaangażowaniu szeregu specjalistów od marketingu interaktywnego, a także psychologów, pedagogów i lekarzy. Za projekt odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia.
0 1 0 0 0 3.04.2006Hoopla.pl nowym partnerem Premium ClubSklep internetowy Hoopla.pl, specjalizujący się w sprzedaży artykułów wyposażenia domu (AGD) oraz elektroniki użytkowej (RTV), dołączył do grona korporacji współorganizujących znany program lojalnościowy dla konsumentów „Premium Club”.
0 1 0 0 0 3.04.2006Max Arpp Fantazjuje dla DanoneW kwietniu Danone wprowadza na rynek nową linię jogurtów kremowych Fantasia. Kreacją opakowań i materiałów BTL wspierających sprzedaż produktów zajęła się agencja Max Arpp.
0 1 0 0 0 3.04.2006Blog FRoSTY – internetowy dziennik tworzony przez pracowników FRoSTYWłaśnie ruszył BLOG FRoSTY - jeden z nielicznych oficjalnych blogów biznesowych w Polsce, a już spośród firm produkujących żywność na pewno jest to pierwszy taki blog w Polsce. Osoby zatrudnione w różnych działach firmy (marketingu, handlowym, księgowości, produkcji, personalnym, i in.) piszą w nim o swojej codziennej pracy, problemach, sukcesach i niepowodzeniach. Komentarze te będą publikowane w Internecie na stronie FRoSTY (bezpośredni link: www.blog.frosta.pl). Zamieszczać je będą sami pracownicy bez jakiejkolwiek kontroli ze strony dyrekcji czy agencji reklamowej. Dlatego też blog FRoSTY jest otwarty, spontaniczny i bardzo osobisty. Zasadniczym celem blogu FRoSTY jest budowanie zaufania i bliskich relacji z naszymi konsumentami.
0 1 0 0 0 3.04.2006Wiosenna promocja kredytów hipotecznych MillenniumOd 1 kwietnia do 31 maja br. potrwa wiosenna promocja kredytów hipotecznych Banku Millennium. Oprócz wyjątkowo atrakcyjnych warunków cenowych oferty, na zainteresowanie klientów wpłynie na pewno intensywne wsparcie marketingowe kampanii promocyjnej.
0 1 0 0 0 3.04.2006„Tak trudno żyć bez mamy – tak łatwo przekazać 1% podatku osieroconym dzieciom”Trwa kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce "Tak trudno żyć bez mamy - tak łatwo przekazać 1% podatku osieroconym dzieciom” zrealizowana dzięki zaangażowaniu firm z branży marketingowej. Akcja rozpoczęła się w marcu i potrwa do końca kwietnia. Ma przyczynić się do świadomego rozwiązywania problemu osieroconych dzieci w Polsce, poprzez przekazanie 1 % podatku dochodowego SOS Wioskom Dziecięcym.
0 1 0 0 0 3.04.2006Nowy klient agencji PreliteAgencja Prelite nawiązała współpracę z poznańską firmą odzieżową Semax, właścicielem marek Deep, Hot Oil i Vabbi Factory Outlet. Tym razem Prelite zajmie się obsługą media relations wszystkich trzech marek.
0 1 0 0 0 3.04.2006KREATURA dla Cropp Town„Fabryka Opakowań” Cropp Town, na prestiżowym konkursie reklam KREATURA 2006 została uznana za najlepszą kampanię reklamową 2005 roku.
0 1 0 0 0 3.04.2006DATA PR partnerem Festiwalu Przedsiębiorczości BOSSDATA PR została zaproszona do udziału w Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS. W trakcie warsztatów specjaliści z DATA PR podzielą się wiedzą i doświadczeniem na temat działalności w branży. Agencja poprowadzi interaktywne szkolenie pod przewrotnym tytułem „10 zasad czego w PR robić nie wolno”.